NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bcloud

bcloud Niet meer actief

@ Djonna!
    Ik zie ineens dat jij ook de prikpil hebt gebruikt....
    Meid , wat heb jij eigenlijk nog best wel geluk dat je zo snel weer een cyclus hebt!! Ik ben in nov 2008 gestopt en had pas maart 2011 weer een echte cyclus... Daarom zit ik ook in de mmm bij de gyn en alles.. januari 2010 heb ik een half jaar clomid en provera gebruikt , dat heeft niets geholpen... En toen kwam het dit jaar weer op gang. Nu heeft de gyn al bloed nagekeken en echo's gemaakt, en ondanks 1 cyste ziet alles er goed uit.. Nu dus tempen, en dan 18 aug terugkomen..

Hoe is het precies bij jou dan?

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahhahhaa moontje ik kan het me indenken hoor!!!! Een man heeft daar veel minder moeite mee lijkt het wel...En wij als vrouw moeten toch eerst zeg maar een beetje opgewarmd zijn wil het wel lukken ;) en euhm als we dan toch alles kwijt kunnen :) heb ik er ook nog wel eentje...

Ik heb dus gelezen dat als de vrouw klaarkomt in de goeie periode (lees: voor je eisprong) dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden nu had ik daar nooit moeite mee maar nu ik dus in die periode zit lijkt het allemaal een stuk moeilijker te gaan misschien omdat ik me er teveel op concentreer maar het is gewoon behoorlijk frustrerend :( Ik doe letterlijk alles om dus zwanger te raken van proberen te blijven liggen (wat uiteindelijk niet lukt omdat alles eruit drupt, tot de aangegeven standjes die wel zouden helpen.. maar merk dat ik me meer concentreer op het zwanger raken dan op het plezier wat je er bij hebt... ik heb wel plezier hoor maar het is nu anders....zucht....

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Owwww wij begrijpen elkaar!! ;)

Uuhm dat klaarkomverhaal is waar.. Als je na de zaadlozing klaarkomt zuigt en trekt je bm samen, en dus als t ware het sperma naar binnen. En ik kom altijd klaar na zaadlozing , dat lukt me dan nog wel hihi:p. Het is ook moeilijk hoor om maximaal te genieten als je in je hoofd teveel met zwanger worden bezig bent.. En dan zijn er mensen die zeggen denk er minder aan en wees er minder mee bezig.. Maar die hebben maar makkelijk praten vind ik! Vorige week was hier een rampenweek qua sex en mn gevoel voor mn eigen man... En heel gek, sinds mn ei gesprongen is wil ik niet anders meer..
    En na de tijd blijven liggen doe ik ook wel.. Maar niet debiel met 10 kussens onder mn kont en maar zorgen dat alles erin lekt.. Gewoon lekker relaxed, wel op mn rug. En wat ik ook geleerd heb is dat het zaad wat eruit loopt, toch nooit t eitje zou hebben bereikt en dus het zwakkere zaad is.. Het nodige wordt er al direct in gelanceerd zeg maar! :p

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Yes!! Ik ben bij :p Stelletje kletskousen hihi

Welkom Jan10, Sjtal, Wensje, Moontje en Annie81

@Isis en Toerist, fijne kamp/vakantie! Hoop dat jullie het fijn hebben.

@Yupgup, Wat super voor je!

@Liefkleintje en alle andere zieken veel beterschap.
    Lekker he zo een hapje, ik vond dat ook altijd zo lekker. Een stukje banaan nog erbij is ook zo lekker

@Reza, dat is toch veel fijner voor je gevoel dat het nu zo gaat :)

@Djonna, jeetje meis dat zal heftig en emo zijn geweest.
    Dikke knuff voor jou! Misschien is het toch wel lekkerder zo dat je alles kan zeggen nu maar ik snap het wel hoor mijn moeder is ook zo alleen niet wat een evt zwangerschap van mij betreft.

Wij hebben een leuk weekend gehad, mijn cadeau boom was best goed gelukt al moet ik zelf zeggen.
    Gisteravond weer thuis gekomen en we hebben ook meteen de konijntjes van mijn nichtjes te logeren voor 3 weken.
    De katten vol verbazing voor dat hok hahahahha

Vanavond ga ik lekker met mijn vriendin Harry Potter and the deathly hallows kijken op dvd en morgen naar de Bios voor deel 2.
    Even wat girlstime :D

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja na de zaadlozing klaarkomen lukt me dan weer niet he!!!! Grrrr echt ik word er soms zo moedeloos van!! Net als blijven liggen na de daad zeg maar ik voel het eruit schieten en denk alleen nog maar rennen naar die wc!!!!

