Hey hey ik heb hem jaren geslikt en bij mij was ie volgens mij wel meteen goed alleen moest ik ermee stoppen door doorbraak bloedingen..
Hey hey moon, Weet jij wel hoe saai mijn werk is haha verveel me nu al Het is wel goedgemaakt hoor maar klussen ging niet was te laat en moest vandaag voor het eerst na maanden weer naar me werk. Maar vanavond gaan we ervoor is dan dag 3 dus extra goeie zwemmers misschien wel Haha ben zo benieuwd of het deze maand lukt schijnt nu de 4e goeie maand te zijn zeg maar En hoe is het bij jou???
@moontje volgens mij maakt een proefperiode niks uit.. is natuurlijk voor jou ook proef he!1 als het niet bevalt kan je weg!! succes vandaag bij de jumbo!!
@ Tyndall, pin er je idd niet te hard op vast hoor meid, mss geeft dat onnodige stress. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! Fijn dat ik weer op je lijstje sta, hopelijk heb je deze keer gelijk @ Moontje, salamilucht is (gelukkig maar) verdwenen! Heb er ook niet veel last van gehad bij de tandarts Mijn "pens" (hihi) is nog steeds erg opgezet... Ik duim voor je hoor straks voor je gesprek! Als je in je proeftijd zit kan je idd snel weg, ik denk maximum een week. veel succes! @ Djonna, ben je alweer aan het werk meid? Lukt het wat? xoxox
Moon, Gewoon solliciteren hoor niet geschoten is altijd mis is mij altijd geleerd en het scheelt in reistijd!!!!
Kimmy het lijkt net alsof ik nooit ben weggeweest kreeg meteen al het gezeik over me heen van de afgelopen maanden... doe nu gewoon nog rustig aan... heb me jaren hier uit de naad gewerkt nu even rustig opbouwen haha... En bij jou meis??? Alles goed???
Doe idd maar rustigaan! En dat ze maar niet teveel zeiken daar, voor niets nodig Hier alles goed, aan het afwachten Kan niet zeggen dat ik overduidelijke kwaaltjes heb maar voel wel wat lichte dingetjes. Hoop dat mijn gevoel juist zit xoxox
Kimmy ik hoop het met je!!!! Ik heb afgesproken er niet meer teveel mee bezig te zijn en het nemen zoals het gaat... Ben nogal iemand die alles wil plannen en zat mijzelf aardig gek te maken... Hoop voor je dat het snel zover is voor je meis.. ik heb waarschijnlijk zaterdag mijn eisprong volgens de gyn maar ik moet de 23e terug komen, zou de Gyn dan wat kunnen zien al?? Zit ik me ineens af te vragen is dan 10 dagen na mijn eisprong???
@ Djonna: het zou wel kunnen dat ze dan al wat kunnen zien. Normaal (als het raak is) zou dan ongeveer de innesteling moeten zijn, dus misschien zie je daar dan al wel iets van. Veel succes!
Ja, hoe gaat t hier: FF is nog steeds mn beste vriend! En tja mac betaald me ook nog geen eens reiskosten uit ook, kost me 4 euro per dag! Zijn er trouwens nog meer pendelaars hier? Ben erg nieuwsgierig, en kan er via dat topic geen een te pakken krijgen.
@Moontje dat ben ik ook van plan hoor om de natuur eerst zn gang te laten gaan Zie alleen hier van alles staan over dat er mensen zijn die geen ei hebben gehad enz en dan denk ik... heb ik dat wel??? We zullen wel zien @tyndall wat grappig zon lijstje.. waarom denk je dat dan? Ben je een soort van helderziend/voelend/wetend? groetjes!!! @Kimmy ik denk ook dat je zwanger bent.. geen idee waarom, js kwaaltjes denk ik
@ Djonna, met een beetje geluk kunnen ze idd mss al iets zien, ik hoop het voor je, echt! Duimen draaien volop! (voor iedereen hier trouwens) @ Moontje, betalen ze geen transportkosten? Das toch verplicht? @ Sjtal, hopelijk heb je gelijk! Hoe voel jij je? xoxox
Ik krijg 100% vergoed aan reiskosten goddank is meer dan 200 euro per maand wat ik elke keer kwijt ben is ook niet grappig anders.... Waarom heeft nou niemand hier het gevoel dat ik zwanger ga worden deze maamd????
Jaa daar wouden ze pas naar proeftijd naar kijken... Terwijl ze heeeeel hard mensen nodig hebben bij de mac! Ook niet zo gek tis net slavendrijven voor weinig geld keihard werken... Nja meiden ik ga tot vnaaf! Duimen he? En nu ff niet voor een beebje.. (nja ook haha)
Mja, een nicht van mij heeft daar ook gewerkt en is echt slavenarbeid naar het schijnt. Maar normaal zelfs in de proefperiode moeten ze je vervoer vergoeden hoor... Veel succes, hou ons op de hoogte! Ivm het pendelen, tis idd moeilijk om iemand vast te krijgen hier. Ik heb ook geduld moeten hebben voor mijn pendels.
Ai meid, ik ben daar heel slecht in van op afstand... In real life kan ik vrij goed aanvoelen wat er gaat gebeuren maar hier... Ik gun het he van harte hoor, das zeker, en ik DUIM!
Goedemorgen! @Kimmytje: Hoop het ook voor je meid, je kwaaltjes lijken positief! @Moontje: Haha FF is even niet mijn beste vriend, vandaag opeens weer een stijging! Snap je toch niks van.. Ga zo jou kaartje nog even bekijken.. Duim voor je voor de Jumbo!
Hahaha Kimmy ik kom NU naar belgië Nou meiden mijn werkdag zit er alweer op, toch nog best wel vermoeiend helaas.... Zometeen maar eerst even eten en slapen en daarna zie ik het wel weer... Moet wel uitgerust zijn voor vanavond he Jullie al plannen voor vandaag???