goedemorgen meiden! ik kom alvast even afscheid nemen van jullie voor een weekje! Vertrek straks op kinderkamp en ben pas volgende week zaterdag terug! Heb in tussentijd weinig tijd om te lezen.. iedereen veel klusplezier!!
Goodmorning! Hoh, ik word een beetje gek hier.. Vanmorgen was mn temp weer 0,1 lager dan gister. Dus nog steeds geen ei gespot.. Als jullie naar mn kaartje kijken, zou ik dan helemaal geen eisprong hebben deze maand? Kan zoiets door ontpillen? Hele fijne week Isis!
Nog 2 daagjes, dan lekker op vakantie! Nog 10 dagen, dan gaan de 1e dames al weer testen, als ze dat dan nog niet gedaan hebben
@ LeenElise, Ik zou me er niet al te druk om maken. Zoals ik zei kan je een korte LF hebben en kan je ei nog komen. Door stress kan je ei ook wat later springen dan gebruikelijk... lekker proberen te ontspannen dus @Isis, fijne week op kamp!! Ik heb nieuws: Voor wie niet weet hoe het bij mij/ons zit: begin dit jaar gestopt met pil, leuke ronde gehad, vriend had toch bedenkingen, dus kinderwens even op halt gezet. Hij was wel af en toe slordig met bescherming omdoen, pas op laatste moment, maar meer kans heb ik niet gehad. Zat er behoorlijk mee. We hadden afgesproken in september officieel te starten omdat ik eind augustus afstudeer. Maar pfff, wat duurt dat lang. En nu was hij de laatste paar dagen al weer wat zekerder, positiever over een beeb... en ik zei hem gisteren dat mijn ei waarschijnlijk aan het springen is... hij moest lang nadenken maar... WE GAAN ER NU ÉCHT VOOR!!!! Ben zo ongelofelijk blij! Ga mezelf zo even op 'eerste ronde' zetten... WHOEHOE!
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 49 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]3[/FONT] MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven ------------------- Als het echt mijn ei was die ik gisteren voelde.... verplaatst naar de 19e!
@Yupgup Wat fijn!!!!!! Eindelijk voor het echie!!! Joehoe!!!!!!! Nu nog meer klussen en snel hopen op 2 mooie, roze strepen!!! Dan doe ik met je mee Hihi!!
@ Isis fijne week op kamp! @ Toerist jij ook een fijne vakantie, waar ga je heen? @Yupgup hier een beetje een zelfde soort situatie in mei samen besloten spiraal te verwijderen en ervoor te gaan. Daarna gingen we verhuizen en wilde mijn man het nog niet. Dus zouden we er in aug voor gaan maar merk dat mijn man nog wel voorzichtig is. Klusperiode is wel goed begonnen maar gaat niet altijd van harte. Gisteravond had hij ineens geen zin maar gelukkig vanmorgen wel. Super dat jouw kerel er nu ook voor wilt gaan dus hopelijk gauw op rose. @meissie2008 fijn dat het toch nog gelukt is! Ik ga 18 aug naar Lowlands ben benieuwd hoe ik dat ga trekken. Voordeel is dat ik op mn NOD terug kom en dus afgeleid ben en niet eerder kan testen, nadeel is dat ik weinig tot geen alcohol wil gaan drinken..
Potverrrr.... heel stuk geschreven, druk ik op backspace en is het verhaal weg... aaaargh! Reza, kan me voorstellen dat het vervelend is. Weet je ook waarom hij terughoudend is? Hopelijk binnenkort geen remmingen meer! Vriendlief gaf toe blij te zijn dat hij de keuze nu heeft gemaakt. Wist zelf eigenlijk niet goed waarom hij niet wou, want hij wil dolgraag kinderen! Had alleen vage redenen dus was waarschijnlijk bang. Is nu wel heel overtuigd. Jippie! @ Meissie, Liefkleintje, Reza (& de rest) ----------- Pink Powerrrrrrrrrrrr ---------- Ik blijf het zeggen hahaha - mantra voor de NOD 16-31 aug dames
Yeahhhh! Roze it is!! Angst tjaa toch een beetje onzekerheid denk ik... Maar goed hij wil het wel hoor maar wel gewoon spontaan en niet teveel mee bezig zijn zoals ik :-|
Naar het Sauerland nach einem Bauerhof We hebben daar een appartement mit balkon, und viele tiere....
Hey dames, Vandaag toch een positieve ovulatietest...Vanmorgen poging gedaan tot verleiden van mijn ventje, omdat ik al zo'n vermoeden had.. maar hij had geen zin..vervolgens ruzie gehad en nu zit ik dus met mijn posi test..grr..Wat nu..??vanavond maar weer goed mijn best doen..misshien dat hij na een drankje wel zin krijgt haha..Hoe lang heb ik nu tijd om te klussen??stel het lukt vandaag niet maar morgen vroeg wel ben ik dan nog optijd??
@Beccy: Volgens mij vanaf het moment dat je LH-piek er is, spring je ei tussen 12 en 48 uur is mij verteld? Dus grijp em bij zijn broek en bespring die man! @Isis: Veel plezier op "zomer"kamp! Hopelijk hebben jullie mooi weer... @Toerist: Fijne vakantie! @Louan: Oh dat is wel leuk, zo'n vrijwillig dagje! Dacht al, 6 dagen pffff! @de rest: ook hier een flow van pink powerrrrr! @hier: Volgens mij heb ik gister al mijn ei gehad! Echt heel vroeg, maar had alle symptomen. Dus ook ik heb even mijn vent bij zijn broek gegrepen gisteravond haha
Tis wat met die mannen, had je het gezegt van die posi test? Ja dan baal je wel als hij niet wil, maar volgens mij heb je ongeveer 24 tot 48 uur de tijd, de dag ervoor en de dag erna zeg maar.
Yupgup, wat fijn!! Beccy, das flink balen. Ik probeerde manlief gisterenavond te verleiden maar hij gaf geen sjoege. Nou was er snel klaar mee, heb me omgedraaid en ben gaan slapen. Hoe was je test gisteren, ook al licht. Anders kan hij misschien morgen nog donkerder zijn? Lees nu net dat het wel gelukt is. Anni, fijn hè. Heb net men man even gegrepen Reza, hier een beetje hetzelfde probleem. Hier is het volgende week feestweek en hou altijd wel van een borreltje, maar ja nu.. Meiden hoe doen jullie dat? Ik zou graag volgende week wat drinken maar weet niet of ik zwanger ben. Maar ja zo gaat het al 8 maanden en dan blijkt het weer niet zo te zijn. En ja feestweek en Dutchvalley wil ik toch eigenlijk wel wat drinken.