Eirsprong nog niet, denk je dat jouwes er wel eerder aankomt? Ik denk dat het echt nog wel 5 dagen duurt bij mij.
je hebt helemaal gelijk hoor! Ik ga hier sluiten.. Meiden slaap lekker allemaal en voor degene die mogen klussen, doe je best en geniet ervan!
Whhahahaaaa nou genieten doen we er wel van hoor En meis slaap lekker!!!! En klus fijn Ik ga ook me bed opzoeken en me kat naar binnen proberen te lokken... zucht... dit word weer nachtwerk
Goede morgen lady's! Jullie hebben lekker lopen kletsen Ik wil iedereen even een fijn weekend wensen! Hebben jullie nog leuke plannen? Wij gaan het weekend naar Tilburg naar mijn zwager, mijn schoonouders ook weer blij want dan zien ze ons ook weer even. Zo eerst proberen een boom inelkaar knutselen als dat lukt met bonnen erin als samenwoon kado.
Hey meiden, Nou ik ben ook weer wakker haha mag ik een keer uitslapen.... ben je om half 9 gewoon klaar wakker... hmmmm zo jammer weer. Sasya heel veel plezier in Tilburg maak er een ontzettend leuk weekend van!!!! Bij ons staat dit weekend in het teken van de verbouwing... alles opruimen en wegbrengen zodat de bouwvakkers zometeen overal bij kunnen. Gelukkig komen mijn schoonouders ons helpen met alles wegbrengen!!!! Echt we hebben het zo getroffen met onze familie!!! Iedereen wil wel komen helpen dus dat is wel heel leuk en gezellig. Nu eerst heel veel koffie en wakker worden verder en dan alles in orde maken zodat alles weg kan meteen... 1 tip voor de dames ga NOOIT verbouwen pffff wat een gedoe!!!! Nou ben er weer weg van want euhm er moet op meerdere manieren deze weken geklust worden Liefs Djonna
Goedemorgen!! Ook hier weer wakker!! Heb net mijn temp ingevuld en nu geeft FF mijn ei al aan op dag 11! Dit terwijl hij 'm vorige maand op dag 19 heeft gezet. Ik voel hem ook niet.....vervelend! Gelukkig hebben we woensdag geklust! Dus als ik hem echt woe gehad zou hebben, zouden we optijd begonnen zijn toch?? We hebben gisteren ook geklust en gaan gewoon nog even door met om de dag klussen! Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn ei al gehad heb! Meiden, geniet van jullie weekend!!!
Meiden, 15 pagina's Daar heb helaas geen tijd voor om terug te lezen. Ga vanavond proberen iets terug te lezen. Jullie nog plannen voor dit weekend? Ik mag zo heerlijk naar de kapper. Even een momentje voor mezelf. Iemand een leuk kapselidee voor me, wil eigenlijk wel wat anders??
Dank je voor je reactie!! Lief! We klussen gewoon vrolijk door, hihi! En dan maar te hopen dat we mijn ei niet missen
hmm me test is nog positiever als die van gisteren ik dacht dat ik me ei gisteren echt voelde al die steken linksonderin nu heb ik heletijd ongi krampen naja morgen nog maar eens klussen kan vast geen kwaad vanaaf ff geen zin haha
wat dneken jullie springt ie vandaag of kan ie gisteren al zijn gesprongen? anders moet mijn nod naar de 20ste sta nu op de 19e
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (.. ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 49 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]3[/FONT] MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven ik heb mezelf gezellig op de 20ste gezet hihi helaas nog dagje langer wachten als gehoopt...