NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He Ladies,

Het is wat allemaal. Ik ben de vorige keer ook begonnen met tempen maar toen was het niet meer nodig want toen was ik zwanger. Ik deed idd altijd op het zelfde tijdstip. Met een late dienst gewoon de wekker zetten op de tijd van een vroege en dan weer verder slapen. En met nachtdienst gewoon als ik wakker werd. Omdat ovutesten van clearblue de vorige keer zo goed bevallen zijn deze nu weer besteld. Zijn wel duur ( 2euro/stuk) maar wel duidelijk resultaat. Hoop er geen meer nodig te hebben ;). Zit nu ook op de wachtbank en wilde gisterenavond nog klussen maar mannetje zat absoluut niet lekker in zijn vel dus maar niet gedaan. Nu maar wachten......heb toch geen geduld. Ik ga ook niet af op kwaaltjes want dan was ik al heel vaak zwanger geweest. We wachten gewoon af....

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Djonna, succes bij de gyn!!

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Djonna; succes bij de Gyn!!

Loontje; ik gebruik ook de ovu testen van Clearblue en wil ook niet anders meer! is wel prijzig maar als ik ze goed gebruik dan kan ik bijna 1 doosje voor 2 rondes gebruiken!

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden even vanuit het siekenhuid, kon niet wachten om jullie het te vertellen!!!!

Het is allemaal GOED!!!!!!!! Over 2 weken terugkomen om te kijken of ik ook een eisprong heb gehad.... met andere woorden die heb ik nog niet gehad dus we gaan door klussen haha ik ben zo opgelucht.... eindelijk is alles nu goed!!!

Liefs Djonna

5. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @djonna wat geweldig nieuws meis!!! en hup hup hup op de klus!!!!!!!

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh Djonna, geweldig nieuws!! Gefeliciteerd ja! Hahaha. De eerste stap is nu gezet toch.... wat mooi voor je! :D

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Super nieuws Djonna! ben blij dit te lezen! Hop hop naar de klus nu! :)

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Denk dat ik zo maar even stop bij de drogist voor ovulatietesten haha, nu ga ik er echt voor ;)

9. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Djonna!!!! Succes met verder klussen! :p

10. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kom me ook melden! Afgelopen weekend hebben we flink geklust. De ovulatietest was postief dus dat geeft hoop.

21 augustus, ronde 20, 1e kindje

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Dank je wel lieve meiden!!! Ben nu ook ontzettend blij en opgelucht!!!!

Heb me kerel maar meteen gemeld dat hij de aankomende week flink aan de bak mag hij is helemaal blij ;)

12. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Goedemiddag!!
    Fijn dat het bij de gyn goed is gegaan en je nu lekker aan de klus kan.
    (naam ff kwijt)

pff ben nog echt een leek vergeleken bij jullie! temperaturen/ovu testen. Nog niet mee bezig. Als ik soms zie hoe lang sommigen al bezig zijn, dan heb ik heel sterk het gevoel dat het bij mij ook wel heel lang zou duren.. en eisprong?? ik dacht dat ik die sowieso zou hebben als je stopt met de pil. zal ook eens beginnen met temperaturen als ik ongi word( hoop van niet ;) ) Ben benieuwd hoeveel dames op roze komen deze maand! :)

13. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Djonna: superfijn voor jullie zeg! Hopelijk gauw een positest voor jullie!

@vrouw theelepel: succes deze ronde, jullie zijn ook al lang bezig zeg :s en al 3 keer een miskraam. Trek je het allemaal nog een beetje?

Ik ben rustig aan het wachten op m'n NOD. Zit nu op 6 DPO, m'n eitje kwam nu opeens op dag 13 al. Hopelijk is het deze ronde raak, anders ben ik ook nog ongi op vakantie. Daar heb ik zo'n hekel aan he... is het lekker 30 graden, kun je niet lekker zwemmen...
    Wat een weer is het hier trouwens he...echt veel regen.
    Bij jouw is het vast beter Tyndall :)

14. Kimmytje

Welkom aan de nieuwe dames!

Nog niemand die getest heeft ondertussen?

Ik heb vanmiddag salami gegeten en die komt steeds naar boven, niet leuk!
    En zeker niet als je bedenkt dat ik sewwes naar de tandarts moet!

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kimmy had je niet genoeg aan 1x salami ;)

Vrouw Theelepel, jeetje meis ik hoop dat je heel snel een hele mooie roze test in handen hebt en dat het een plakkertje zal blijven....

Even hier een baalmomentje zat het net allemaal aan mijn kerel te vertellen maar die begrijpt gewoon niet dat ik het heel moeilijk vond dat mijn lichaam een loopje met me nam, hebben nu woorden erover, hmmm dat word vanavond niet klussen ben ik bang :(

16. Kimmytje

Hahahaha... Gelukkig dat "die" niet weer naar boven komt! :D

Oh meid, mannen hen hun verstand soms hé... Ik moet het nog gaan geloven dat dat soms in hun salami zit... Komop meid, als hij het even laat bezinken snapt ie het wel, dat heeft effe tijd nodig bij hun... Straks lekker klussen hoor :)

Knuffels
    xoxox

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kimmy helaas hij snapt het al niet sinds gister....

En van mij mag hij nu even lekker wegblijven want geloof me ik sta op knappen van boosheid even.

Ja ja onze eerste woordenwisseling en waar gaat ie over hahahahhaha... zucht

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @Djonna wat super dat het goed was bij de gyno!!
    En je weet het hè na ruzie komt goedmaak sex.... Weet je nog ;)

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahhahaah ja reza ik weet het maar ben zo teleurgesteld :( normaal snapt hij me feilloos en nu met juist dit snapt ie me niet :(

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Nee dat is frustrerend maar hij kan met dit misschien niet in je huid kruipen... Maar wat zegt hij dan als jij erover praat?

Deel Deze Pagina