Welkom nieuwe meiden!! @toerist: Wat leuk, hoe is het gegaan vandaag? @louan: Lastig hoor, ik zou persoonlijk ook bang zijn straks zonder baan te zitten en met een kleine op komst. Ligt er natuurlijk ook aan of je man wel financiele zekerheid heeft.. Rustig alle opties overwegen, als het mogelijk is dat jij een tijdje zonder werk zit zou ik het risico misschien wel aangaan.
HEy dames, Wat is het hier nog lekker rustig! Volgende week begint ook vor mij de klusperiode weer..Vind het nu wel spannend zo na de miskraam. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar bent nu..nou ben benieuwd! Zo weer werken en boodschappen doen.
@Louan: is het trouwens niet mogelijk om het er met je leidinggevende over te hebben? Misschien is opzeggen helemaal niet nodig? En als je partner financiële zekerheid heeft, zou je het 'risico' van een nieuwe baan kunnen nemen. Mocht je contract niet worden verlengd, dan moet je even checken wat de mogelijkheden zijn voor zwangerschapsverlofuitkering via het UWV, volgens mij heb je daar dan recht op. Maar ik weet dat niet 100% zeker. @Becky: succes meid! Mijn klusperiode heb ik al laten ingaan, haha. Afgelopen maand was mijn cyclus 4 dagen korter, dus ik zet de komende 2 weken super strak in. Ik heb goede hoop deze ronde, vraag me niet waarom! 3x is scheepsrecht .
]NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) 30. Jantine 31. Onbekend. Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Totaal: 26 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test Hoi iedereen, Ik heb mijzelf toegevoegd! Ik ben niet een super actieve member. Ik lees de verhalen en soms reageer ik. Ik vind het gewoon fijn om te weten dat ik ergens mijn 'ei' kwijt kan!
]NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) mammavandrie(12e ronde,2mk en 4e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) 30. Jantine 31. Onbekend. Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Totaal: 26 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test hoi dames ik heb mezelf er ook tussen gezet. helaas hebben we 2 miskramen gehad. ik ben misschien niet zo heel actief met mee schrijven dit omdat het dus al 2 keer mis is gegaan. probeer ik een beetje afstand te houden maar toch wel fijn om ergens te kunnen schrijven of mee te lezen hoop dat het een vruchtbaar topic mag zijn groetjes
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) mammavandrie(12e ronde,2mk en 4e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) MilanFleur (2e ronde, 1e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) 30. Jantine 31. Onbekend. Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Totaal: 27 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test Ik heb mezelf ook toegevoegd! Deze ronde was slechts 25 dagen, dus die maar even aangehouden, maar kan heel goed ook langer zijn..
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) mammavandrie(12e ronde,2mk en 4e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) MilanFleur (2e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) 22. 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) 25. 26. 27. 28. 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) 30. Jantine 31. Onbekend. Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Totaal: 27 Zwanger, Ongesteld, Negatieve test Hallo, Ik heb me ook op de lijst gezet. Ben vandaag ongi geworden. Hoop op een hele roze lijst op het einde van de maand! Succes allemaal.
Welkom dames! Thanks voor het meedenken dames, het is echt ingewikkeld. het is echt een k u t bedrijf, werk er al bijna 6 jaar, na mn afstuderen daar fulltime gaan werken waar ik zooooo een spijt van heb, ook omdat het niet in de richting is waarin ik heb gestudeerd. Dus als ik nu wel die richtig op ga ben ik weer een starter, weer van voorafaan beginnen, wat ik inprincipe niet erg vind hoor. Zit meer met de twijfel betreft contract enz...maar zal even kijken bij uwv of dat daadwerkelijk zo is dat je via hun zwangerschapsverlof kan krijgen. Dat is zo jammer eigenlijk he dat je niet kan bepalen wanneer je zwanger raak. Als ik wist dat ik over een jaar nog niet zwanger zou zijn had meteen gesolliciteerd op andere banen. Maar straks ben ik gewoon zwanger in de eerste maand van mn nieuwe baan. Helemaal blij dan natuurlijk maar dan is er wel een vervelend situatie...maar goed ik kijk hoe alles gaat lopen.... x
Ik zou nu toch gaan voor jezelf!! Als jij nu niet lekker in je vel zit, kan dat doorwerken op alles en iedereen! Dus misschien ook op het zwanger worden, je partner en evt een kindje! Kies nu eerst voor je eigen geluk! En het komt uiteindelijk altijd goed, daar ben ik van overtuigd! Ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn, maar wat als dat nog 2 jaar zou duren? Zit je daar met steeds meer tegenzin op je werk! Ik duim dat je snel een andere, leuke baan vindt! En snel een mooie test!!
