hihi, hier ook hoor.. ga morgen voor een week weg..dus denk dat het wel goed komt ik zit nu te kijken en de ovutest van net lijkt nu hij opdroogt zelfs klein beetje lichter te zijn dan die van gisteren.. had gisteravond ook flinke steken en ongigevoel.. zou dan vannacht of vandaag m'n ei gesprongen zijn? wat denken jullie?
Ik koop mijn ovutestjes via sensitest.nl. Ben er heel tevreden over en niet zo duur. Heb er ook eens van kruidvat gehad, maar die gaven bij mij vals positief en heb er al meer negatieve verhalen over gehoord.
Ik koop ze via Ebay, dipticks van het merk 'one step', 100 stuks voor ongeveer 20 euro (ik doe dan ook niet zuinig aan). Minder bestellen kan ook hoor Je moet d'r alleen een week of 2 op wachten. Isis, steken is toch dat de boel daar onder spanning staat/ei klaar is om te springen? Spanning nu weg? Dan is ei wellicht gesprongen... Gisteren nog geklust?
ja spanning is nu weg.. denk dat m'n ei dan al is geweest..had echt flinke steken en ongigevoel, het is dat m'n ei nog moet komen anders zou ik gedacht hebben dat ieder moment m'n ongi kon doorbreken. hebben inderdaad gisteravond nog geklust
@Yupgup: Bedankt voor de tips! Tijd scheelt altijd max een uurtje ivm werk. Elke dag rond 9uur. Heb al mn 'watery's' eens weggehaald. Maar nog steeds geen ovulation detected, nog meer tips? Ik zit vandaag dus al op dag 20 van 28 of 32 en volgens temperaturen nog steeds geen ovulatie gehad Wij hebben geklust op dag 4,6,8,12,14,17 en 19 hopelijk voldoende! Mja we gaan rustig door, nooit last van dat mn kereltje niet zoveel zin heeft haha pf eerder andersom..
Pfftt vandaag eerste pil clomid Gore troep als je niet snel genoeg water drinkt Nog erger dan paracetamol... Ben net even aan de wandel geweest met zoonlief Lekker weertje wel (hier dan) maar de zon steekt... Ik smeer me gek hier met zonnemelk... @Yupgup ik ga ook even kijken op ebay
Whitesaber, moet je wel even kijken op ebay.co.uk, niet de nederlandse Ik bestel ze via deze verkoper: eBay My World - fertilityplan Dit is zijn winkel: Pregnancy items - Get great deals on Ovulation, Fertility items on eBay Stores! En hier bestel je de testjes: OVULATION/PREGNANCY TESTS KITS + FREE FERTILITY CHART!! | eBay Makkelijk of wat Hmm LeenElise, denk niet dat je ei is geweest. Hij ziet het ook pas na een aantal dagen hoge temperaturen he (had ik misschien eerst moeten zeggen) . Het kan best dat je LF korter is (de periode na de ei tot ongi). Het is niet bij elke vrouw 14 dagen, die van mij is 9-11 dagen en sommigen hebben zelfs een LF van 7-8 dagen.
heb net nog een ovutestje gedaan..deze lijkt positief! zouden jullie er eens naar willen kijken? foto staat in m'n album
HOi hoi, Ik wil ook graag meekletsen hier. Wij zijn al een paar maanden bezig voor de 2e. Ben voor het eerst deze maand begonnen met ovutesten. Heb ze van clear blue. Wel duur al valt het via thuistesten.nl wel mee maar heel duidelijk. Ben zo van de vorige ook zwanger geworden. Dus ik hoop dat het deze maand raak is. Had vandaag een positieve ovutest dus vanavond maar klussen en dan zondag weer. Ben benieuwd wat het gaat worden deze maand. Zal mezelf even toevoegen aan de lijst
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (.. ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 49 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]3[/FONT] MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Zo sta erbij. En nu maar duimen en klussen natuurlijk
Loontje, welkom hier! Bedankt voor het kijken jij ook veel plezier en succes met klussen! ik zal mezelf even naar voren halen..want heb nu geen cyclus van 30 dagen meer
He goh... vanmorgen een -voor mijn doen- behoorlijk donker streepje op de ovutest en buikgerommel, nu bijna niks meer op ovutest te zien! Vriendlief dan toch maar niet bespringen vanavond? Haha. Even een andere vraag voor de menselijke anatomie-kenners: wat zit er (vanuit mij gezien) iets rechtsboven je navel? Tussen navel en rib. Het trilt. Is dat een spier? Vind het irritant...
Jaa Alleen had ik nog geen piek. Ik verwachtte hem vanavond Zie foto. Onderste van daarnet, daarboven die van vanmorgen.
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (.. ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 49 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]3[/FONT] MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven