NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Dit gezegd te hebben nogmaals ik zou dolgelukkig zijn en eigenlijk lul ik maar wat want ik zoek ook alles op hahaha...dus wie hou ik voor de gek...;)

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Louan ik weet het ik weet het!!!!!

*steekt haar vinger heel erg hoog de lucht in*

Degene die je voor de gek houd ben je zelf ;)

3. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat valt tegen. Het spijt me dat te horen :(
    Ik heb nooit problemen gehad met buren totdat ik in Duitsland gewoond heb voor een jaar. Mijn duits is redelijk goed (ik versta 95%) en onze buurman was tegen iemand aan het klagen over onze auto die teveel lawaai maakte. En niet gewoon: ja die auto maakt teveel lawaai, ik hoop dat ze er iets aan gaan doen. Maar meer zoiets als: Die verdomde Amerikanen met hun milieu vervuilende bakken die ons land van ons hebben afgepakt mogen van mij doodvallen. Ik ben blij als ze verhuizen.
    Je kan je wel voorstellen dat ik meteen mijn antwoord klaar had ;)

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja Tyndall moet zeggen ik heb nog nooit problemen gehad met de buren... in al die jaren niet.... in mijn oude straat hielden we rekening met elkaar als wij buiten aan het spelen waren (jaren terug) en er liep een kleintje te dicht bij de sloot haalde we ze daar vandaan, de buren konden nog weleens naar buiten komen om te zeggen "jongens kan het iets rustiger" en daar hadden we respect voor, maar nee dat is er nu niet meer bij...

Helaas zijn dat soort mensen er altijd meis :( en het erge is het fokt maar door!!!!!! Hebben nu al 5 kinderen van 3 verschillende vaders.... zucht.....

5. louan

louan Niet meer actief

Inderdaad Djonna....

Ik zit nu eigenlijk 4dgn voor mn nod van 28 dgn hihihihi....ik zooouuuuu al kunnen testen maar doe het niet....

6. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja...

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Louan dan heb je meer geduld dan mij hahahahahaa

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja sorry Tyndall daar heb ik dan geen respect voor want die kinderen krijgen de meest erge ziektes naar hun hoofd geslingerd... echt ik kan daar zo niet tegen!!!!!

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Maar goed ander onderwerp ;)

10. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben hoor. Ik vind het ook vreselijk dat dat soort mensen op elke hoek van de straat een andere vent bespringen om vervolgens "per ongeluk" zwanger te raken omdat ze die week ervoor met een andere vent aan het feesten zijn geweest en stomdronken vergeten de pil te nemen of zo erg moeten kotsen dat de pil niet gewerkt heeft. Nou ja inderdaad, ander onderwerp :)

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja euhm euhm euhm jullie nog plannen voor aankomende week behalve gefrustreerd raken of je wel of niet zwanger bent ;)

12. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ja sexen hier en daar ;)

13. louan

louan Niet meer actief

mn boobs doen ook al pijn oja ennnnnn mn temp is al een paar dgn hoog, ik was toch eens nieuwsgierig en normaal zit ik op 36,7 36,8 en sinds 3 dgn 37+

maaarrr dat had ik vorige maand ook heheh...het is echt gewoon afwachten he....hmmm

14. louan

louan Niet meer actief

Ik krijg het erg druk met werk blegh geen zin in..voor de rest bij mama langs en schoonmama langs even weer sociaal doen....

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

ja durf vanavond niet te sexen Tyndall morgen naar die gyn en wat als hij/zij zegt... goh mevrouw lekker bezig geweest he vannacht. Nondeju dan staat het schaamrood je toch ook op de kaken!!!!!:)

Maar sex jij dan ook even voor mij Tyndall ;)

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ahh louan de leuke sociale verplichtingen, daar zou eigenlijk wat op gevonden worden he ;)

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hahah, even een paar uurtjes weg en hop, weer een paar pagina's dr bij... Hebben jullie niks te doen?? Tyndall, geen boodschappen ofzo? Koken? Wassen? Klussen? ;)

Pfft, ik ben moe. En vind mijn lichaam even heel stom. Ik dacht, dat ei vrijdag was geweest. Testje was donkerder, had ei-pijn, alhoewel wel minder dan vorige maand. Alleen m'n temp ging niet omhoog. Dus potver, ik test door, en er blijft een lijntje op staan, maar NOG GEEN EI. Ondertussen houd ik de krampen, aaargh, word er gek van! Hup, spring stom ding!!!!!

*moet zich even afreageren* :)

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kom maar yupgup gooi alle frustratie er maar lekker uit meis!!!!!!

Ik ga voor je duimen op een mooi ei ;)

19. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even serieus. Wij gaan komend weekend even weg. Mijn schoonmoeder gaat hier in de buurt op vakantie en we gaan haar even opzoeken en blijven 1 of 2 nachtjes slapen. Verder deze week misschien uit eten met een vriendin en ik zal vast nog wel een keer maar de mall gaan ;)

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh Tyndall wat ontzettend leuk, woont je schoonmoeder ver weg van jullie (in nederlandse begrippen dan he)

Deel Deze Pagina