@ LeenElise, thx! Blijven hopen en duimen! Hoe gaat het met jou? @ Djonna, kom maar af! Heb je al gedaan met werken? Zalig! Ik wou dat ik dat ook kon zeggen maar moet hier nog tot 17u zitten. Daarna naar huis, lekker koken en wat wassen en plassen. Niet veel gepland...
@Moontje, ze hebben een inwendige echo gedaan. Ze gaan een zaadonderzoek doen en ik krijg nog een hsg onderzoek. Duimen dat je de baan krijgt bij de Jumbo. Ideaal he als je werk lekker dicht bij huis is!
Ideaal idd, ik werk slechts 4km van mijn huis, kan niet beter Toch sta ik soms een half uur in de file dus ik ga vaak met de fiets...
@Sjtal Ik las dat je nog maar bij ronde 2 was. Laat je niet gek maken met ovulatiestesten, meid! Laat het lekker spontaan gebeuren. Dat geklus als je ov-testen gebruikt is anders zo'n 'moetje'. Het wordt er niet leuker op (aldus een ervaringsdeskundige ) @mei2011 Ik moet zeggen dat het nu weer beter met me gaat. We hebben er wel echt doorheen gezeten door al dat verdriet en alle problemen die erbij komen kijken. Al dat eindeloze wachten ben ik nu echt zat, dat wel. Hoe is het met jou? Ik zie dat het bij jullie ook niet vlekkeloos verloopt. @Djonna Thanks! Vooral dat blijven plakken, inderdaad. Ik heb inmiddels een plakboek vol met positieve testen. Tja, mannen reageren inderdaad anders. Hoewel bij de 3e MK manlief ook even van het padjes af was. Ik vond te zien dat hij nu meer emotie toonde. Het blijft een ver-van-mijn-bed-show voor die kerels, hè?
hee meiden, @moontje; hoop dat je de baan krijgt! succes!! @vrouwtheelepel; ik zie dat je al 3x mk hebt gehad, wat verschrikkelijk zeg!! hoop dat je gauw een plak-baby mag krijgen!! Hier vandaag beetje duizelig Bah! eigenlijk nooit geen last van maar ja hoeft niet bij een bevruchting weg te komen! maar als we langzaam richting NOD gaan en je krijgt dan ergsn last van...denk(hoop) je dat het met een bevruchting te maken kan hebben! Vandaag naar tandarts geweest, sinds 4 jaar! Heb angst voor de tandarts, erg he?! Nou moet over 2 week me verstandskies eruit en 2 gaatjes worden geboord! valt nog mee als je kijkt over 4 jaar maar zie er nu al als een berg tegen op Bah!! nou ja als ie er eenmaal uit is dan heb ik er ook geen last weer van in elk geval! Maar het is absoluut geen hobby van me die tandsarts! Fijne dag allemaal vandaag!! Liefs Meissie
Heb je bij mij het sterke gevoel??? Gister had ik een gek gevoel in m'n borsten. Had toen maar even een andere (iets ruimere) bh aangedaan. Laatst liet ik een bericht achter met het voorgevoel dat het deze maand niet raak zou zijn. Gistermiddag en vandaag voel ik me alweer anders. Ik heb ook even het boekje van mijn vorige zwangerschap erbij gehaald en toen hebben we 4 dagen na NOD getest. Toen wist ik het stiekem al want voelde het aan m'n lichaam, was overduidelijk. Ik heb nu dus weer goed hoop aangezien ik nog even op NOD moet wachten. Ik heb trouwens een heel sterk voorgevoel dat het bij Kimmy raak zal zijn! Ik ga duimen voor veel op roze!!!
Hoop het ook voor je fl3xgirl @ Vrouwtheelepel: ik ben ook wel ongeduldig hoor.. de ene keer gaat het wat beter dan de andere keer. De laatste 2 maand heb ik een beetje dat ik nergens meer op hoop. Dan ben ik wat minder van de kaart als ik weer ongi ben geworden. Ik wordt vooral verdrietig als ik er aan wordt herinnerd door andere zwangeren te zien of doordat er opeens een stralende postbode met de blijde doos voor de deur staat ofzo.. Heb jij al veel onderzoeken gehad?