Wat ik dus wel doe is euhm tijdens mijn hoogtepunt ervoor zorgen dat mijn man ook klaarkomt dan heb ik nog wel die bm die samentrekt maar niet echt nadat hij is klaargekomen...

Probeer nu te blijven liggen maar langer dan 3 minuten lukt me echt niet eerlijk gezegd dus ik hoop dat ik een boel snelle zwemmers hebben een soort Inge de Bruijn of hoe heten ze allemaal....;)

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank je wel Sasya tja klinkt heel raar misschien maar wilde niet dat mijn mama me zou zien falen hierin.... is een lang verhaal maar euhm mijn moeder is wat dat betreft mijn alles en wilde haar niet ongerust maken...

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha Djonna , ik heb dat ook altijd!! je voelt het gewoon glibberen....
    Gelukkig ben ik wel bijna altijd later dan hem dat is dus weer een voordeel lees ik :)

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat snap ik helemaal, mijn mama is mijn allerbeste en grootste vriendin en ik snap ook waarom.
    Je wilt het niet achter houden maar ze ook niet extra ongerust maken omdat ze dat zowiezo al zijn.
    Maar ik ben blij dat ze weer zo is, bij mijn vriendin zie ik hoe het ander kan helaas voor haar.

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

whahaha Moon inderdaad wat een onderwerp maar het is ook niet iets wat je word verteld als je 9 jaar bent of 12 jaar bent en je seksuele voorlichting krijgt dat het soms niet zo snel gaat.... je komt er een keer achter doordat je verteld word van andere dat het niet zo snel gaat etc... Maar echt wat baal ik ervan... Ik had ook niet gedacht dat ik letterlijk in een wip zwanger zou zijn maar dit is ook wel weer overdreven naar mijn idee...

Sasya mijn beste vriendin wist het eerder dan mijn mams, en dat was meer omdat zij het hele traject zelf ook heeft doorlopen wie kan mij beter begrijpen dan zij!!! Mijn moeder was dus echt zo zwanger van ons maar ik, ik niet.... Dit zou dan haar eerste kleinkind zijn... ook wel erg speciaal toch???

10. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    meiden, hebben jullie ervaring met krampen paar dagen na de eisprong??

Ik heb afgelopen donderdag mijn ei gehad en heb nu zo af en toe van die enorme steken en misselijk....Snap er niks van.

11. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga een boek schrijven over ervaringen met klaarkomen! Genoeg materiaal te vinden hier! LOL

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Na 5 dagen is er de innesteling dit kan gepaard gaan met krampen... maar of dat het geval is bij jouw dees ik heb geen idee....
    Het kan zijn dat het eitje zich nu innesteld maar geen idee of het bevrucht is of niet... maar ik hoop dat je wat aan het antwoord hebt...

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall hahahaha idd ja sorry voor de ongenuanceerde versie hoop niet dat er kleine kinderen meelezen hahahahaa

14. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is idd heel erg speciaal voor jullie beide.
    Fijn dat je er goed met je vriendin over kan praten, het is en blijft altijd zo dat als mensen het zelfde doormaken ze veel steun en begrip vinden hoe goed men het ook probeerd in te beelden.

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja alleen is het bij mijn beste vriendin einde oefening en ik beginnet, als je 8 maanden vergelijkt met 3 jaar bezig zijn dan mag ik ook helemaal niet mopperen maar vandaag barste gewoon de bom bij mij :( sorry hiervoor meiden....

16. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Geen sorry zeggen hoor, is toch lekker als je het kwijt kan!
    Van mij mag je alles eruit knallen wat je dwars zit, het kan alleen maar opluchten!

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

dank je wel Sasya lief van je om te zeggen!!!

Ach het is nu weer gewoon duimen en hopen op een positieve test denk niet dat de gyn morgen (lees: 2 dagen na eisprong) kan zeggen of ik zwanger ben hahaha zou wel lekker zijn!!!!

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het voor je meid en zal voor je duimen!
    Aan het klussen zal het niet gelegen hebben ;)

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Gooi het er maar uit hoor!!!
    Op zich is 8 maanden idd nog niet zo heel lang. Maar als je iets graag wil duurt elke maand te lang! Logisch toch!!

Helaas zal de gyn dat nog niet kunnen zien nee!
    Maar we gaan gewoon voor roze he!!

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahahha sasya ik heb er gewoon spierpijn van :p of zou dat komen door dat andere klussen ;) in ieder geval ik ga morgen wel meer horen.. en als die gast niet wil luisteren trek ik hem gewoon over het bureau heen :D

Deel Deze Pagina