NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,779
    1,131
    113
    Female
    Hahahahaha, ja, idd! Gezellig toch! Ik heb er alleen niet altijd zoveel tijd voor;)
    Heb er bijna een dagtaak aan om alles bij te lezen;)

Zou natuurlijk super zijn als we allemaal 2 mooie streepjes hebben! Volgens mijn pendels zou ik wel een kansje hebben, maar ga er zelf niet vanuit hoor!

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Jahaaaaa! Wel mei svp, anders doe ik niet mee ben ik bang ;) Alhoewel....

(zoekt uitgerekende datum calculator)

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,779
    1,131
    113
    Female
    Hihi.....dan moeten wij scheiden vrees ik!
    Ik zou dan uitgerekend zijn op 29 april! (heb ik net even snel berekend!)

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @liefkleintje ik ook 29 april :)

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hihi, ik ben eruit, afhankelijk van mijn cyclus ergens tussen 25 april en 3 mei.... Als ik mijn laatste cylcus neem 30 april. Jip! Een april-mama!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Het schijnt uit onderzoek had gsiten nl zelfde vraag dat als je elke dag sex hebt en dus de man een zaadlozing heeft dat het kwaliteit van het zaad beter wordt maar je hebt wel minder... Je hebt idd maar 1 zaadje nodig en als die ook nog eens van beter kwaliteit is lijkt het me toch bingo? Die veloskundige die dat onderzoek had gedaan zei ook dat als je zwanger wil worden je het beste week voor je ei elke dag sex moet hebben.

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Nou Djonna goed nieuws voor jou! Hihi

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier 27/28 april ;)

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden, zo lekker eigengemaakte pizza op en ik ben er weer klaar voor...

Uitgaande van de cyclus van 25 dagen krijgen we een april baby en ben 29 april dan uitgerekend ook.

Heb ik een cyclus van 28 dagen dan ben ik uitgerekend op 2 mei wauw grappig ben nu wel benieuwd wanneer ik een eisprong heb...

Fl3x ik ga aan de bak yeahhhhhhh de aankomende week niet storen asljeblieft :p

Reza ik zeg daarmee maken de onderzoekers mijn man een heel gelukkig man hahahahahaha.

Ja meiden stel je voor dat het eindelijk raak is en we zwanger zijn!!! Ohhh zou zo mooi zijn toch!!!

10. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Haha! Mijn gynacoloog zegt dat er eigenlijk anderhalve dag tot twee dagen tussen moet zitten wil je goede kans maken! Ook een man moet wat aanmaken eenmaal gelost.......ff bijkomen ;) Menig behandeling in het ziekenhuis moest er ook wat ingeleverd worden, en het moest echt twee dagen onthouding zijn.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Kzal de link ff zoeken waar ik het heb gelezen

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja hallo wat is het nou????? hahahahahahaa verdorie zo kom ik er toch niet uit!!!!!! :p

Ach hoop dat ze in ieder geval wat ook de waarheid is goed kunnen zwemmen en een beetje richtingsgevoel hebben ;)

Ik heb ook ooit 1 wedstrijd zwemmen gewonnen want ik zit hier ook ;)

Pffff meiden nu nog 20 dagen uiterlijk wachten!!! En hebben jullie daar ook zo'n last van, van dat wachten iedere maand????

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

14. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Ik zeg de gulden middenweg en om de dag... :)
    Ik zit pas in ronde 2 dus mij hoor je niet maar als dit elke maand is... Die ongeduldige en onzekere tijd ach ja je moet er wat voor over hebben zeggen ze wel eens maar sommige moeten wel heel wat incasseren ik kan niet anders zeggen dan respect meiden!!

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kijk Fl3x daar hebben wij vrouwen tenminste wat aan, vanaf nu kan mijn kerel zijn lol niet meer op hahahahahhaaa...

Hij vroeg me vanmiddag al.... Djon ben je toevallig in je vruchtbare periode want euhm jeetje je bent wel erg snel vandaag hahahahahahaa
    Oeps ontkennen had geen zin meer hoor :p

Ja meiden deze maand wil ik er echt voor gaan, de afgelopen maanden had ik nog zoiets van oke geen idee wanneer die eisprong is etc maar nu ja nu heb ik hem helemaal door!!!!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier denk vandaag ei heb al heledag stekende pijntjes links onderin vooral als ik loop en me linkerbeen op de grond zet dreunt het door naar de linkerkant! In zwembad zo een enorme steek dat ik even geen adem kon halen trok me hele lichaam door! Als dit geen eipijn is weet ik ut ook nie meer;) morge zal me testje wel lichter zijn denkik...

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja reza dat heb ik dus ook dan denk ik tegen mijzelf mens zit niet zo te zeuren, je zit pas in ronde 8 doe even normaal!!!!!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja ik voel het nooit vooraf zeg maar ja begint een beetje meer te voelen die onderbuik maar de eisprong zelf wauw die voel ik wel geloof me!!!!

Maar ja temperaturen etc daar ben ik niet zo'n kei in dat vergeet ik echt geheid.... Maar het zit nu eindelijk wel in mijn systeem dat ik 2x per dag die pilletjes moet innemen van de etos hahahaha dus we maken vorderingen ;)

19. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

@Reza ea. Je hebt toch altijd recht op klagen? Als je ergens op wacht duurt het altijd lang!

@Djonna Wat neem jij voor pilletjes van de Etos dan? Ben benieuwd

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Ja hoor en in m'n hoofd klaag ik ook wel hoor maar soms is het contrast gewoon groot...
    Jeuk op m'n enkel is ook weer weg en is echt maar 1 x per maand, vreemd!!
    Verder heb ik ook krampjes maar is wel een beetje vroeg en kunnen m'n darmen ook misschien wel zijn...

Share This Page