Hier weer een berichtje vanaf kamp! Het is erg leuk hier, maar ook erg druk! T/m za kan ik ook niet veel online zijn.. Heb ook niet echt terug gelezen. Wel zag ik weer een lijstje! Wat leuk weer zo'n lijstje Tyndall! Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt! Voel me ook zwanger momenteel Mja.. Eerst zien dan geloven! wel vervelend is dat m'n buik enorm opgezet is. M'n buik is echt groot! Daardoor ben ik zelfs hier op kamp er veel mee bezig.. Ook voel ik van alles in m'n buik. Hopelijk geeft de test over een aantal dagen echt duidelijkheid, aangezien m'n laatste test nog steeds heel licht positief was. Anyway we shall see..
Amai leuk, er zijn veel meiden die zeggen een voorgevoel te hebben bij mij Ik heb dat al bijna 2 maand, het gevoel dat we in augustus zwanger zullen zijn. Ik hoop echt dat het juist zit! Hoe lang moet jij nog wachten op je NOD Wensje? Fl3xgirl, we duimen! Ik duim voor iedereen hier trouwens, als het aan mij zou liggen mag iedereen hier op roze! xoxox
Ja echt wel! Nod komt langzaam dichterbij.. Zou toch geweldig zijn.. Bij m'n vorige zw.schap had ik hoor nod al gevoel van een meisje. Vorige ronde had ik geen gevoel en nu zegt m'n gevoel een jongetje.. Zou toch super zijn! Jij had toch gevoel van een meisje meen ik?
Van het geslacht heb ik niet echt een gevoel, ik denk dat dat zal komen als ik zwanger ben (hopelijk heel snel) Ik denk ergens wel een meisje maar toch... Kweet het niet. Voor mij maakt het ook niet uit, als "het" maar gezond is Wat zou het leuk zijn om samen bij de april mama's te gaan
Natuurlijk, het maakt mij helemaal niks uit wat het zou zijn!! Over een paar dagen weten we het of we zwanger zijn dan he zo ja, dan begint het echt spannende lange wachten!
Hallo dames, hier even een berichtje vanuit de boerderij, nog geen zomerkleren aan gehad. Vandaag de 1e droge dag. Ik heb nergens last van, had vanmorgen wat buikpijn. Verder heb ik er geen idee van... Heb wel gisternacht heel raar gedroomd, ik zag een eicel die werd omringd door 3 zaadcellen, die zo groot waren als kikkervisjes, heel gek. Vanavond nog even zwemmen, en dan is het morgen alweer donderdag. Leuk zo'n lijstje dat je denkt dat dat de zwangeren zijn, zijn er best veel. Of is dat gependeld? mijn pendel was augustus... Nou doei doei.
Hey hey meiden, Net even heerlijk geslapen heb alleen een beetje last van koppijn Mag morgen nog 2 uur werken en dan hopelijk vakantie met vriendlief!!!! Jeetje wat al veel meiden met `zwangerschapskwaalttjes` ik moet nog steeds die eisprong hebben de gyn vermoed zaterdag dus zal wel 1 van de laatste zijn die het weet of ze wel of niet zwanger is... we gaan het vanzelf zien, ik ben dan 4 mei uitgerekend of 5 mei ook wel grappig heeft de baby in ieder geval eens in de 5 jaar vrij van werk Liefs Djonna
Hoi dames, ook hier weer klaar met werken. Minder last gehad van buik maar knoopje heeft nog steeds losgezeten. Was wel bang dat ik het zou vergeten en m'n broek van m'n kont zou zakken!! @meissie ik begrijp je helemaal en ben ook bang voor de tandarts!! In mei dacht ik dat ik misschien zwanger was en hoefde ik geen behandeling te ondergaan. Vaak omdat je ook antibiotica krijgt en dat mag je klaarblijkelijk niet hebben als je zwanger bent. Verder wilde hij eerst röntgen foto's maken maar dat mocht ook niet! Dus ik weer blij en denk nu het komt wel....
Kimmytje- Ik blijf het toch steeds in mijn achterhoofd houden hoor. Dat die stomme fertility test aangaf dat het niet zo goed gaat met mijn vruchtbaarheid. Wie vroeg het of ik helderziend ben ofzo? Antwoord is NEEEE! Ik en sommige anderen vinden het gewoon leuk om te zien of ik goed kan gokken :0