NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    :) In die drie maanden dat ik kans maakte voelde ik me al twee keer zwanger hahaha. *Oeps*
    Is nu helemaal erg, aangezien we nu 'voor het echie' bezig zijn. Ben een klomp zenuwen die alleen bij sport of drank ontspant...

En aangezien ik eergisteren mijn laatste wijntje heb gehad.... :(

Heb jij niet zo afspraak? :p

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Yupgup pas om half 3 dus moet hier om iets voor 2 weg ;)
    Wil je me weghebben dan :p :p

Yup weet je wat het is denk ik, we zijn er zoveel mee bezig door alles.... voelen ieder steekje, ieder rommeltje in ons buik en het enige wat we willen is zo die positieve test op de tafel en over 9 maanden dat heerlijke zo gewenste kindje op onze armen.....

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    *prrrrrrr* (eierstokken rammelen) :)
    Weet wel zeker dat je gelijk hebt Djonna.

Oh, ik dacht dat je nog een uurtje ging werken en dan heen ging. Maar je hebt dus nog ff.

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Yupgup die van mij rammelden op mijn 23ste nu op mijn 29ste bimbammen die eierstokken hahahahahhaa.
    Hoe reageert jouw kerel op alles, die van mij is zo verdraaid nuchter in alles, ik maak me zorgen en hij zegt: maar schat het komt toch zoals het komt en maak je nou niet te druk!!! Arghhhhhhh ik wil gewoon een positieve zwangerschapstest!!!!!!

*zucht maar eens heel diep*

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hahahaha. Nou, ik ben nu 23, dus we hebben wat gemeen haha.

Die van mij eh... Nou ja, tot afgelopen vrijdag wilde hij niet dus zodra ik met een zw. test aankwam riep hij al, voor ik hem onder z'n neus drukte, 'er is niks op te zien!!'. En bedankt....

Weet nog niet hoe het nu zal gaan. Heeft in die paar dagen al dertig keer geroepen dat ik niet moet stressen want dat is niet goed voor 'petit'. Wil alleen nog tedere, zachte sex. Komt continu met kopjes thee aan. Ik mag geen wijn meer. Noemt me 'mama'. En zegt dat ie goed moet zorgen voor z'n zwangere vrouwtje (halloooo, ei is nog niet eens gesprongen!). Duseh... ik ben heel benieuwd wie er straks wat op de test denkt te zien en wie niet :p

Pfft, dat 'komt wanneer het komt' kan ik zo slecht tegen he...

Adem innnnnnnnnnn......................

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja nou eigenlijk ben ik er stiekem wel een beetje blij mee Yupgup dat die van mij zo reageert als ik dan denk aan die van jouw hahahaha ik zou daar weer niet tegen kunnen, mijn kerel remt mij af waar ik te hard ren, loop, denk die zet me even meet beide beentjes weer terug op de vloer.... Maar goed aan de andere kant....

adem uitttttttttttttttt.........................

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Jaaa. Ik vind het ontzettend lief wat hij doet en ben blij dat ie het besluit -eindelijk- heeft genomen, maar 't moet niet te lang duren hahaha. Nu is het nog grappig!

Vriendlief wilde al wel langer maar was bang wat de toekomst ons zou brengen dus daarom wilde hij ook weer niet. Denk dat hij daarom niet eerder 'zo' wou doen - om mij geen valse verwachtingen te geven. Het moet nu dus even uit z'n systeem, hij heeft het een paar maanden opgekropt terwijl ik me wél zat te vergapen aan baby's en buiken. Nou ja, dat mag ie van mij. Denk toch niet dat hij het langer dan twee weken volhoudt, hahahaha.

Ik ga hardlopen en langs mams.
    Mam is sinds een maand weer aan het breien, had ze een tiental jaren niet gedaan. Ze maakt nu een ledikantdekentje voor ons. Lief he? Zo'n typisch engels patroon, helemaal tuttig, maar dan wel in stoer grijs. Ze weet verder niks over afgelopen vrijdag, alleen dat de wens er wel ligt voor de toekomst. Ga zo dus even kijken hoe ver ze er mee is ;) moet haar in de gaten houden he hahaha.

Als ik je niet meer spreek: succes vanmiddag! Ben benieuwd!!

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja dan mag je mannetje ook wel even zo reageren hoor geef je groot gelijk maar inderdaad het moet niet TE gek worden hahahahaha.

Ga gezellig langs je mams, ik ga hier nog even me gedachte verzetten en spreek je misschien vanavond wel weer!!!

Doe rustig aan en geniet van het mooie dekentje!!!

Liefs Djonna

9. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne middag Yupgup!

Ga je alleen Djonna of gaat je wederhelft fijn met je mee?

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

hey sasya ik ga alleen wederhelft is werken dus komt goed hoor, laat mij dat maar mooi alleen doen ;)

11. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh echt? Ik zou graag iemand mee hebben denk ik.
    Hoe gaat het verder? beetje bijgekomen van het weekend?

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nee ik wil niet dat mijn mannetje me ziet in de stijgebeugels hahahahaha laat mij maar lekker alleen gaan... ben nu alleen bloednerveus voor zometeen...

Heb vanmorgen eindelijk een beetje uitgeslapen dus ik hoop dat de ergste vermoeidheid er nu uit is maar is even afwachten...

En hoe is het daar bij jou??? Moet je nog klussen of zit jij ook te wachten op je NOD??? Ik hoor vandaag of ik me eisprong heb...

13. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik spring even binnen om je veel succes te wensen Djonna, hopelijk goed nieuws! Ik duim!

Aan alle andere dames, een fijne dag!

xoxox

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank je wel Kimmy, gaat goedkomen hoor (ga ik wel vanuit)

15. Kimmytje

Absoluut! :)
    xoxox

16. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik snap het, is heel spannend allemaal maar ik ga duimen voor je zo!
    Neem nog een banaantje ;)

Ik ben vorige week ongie geweest na een week overtijd.
    Het was 3 dagen heel veel veel ineens en toen ook over, en normaal ben ik een week ongie dus ik snap het allemaal niet zo.

Ik heb zaterdag Ovu testen besteld want ik bedacht me dat ik mss geen eisprong gehad kan hebben.
    En tempen heeft weinig zin aangezien vriendlief veel avonddiensten heeft op het moment en we dus onregelmatig opstaan en ik een avond mens ben.
    Als ik de apps op mijn telefoon moet geloven moeten rond de 16e mijn ei hebben dus hoop dat die testen snel binnen komen.

Hoe is het met jou Kimmytje? wat opgeknapt?

17. Kimmytje

Met mij gaat het wel, dank je Sasya :) Ik ben "genezen" maar voel me nog steeds erg slapjes, gisteren was dat heel erg, vandaag iets minder.

Ik ben ook ongeduldig aan het worden nu... Eerste keer dat ik het heb en soms voel ik me verdrietig omdat ik denk dat het mss weer niet raak zal zijn...

Spannend hoor voor jou met de testjes :) Goed klussen zou ik zeggen!

xoxox

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snap dat je ongeduldig word, ik had ook vorige maand en toen was ik nog overtijd ook.

Testen vallen precies na mijn post op de deurmat dus we gaan van de week eens kijken, ikdenk dat ik vanaf de 12 ga proberen.

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga de weer aan de was en nog ffies strijken , strakkies lekker naar Harry Potter met mijn vriendin dus tot vanavond en anders morgen :)

Fijne middag en avond dames

20. Kimmytje

Dat wil ook lukken die tests :)

Veel plezier met je vriendin!

xox

Deel Deze Pagina