NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja inderdaad ik zei vandaag ook al ik ben al 8 maanden bezig, weet je wat die gyn zegt... mevrouw zie het even in perspectief u bent sinds januari gestopt en heeft nu net 3 goeie cyclussen gehad, er is een kans van 15% kans elke maand dat u zwanger raakt omdat 85% niet eens tot een eisprong leid had hij het over... owwwwww slik, hmmmm moet ik mij hierdoor beter voelen?????

Maar inderdaad vraag me nu af waar jouw vent vandaan komt ;) er is maar 1 soort mannen die dit extreem heeft :p

2. louan

louan Niet meer actief

Goedenavond dames!!

Welkom nieuwe damessss..!!

Dinsdag zit er weer op, jahaaa ik leef al heel vroeg in de week naar het weekend toe hihih...

Voor de rest weinig aan deze kant, voel wel dingen in buik, weet niet wat het is....lijkt op een licht aankondiging van menstruatie laten we hopen van niet!

x

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Louan ik ga met je mee duimen dat het GEEN menstruatie is maar een piepklein mensje in je buik ;)

Ik leef ook erg toe naar het weekend... weer even rust in de tent zou wel lekker zijn....

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden ik ga me bed in.. morgen gaat die wekker weer om 6 uur en we moeten nog euhm pimpampetten :p

Fijne nacht allemaal!!!

5. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Djonna: Overijssel :) Have fun met pimpampetten haha en suc6 met vroeg opstaan!

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hello peeps!

Twas weer veel om bij te lezen :)

@ Tyndall, wat schattig je zoontje! En ja, jij lijkt echt verslaafd aan hot dogs hihi... Ik zou elke dag Chinees (Babi Pangang of hoe schrijf je het) kunnen eten. Vandaag was het gewoon een boterham want we hadden allebei bij de tandarts geweest en dus een slapende mond :D

Al de nieuwkomers, veel succes!

Al de rest, ik heb alles gelezen maar tis wat veel om alles te reageren en ik voel me LUI...

Ik heb trouwens een pens, niet te doen!

7. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Wat heb je dan met je pens kimmytje?

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

kan iemand mij op de 21e zetten :D5e rondje 1e kindje!!ben er bijna niet omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn maar ik wil wel graag op de Nod lijst staan hoor ;)

9. Kimmytje

Hahaha, sorry, das een "expressie" hier... Wil dus zeggen: Ik heb een erg opgezette buik! :D

10. Kimmytje

Oei, wat heb jij uitgestoken? :D

11. Kimmytje

@ Tyndall, heb jij trouwens weer een voorgevoel lijstje? :)

12. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @kimmytje ik had al zo'n vermoeden dat je dat bedoelde maar kon ook zijn dat je misselijk was ofzo.. Mijn buik is erg aan het rommelen en is ook opgeblazen..
    Jij mag volgende week testen meid!

13. hopeandfaith

Ja mijn laptop is aan het kloten sorry meiden :S daarom vroeg ik ook of iemand mij even wou toevoegen op de 21e ;) 5e ronde 1e kindje !! want mij lukt het niet hahahah

14. hopeandfaith

oh en opgeblazen buik en rommelende darmen zegt niks meiden ik heb het ook zo vaak gehad !! laat je niet gek maken!!

15. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha Kimmytje... Nee niet. MAAR toen ik net Gesina's naam zag had ik wel het idee van huh, was jij niet al zwanger? Dus Gesina moet deze maand zwanger zijn! En van jou weet je het ok, jij bent ook zwanger. Verder eigenlijk helemaal niks. Word wel tijd he... Lol. Zal zo eens kijken of ik een lijstje kan maken.

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het vorige maand best goed dacht ik. Meer dan 50% toch? En als je dan uitgaat van een kans van 15% elke maand denk ik dat het best speciaal is.

17. hopeandfaith

@ tyndall haha nee ik ben nog niet zwanger ik heb me nu ook daarom een beetje afgezonderd omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn ;) maar bedankt dat je zegt dat ik deze maand zwanger mag worden lets hope so :D en anders maar weer op naar de volgende ronde !!

18. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall's "Roze to be" lijstje

Kimmytje
    Debke83
    Mmuisje
    Isis857
    Wensje2
    Dees
    Gesina
    Susy
    Jackey
    Reza83
    Yupgup
    Rittjuh
    Missy86
    Loontje4
    Whitesaber

Er zijn er een paar waar ik echt heel sterk het idee van heb dat ze zwanger zijn en sommigen waar ik aan twijfel maar toch in het lijstje heb gezet. Let's see...

19. Kimmytje

@ Reza, heb er sinds gisteren enorm last van, en ook van eten dat naar boven komt, of toch de lucht ervan in elk geval.

Wat Gesina zegt is wel waar, ik heb ook al meermaals last gehad van een opgezette buik, maar zoals ik het deze keer heb, is echt enorm! Stiekem hoop ik echt dat het voor een goed doel is hoor :)

@ Tyndall, je had idd heel wat goed vorige maand! Ik ben toen toch op rood moeten gaan dus ik hoop nu dat echt gelijk hebt! :)
    En jezelf? Heb je een voorgevoel?

xoxox

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    O spannend ik sta op het lijstje.. Hoe weet je dat? Is dat een sterk gevoel wat je hebt? Enne twijfelde je bij mij? ;)

Deel Deze Pagina