NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Hahaha... Doe jij zeker nooooit? ;)

2. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @zwabbertje zolang er nog geen bloed contact is kan het volgens mij wel hoor.. Maar ik denk dat ik er wel mee op pas en wie weet zijn we al misselijk tegen die tijd :)

Ik had trouwens gisteravond hetzelfde hoor met mn man heb me ook boos omgedraaid, vanmorgen al opgelucht dat hij zelf toenadering zocht...

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @toerist haha twas wel al avond he...!!gister was ie al iets donkerder maar niet knal, nu was ie donkerder als de controlestreep dus overduidelijk..En nee man wist niets van de test want die had ik pas rond half 5 gedaan..

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    fijn om te horen dat er nog mensen soms wat klusproblemen hebben haha

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik denk dat vrouwen er gewoon wat anders in staan dan sommige mannen? (mijne dan).
    Niet dat hij geen kinderwens heeft maar het gaat om hoe deze wens gerealiseerd wordt. ;)
    Hij zegt dat hij geen legbatterij is :(

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Eitje isbgeweest me bmm is weer laag jippie!! Nu dienoh zo vervelende wachtbank!

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Succes! Hoo dat je jezelf een beetje kunt afleiden..

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    @Reza ha ha op dat tijdstip ligt onze zoon nog niet in bed.
    Legbatterij....arme man....hij mag vaak, en nog klagen.

@zwabbertje zolang je niet weet dat je zwanger bent, kun je best een glaasje drinken, maar dat is je eigen keus.
    Ik heb dat vorige maand ook gedaan, nu deze maand nog niet.

Ik zeg voor vandaag; weltrusten, ben zo moe.
    M'n bedje roept me..

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Zwabbertje: Haha jij ook al? :D

@Beccy: Goed zo meid, we moeten allemaal voor roze deze maand! :)

@Toerist: Haha ik moest zo lachen om jouw opmerking! :D
    Allemaal viezerikken hier hoor, als het om klussen gaat ;)

@Reza: Mijn collega wil ook graag zwanger worden, maar zodra haar ei er is dan wil haar vent niet meer.
    Hij vind zichzelf geen fokpaard of zoiets.
    Ehm ja duuuh, zonder klussen geen baby he?;)
    Nu zegt ze uiteindelijk niks meer hihi :D

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Toerist en Reza, bedankt. Toch wel fijn om te weten hoe andere er over denken. Moet gewoon een limiet voor mezelf instelling. Normaal raken wel lekker aangeschoten tijdens de feestweek, maar nu maar even met mate.

Nu alleen nog even een smoes voor men vriendinnen bedenken, tips zijn welkom.

Anni, inderdaad hier nog zo'n viezerik, hahaha

11. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @anni gelukkig is het niet zo dat hij helemaal niet wilt als het maar geen moeten is en dat vind ik ook wel terecht. En dit is nog maar de officiële eerste ronde misschien als het na een aantal maanden niet is gelukt gaan we gerichter te werk om het zo maar even plastisch te zeggen..

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    In september gaan wij een weekend weg met familie, mocht het raak zijn dan heb ik mijn smoes klaar: blaasontsteking, mag geen alcohol met antibiotica... Moet nog even uitzoeken hoe het precies zit, maar het lijkt me logisch, haha.

Of eh... Hoofdpijn? Dag ervoor al te veel gedronken? Heel lang met 1 drankje doen en zeggen dat het een nieuwe is die je net van iemand hebt gekregen? Toch 1 persoon in vertrouwen nemen en zorgen dat die je dekt?

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    In geval van afstand zeggen dat je de Bob bent...
    Dus ook zorgen dat jij rijd :)

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Dank jullie. Helaas geen afstand Reza, de feestweek is in onze stad en Dutchvalley gaan we op de fiets.

Mijn beste vriendin weet wel dat we bezig zijn (zij zou anders de eerste zijn die het door heeft) Dus hopen dat ze me helpt.

15. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat er een bepaalde tijd op wanneer het kan en niet? :( ha ha

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwabbertje- Je kan nog gewoon lekker een glaasje drinken hoor. Zolang je jezelf niet stom dronken drinkt zou ik me geen zorgen maken in zo'n vroeg stadium. Ik heb toen ik zwanger was van onze zoon nog gedronken tot ruim 6 weken. De avond voor ik een test gedaan had ben ik nog zo dronken geweest dat ik amper recht kon lopen. En onze zoon is gezond en behoorlijk slim ;) Dus gewoon lekker drankje pakken hoor.
    Mijn excuus is trouwens dat ik toaal niet gedacht had zwanger te zijn toen ;) Anders had ik ook al weken niks meer gedronken hoor. lol

17. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

je kent me waarsch niet, ben net nieuw, maar zit jullie te volgen. Ik herken mezelf helemaal in je verhaal.
    En zeker k dat wachten. Ik kan ook over 10 dagen testen of weer verder gaan. Spannend he! Sterkte met wachten en hopelijk hebben we snel goed nieuws!!!

gr Jan10

18. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Goedemorgen allemaal!

Ik ben nieuw hier en dit is ook mijn eerste bericht, dus ik moet nog echt even alles uitvogelen. Ik was wat informatie aan het opzoeken en toen kwam ik dit forum tegen. Erg leuk om allemaal te lezen.

Wij zijn nu ook bezig voor ons eerste kindje. Dit zorgt er al voor dat ik helemaal gelukkig ben, want ik wilde al veel langer kindertjes.
    Mijn NOD zou 21 augustus moeten zijn en we zitten nu in de tweede ronde ;) Vorige maand gewoon ongesteld geworden dus. Ik zit nu in mn vruchtbare periode, maar vriendlief heeft zich al twee dagen achter elkaar flink wat gedronken op feestjes. Ik ben zelf toch wat voorzichtig met het drinken. Ik heb gelezen over FAS. Niet zo leuk.
    Ik drink dus gewoon nu al niet meer, behalve als ik ongesteld ben ;)
    maarehm... ik wil vandaag of morgen toch nog wel even klussen hoor :D

Ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen :)
    Groetjes Sjtal

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Haha nou tussen 10.00 uur en 21.00 uur hebben wij zo goed als nooit geen sex hoor :D omdat we dan nooit in bed liggen.....

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Sjtal en jan10 welkom hier meiden, het is hier erg gezellig, dus gewoon posten...

Vanaf morgen is dit ons vakantiebalkon...hoe heerlijk is dat!!!

Zo even het caviahok schoonmaken,wc's, en strijken.
    En morgen vertrekken we, hopelijk valt het weer mee, zoals het er nu uit ziet is het nog niet heel goed...

Deel Deze Pagina