@Liefkleintje... Ik wil ook echt voor mn eigen geluk gaan hoor maar vind het zoooo moeilijk, want aan de andere kant gun ik mn huidige werkgever dat ik een paar maanden afwezig ben ben door verlof en dan terug ga en dan nog eens ouderschapsverlof aanvraag en maar lekker 3 of 4 dagen ga werken...het is zo een bedrijf waarin je nl niet gewaardeerd wordt maar je je bijna te pletter werkt.... Ik heb wel een idee, ik zie dat je pendelt, als je voor mij wil pendelen dan ga ik me aan die pendel houden, als de pendel op 1 van deze maanden kom, dan gooi ik mn knopje heel hard om en hou ik het nog even uit. Als je pendelt na januari 2012 ga ik solliciteren.....hihi...
Nieuwe meiden, allemaal succes deze ronde. Leenelise, succes met het klussen dan Sjee, dat is heftig de laatste maand, maar hoelang ben je bezig dan en wat ga er verder meedoen dan? Anni, toch maar weer naar de volgende maand, en nu gaan we ondanks dat we niet weten wanneer ons NOD is, op rose!! Toerist, hoe is vandaag gegaan?? louan, jeetje moeilijk situatie, wat doe je voor werk? en wat wil je voor werk gaan doen. En inderdaad je weet niet hoelang het duurt voordat je zwanger bent en mocht dat niet zo snel gaan je toch (voor niks) zolang daar blijft hangen. Beccy, hoop echt voor jullie dat je extra vruchtbaar bent, je verdient het! Ik heb besloten, mede door dat ik niet weet hoe lang mijn cyclus deze maand is, nergens rekening mee te houden. Dus geen ovutestjes en geen gemiddelde dag. Ga gewoon vanaf nu om de dag klussen tot we denken dat dat voldoende is.
Jij ook welkom Dees.. Moeilijk hoor Louan, maar inderdaad als jij je niet lekker voelt daar zou ik ook wat anders zoeken. Altijd met tegenzin naar je werk lijkt me vreselijk. En Zwabbertje, jij ook heel veel succes en plezier met klussen!!
Hoi dames, @zwabbertje, het wordt tijd om een pauze in te lassen. Het klussen moet leuk blijven, ik moet leuk blijven, en de druk wordt veel te hoog. Ik ben daar niet tegen bestand. Nu had ik heel stom al mijn hoop op aankomende maand gevestigd en die hoop is al vervlogen. Ik moet morgen ivm mijn rug injecties laten zetten en deze injecties zitten vol met (verkeerde) hormonen. Deze sluiten het hebben van een eisprong voor de eerst komende maanden uit dus het is afgelopen. Ik ben er kapot van. We waren tot het besluit gekomen dat het na augustus klaar zou zijn maar nu is dat dus al afgelopen en we hebben geen keuze. Ik wil verder hier iedereen heel veel succes wensen.. Ik blijf wel kijken op de site en hopen voor jullie dat het wel allemaal positief nieuws brengt!
@Zwabbertje: Ja ook ik heb geen idee wanneer het deze maand loopt, aangezien er op mijn cyclus helemaal geen peil te trekken is sinds vorige maand! Dus wij gaan ook lekker klussen als we er zin in hebben, en ik zie het wel aan het eind van deze ronde. Dat geforceerde ben ik wel een beetje zat, en ovu-testen doe ik al helemaal niet meer aan We gaan voor roze meis!
Heel veel sterkte meid, hoe moeilijk het ook is.. Ooit komt jullie tijd voor een wondertje, geef de moed nooit op
Goede morgen, gister ging het prima, wel heel wat anders dan dan ik nu (ook) doe (verkoopster), maar het was heel leuk. Heb met 3 mannen gewerkt, dat was ook gezellig. Ik moest desserts maken, het ontbijt klaarzetten alsvast voor vanmorgen, ik heb ook even afgewassen (hoort er ook bij). Waarschijnlijk vanavond weer werken. Had alleen wel echt hele vermoeide voeten, want ik had zware schoenen aan van iemand anders, misschien vanavond maar m'n eigen schoenen aan.Om 17.00 uur mocht ik ook warm mee eten, best luxe als er voor je wordt gekookt. Snitzel met champignonsaus, gebakken aardappeltjes en spercieboontjes. Nu ga ik zo de auto inpakken, want morgen vroeg ga ik om 04.00 eruit, naar een rommelmarkt, m'n man brengt onze zoon dan wat later. Morgenavond werken als verkoopster, en misschien moet ik dan vrijdagavond en zondagmorgen wel weer in het hotel. Het is nu wel even veel werken, maar ik wil ongeveer 10 uur per week in het hotel gaan werken, samen met m'n andere baan werk ik dan zo'n 22 uur, dat vind ik wel genoeg. Ook een beetje een oproepbasis idee, ik ben er nl met 4 minuten met de auto, is echt vlakbij-dus ideaal.