Ja zij woont 3 staten verder 10 uur rijden. En waar ze op vakantie gaat is maar kleine 2 uur rijden. Dus te ver om een dagje te gaan.
Kijk heerlijk Tyndall dan kunnen jullie weer even lekker bijkletsen ik geef je groot gelijk!!!!! En ach denk dat het voor schoonmama ook wel heel erg leuk is jullie weer allemaal te zien toch???
Ei van yupgup *SPRING DAN* zo! Ik hoop dat het helpt! Frustrerend hè meid dat wachten zucht... Er is hier in de buurt een grote kermis daar ga ik woensdag heen (vrouwe avond) het weekend rustig aan want de week er na is lowlands!!!
Nee joh, ik had even een slachtoffer nodig en aangezien jij nog een paar uur voor je hebt voor het slaaptijd is...
Mijn temperatuur is niet gestegen (alleen maar gedaald :x) en ik blijf een lijn hebben op de ovutesten. Als ei is geweest dan zijn ze weer wit!
Ohh Tyndall dat is echt heel vervelend zeg en dan heb je nog een halve dag voor de boeg Wens je veel sterkte ermee...
Hoe zit het ook weer met temp als je ovulatie is geweest dan zakt je temp maar stel dat het gelukt is wanneer steigt je temp dan weer? Hier nog steeds krampen in onderbuik hoop zo dat het een teken is van ei.
Na je ei stijgt je temp. Daarom weet ik nu dat mijn ei niet is geweest. Vlak voor je menstruatie of tijdens je menstruatie daalt je temp pas weer. Als je temp niet daalt heb je grote kans dat je zwanger bent...
Meiden ik ga me bed opzoeken.... is weer leuk geweest voor vandaag... voor degene die gaan slapen weltrusten en hele mooie dromen, Tyndall hou nog even vol en dan voor later ook weltrusten!!! Liefs Djon