@ Yupgup en Isis857: van welk merk zijn jullie ovulatietestjes? Bij mij worden ze echt heel donker tijdens mijn piek. Zo donker of zelfs nog donkerder dan de controlelijn. Ik heb er van sensitest. Ik weet natuurlijk niet of het bij die van jullie ook zo is. Het is in elk geval al het donkerste streepje uit de hele rij, dus ik zou zeggen: klussen maar!!!
Daar zitten wel wat spieren, wat voel je als je erop drukt? Doorstralingen of alleen gevoel lokaal? Volgens mij zit je galblaas daar ook in de buurt maat of die trilt?? Je gaat erg letten op je lichaam hè deze periode... Welkom loontje! En veel klus succes !!
Hey meiden, Was ik ook weer!!! Vandaag ook met klussen begonnen ben uitgegaan van een cyclus nu van 25 dagen want die had ik 2 maanden geleden ik zou vandaag vruchtbaar zijn en morgen zeer vruchtbaar, hmmmm maar waarom om de dag klussen, heel eerlijk dat houden vriendjelief en ik niet vol meestal klussen wij elke dag, dus dan moet ik hem een stop aanroepen....gaat me niet lukken Als ik een cyclus heb van 28 dagen dan ben ik 9 augustus zeer vruchtbaar hahaha das mooi want dan moet ik al naar de gyn kunnen we savonds meteen klussen groetjes Djon
Heej Djonna welcome back!! Ik kwam net tot de ontdekking dat ik slijmverlies heb wat lijkt op eiwit. Sorry voor de vieze details Maar ben dus ook heel vruchtbaar Net sleutel verloren van het huis! Een heel drama maar het komt erop neer dat manlief nu niet zo blij met mij is Damn... Heb ik weer.. Maar verklaart wel waarom het pas in september lukt bedacht ik me gelijk
Reza... ik zeg nu 2 vliegen in 1 klap, jij bent zeer vruchtbaar.... man is beetje boos vanwege sleutel ik zeg COMBINEREN!!!!!!!!! Hihi ik zeg ga je maar vast douchen en maak het goed met hem liefs Djon
Dag dames! Ik hoop dat er vele roze zullen zijn deze maand! Ik mag de 16e testen! Na terugplaatsing.. ronde: tel kwijt Good luck!
Hey Raldaellen, oe ik hoop het ook voor jouw meis, heel veel roze!!!!!! Hier ronde 8 nu en begin nu toch een beetje wanhopig te worden eerlijk gezegd elke maand die vrees van het ongesteld worden, dus ik kan me na ronde: tel kwijt.. helemaal goed voorstellen hoe je je kan voelen. Dus ik ga extra hard voor jou duimen deze maand!!!! Liefs Djon
@djonna Oef maar hij is nu ZO vervelend en blijft maar zeuren over hoe het heeft kunnen gebeuren grrrr... @raldaellen good luck to you two!! Spannend weer de 16e, wanneer was de terugplaatsing?
Reza, puppyblik en met die wimpers knipperen en alleen maar zeggen "sorry lief, ik ga het echt goedmaken met je " Komt wel goed schatje
welkom terug djonna reza, ai dat is balen..hopelijk kunnen jullie het goed maken vanavond raldaellen, spannend! zal voor je duimen!
Maar meiden is het nou echt zo slecht voor het zaad als je iedere avond klust???? zou best jammer zijn namelijk
Die van mij van One Step. Zo donker worden ze bij mij als ze posi zijn, dus denk niet dat die van vanmorgen positief was (slechte foto hoor):
@Djonna je leest vaak van wel dat het minder zwammertjes bezit.. Het heeft ongeveer een dag nodig om weer aan te maken... Dat is wat ik heb gelezen. Ik ben helaas geen expert.
Ja maar Reza ik heb toch ook maar 1 hardzwemmend zaadje nodig hoef niet meteen een heel elftal Nee snap het wel maar is inderdaad soms best lastig laten we het erop houden dat ik graag iedere kans benut.... pffff zwanger worden is toch niet zo makkelijk als vaak gedacht word he....
Nee mijn collega denkt echt dat je de hele maand vruchtbaar bent en dat het zo is gebeurt.. Dan denk ik; hoe naïef!! Je hebt er ook maar 1 nodig maar voordat de zwemmers überhaupt de ei hebben gevonden zijn er nog maar een paar over.. Maar goed je moet lekker doen wat goed voelt, wat lekker is en wat je zelf denkt. Ik vind om de dag prima, zeker als ik de hele week gewerkt heb en geen puf meer heb voor een klus
Hahaha Djonna.....waar haal je de energie vandaan Wel fijn dat je het liever elke dag doet dan liever niet! Ik moet heel eerlijk bekennen dat het voor mij eerder een opgave is dan plezier! Sowieso ben ik doodmoe na een dag werken!! Maar ook doet het vaak erg pijn bij mij. Dan lopen de tranen over mn wangen van de pijn. Maar moet zeggen....de laatste 2 keer deed het geen pijn!! Yeah!
Ja sommige mensen hadden beter op moeten letten bij biologie he Reza hahahaha, echt als ik ook af en toe dingen hoor!!! Ook echt vragen dat ik denk, denk eens goed na dan weet je het antwoord zelf ook wel.... Nouja dat iedere dag klussen, pfff als ik normaal werk heb ik daar ook geen behoefte aan hoor!!! Maar tja ben dus geopereerd en toen konden we zowat anderhalve maand niets doen... kan je zeggen das ook frustrerend hoor!!!! Maar goed we gaan vanzelf wel zien wanneer we zwanger zijn, als ik dan nu denk dat er een aantal door zullen gaan naar volgende maand en een aantal naar het zwanger zijn denk ik nahhh jammer het is juist zo gezellig hier nu !!!!!!! Of ben ik nu heel erg vreemd???????
Dan kunnen we natuurlijk ook afspreken dat we allemaal op roze gaan!!! Kunnen we allemaal naar een nieuw topic! (mama in april of mei?!?)
Whahhahahaa ja dat is ook een goeie blijven we gewoon bij elkaar tot het bittere eind het lijkt wel een huwelijk