Ik heb trouwens al de hele dag een zeurend gevoel in m'n onderbuik! Ongeveer 10 cm onder m'n navel. Lijkt in de buurt van baarmoeder. Verder ook met vlagen missenlijk.. Iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn? Ik vermoed dat mijn ei gister was.
Reza hij heeft zoiets van meis het komt wel goed, focus je er nou niet op.... En wat die steken betreft zou dan eerder denken dat je vandaag je eisprong hebt... Ik heb te horen gekregen dat die van mij pas over 4 dagen waarschijnlijk is, dacht hem toch echt gevoeld te hebben zondag dus niet verrassing!!!
Tjaa dat is makkelijk gezegd natuurlijk maar mijn man zou het ook zeggen hoor. Zij ervaren dit ws wel heel anders als ons. Ja dat zou kunnen dat m'n ei vandaag is, tja ik weet het niet. Gister hield ik echt vocht vast maar nu voel ik m'n buik steeds ontspannen en wisselt af met steken... Stom dat je nu extra bewust op alles bent hè?!
Nope! Hier ook regen Djonna- Fijn dat alles er goed uitziet nu. Negeer je ventje even en denk aan leuke dingen. Wat eet of drinkt hij graag? Negeer hem een uurtje ofzo en vraag hem dan heel lief: schatje, wil je een glaasje ...? en als hij dan ja zegt ga je dat heel lief aan hem geven en geeft hem een kus en lacht heel lief naar hem. Dan hou je hem even vast en zegt dat je van hem houd hoe dan ook. Je weet dat je hem nodig hebt! Go for it girl! Die van mij trapt er bijna altijd in.
Gisteravond weer veel te laat gaan slapen en de kleine man ook. Vanochtend om 9:30 werd ik wakker en heb de kleine man ook uit bed gesleept. Hij zegt de meest schattige dingen de laatste tijd. Nu ook toen ik hem wakker maakte. Hij zei met een heel schattig en zielig stemmetje: goedemorgen mama, heb je lekker geslapen? ooohhhwww ik heb nu eerst koffie nodig. Ha ha dat was zo grappig uit de mond van die kleine pruts
Whahahahaha Tyndall heb hem net al een berichtje gestuurd met sorry!!!!! maar eerlijk is eerlijk, vind wel dat hij wel iets meer begrip mag tonen naar mij toe!!!!! Zucht ga zo maar eten maken... verzoeningsoffer van mijn kant Tyndall wat zijn ze ontzettend lief he die kleintjes.... zucht zo schattig!!!!
Hey meiden! Ik kom net uit mijn werk.....poeh, hoe ben ik de dag doorgekomen?! Ik had 6 kids alleen (op KDV)....en voel me nog steeds niet lekker! Heb dus ook niet alles terug gelezen! Sorry! Wel gelezen dat bij jou alles goed is Djonna! Wat super!! En dat je nog moet gaan klussen, hihi! Las ik nou ergens dat je mannetje dat niet wil? Of geen zin heeft!? Die van mij wil altijd! Ik hoef maar te kijken en hoppa.... Ondanks dat ik me niet lekker voel, wil ik vanavond toch klussen! Geen idee of mijn ei al geweest is namelijk! Als ik uitga van de lange cyclus zou ik heb vandaag ongeveer moeten hebben. Al denk ik dat hij al wel eens geweest zou kunnen zijn! Maar goed, dat wordt dus even een vluggertje Ahhh, Tyndall.....smelt!!!! Wat schattig!!! Hihi!
Vanavond is mijn man niet thuis voor het eten omdat hij met zijn baas uit eten gaat. En dan kan ik lekker weer mijn chicago dogs gaan halen. Als het aan mij ligt eet ik elke dag hotdogs! Ze zijn zo verslavend...
Hey liefkleintje, Hij wil wel klussen hoor alleen begrijpt hij niet dat ik er problemen mee had dat mijn lichaam niet wilde doen wat ik wilde!! En hij vind dat ik me er te druk over maak over het zwanger worden...zucht...mannen!!!! Tyndall oe lekker ik maak nu bami vind ie altijd heel lekker
@tyndall thanks! Ik dacht dat het niet goed was voor de evt zwemmertjes die nu evt in m'n buik zitten... Of voor het slijm.. Maar ik neem gewoon zo lekker een bad!
hoi dames, ik heb mijn nod vrijdag de 19de! erg spannend dus ik heb pco dus ik weet het nooit echt zeker, maar dit keer wel want ik had 2 dagen een positieve ovu test! alleen sinds me eisprong heb ik veel menstruatie achtige krampen en lage rugpijn, herkennen jullie dit?
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 58 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, 4 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Hi dames, Ik heb mezelf er ook even bij gezet. Ik ben nieuw hier en ook op forum-gebied heb ik nog niet veel ervaring. Hopen dat het goed gaat zo Maar goed eerste ronde en ook 1ste kindje. Deze maand voor het eerst gericht aan het 'klussen'. Spannend dus! Succes allemaal!
whahahahaha ja dat inderdaad en hij zei ook ik begrijp je wel maar neem alles eens zoals het is.... in plaats van meteen van het ergste uit te gaan... zucht controlfreak noemde hij me zelfs hahahaha
@Djonna: zooo herkenbaar. Mijn man is ook zo nuchter...het komt vanzelf wel zegt ie.. en heb geduld. MEEENNNN IK WACHT AL BIJNA 2 JAAR M'N GEDULD IS OOOOOPPPPP!!! Toen ik zwanger was lag ik in 9 dagen in het ziekenhuis om de misselijkheid, toen we er achter kwamen dat het niet goed was met het kindje. 1 week erna zei hij al dat hij er over heen was Hoe mannen dat doen??? Ik kan er nu nog wel om janken. Gek hè dat mannen zo anders zijn. Toen hij mij weer es niet begreep, heb ik zelfs wel eens gezegd: nu snap ik waarom sommige vrouwen lesbisch zijn. Die begrijpen elkaar ten minste...hahaha
Mei2011 geloof me ik snap je helemaal!!! Die van mij is ook zo lekker nuchter en toen ik zei maar wat als het nog 2 jaar duurt!!!!!! Tja zegt ie dan wachten we 2 jaar, grrrrrrrrr mannen!!!!!! Echt ik wacht pas 8 maanden maar hiervoor had ik ook al problemen met alles en was zo bang om te horen nou mevrouw sorry maar ga maar een andere hobby zoeken
Ja wat kun je dan best bang zijn dat je droom nooit uitkomt hè.. na de inwendige echo zei de gyn: het ziet er allemaal geweldig uit, dus geen reden om je zorgen te maken. Ik denk dan (doemdenker die ik dan ben) hoezo het ziet er geweldig uit..je weet nog niks van mijn man, stel dat dat niet goed zit, dan kan t er bij mij wel fantastisch uitzien, maar dan schiet het nog niks op. Op gegeven moment kun je in sommige momenten alleen maar negatief denken. Kijk en dan zijn die nuchtere mannen weer handig: die blijven nog positief. Anders werd het misschien ook wel een depressief zooitje bij elkaar haha