NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Lastig tyndall kan me dat wel voorstellen! Kun je daar niet langs een dokter gaan.. Als zulke testen simpel zijn voor thuis kan een dokter het toch ook? Die kan dan evt toelichting geven..

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Toerist, geniet nog maar lekker van je vakantie! Wel jammer dat het zulk slecht weer is, dat probleem had ik ook in Frankrijk, niet leuk :(
    Wat een grappige droom ook :)

@ Djonna, heb je vakantieplannen?

@ Tyndal, ik snap je wel hoor. Maar het tegendeel kan nog altijd bewezen worden, keep thinking pink :)

xoxox

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall euhm ik sta niet in je lijstje :'( ;)

Kimmy nee we gaan waarschijnlijk dagjes weg we zijn dit jaar al op vakantie geweest en hebben vanaf maandag hier de verbouwing dus we kunnen het geld maar 1x uitgeven :p

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Zou wel leuk zijn moesten we iedere cent 2x kunnen gebruiken :D

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja we zouden nog een weekje weggaan maar door die ziekenhuisopname van mij gaat het niet lukken.

En iedere cent 2x uitgeven mag dan ook mijn salaris verdubbeld worden ;)

6. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Reza- Natuurlijk kan ik naar de dokter gaan. Het is alleen zo dat ik me er eigenlijk niet teveel mee bezig wil houden. Stom natuurlijk dat ik dan die test gedaan heb. Maar dat was omdat ze gratis bij een pak zwangerschapstesten zaten. Ik zou ze nooit zelf gekocht hebben. En vond het eigenlijk zonde om ze gewoon weg te gooien en had daarom ook al een paar testen gedaan op andere dagen dan cd3 (wanneer je de test moet doen) en heb er nieteens naar gekeken toen.
    Ik ben geen 21 meer en icm de test maak ik me dan wat zorgen.
    Nu denk ik er steeds over na en ben ik bang dat ik mijn kans mis. Wij hebben nooit gericht geklust en altijd gewoon sex gehad als we dat wilden. Maar hierdoor voel ik me dus wel erg opgelaten en denk steeds dat ik mijn man moet verleiden omdat we anders onze kans verkijken. Snappen jullie een beetje wat ik wil zeggen? Door die rot test voel ik nu druk. En dat wil ik niet.

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall ik begrijp je volkomen meis, je voelt de druk opvoeren zeg maar hoe meer je er mee bezig bent en ja dan doe je zo'n test en dan word het nog eens verdubbeld. :( echt het is ook niet leuk meer op een moment...

8. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag alle was weer doen van een week. Ik ben de hele week al zo lusteloos. bah....

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall dat stopt inderdaad nooit die was he, het lijkt ook wel alsof de kleren zich verminigvuldigen.. zo heb je alles gedaan en zo draai je je om en ligt er ineens weer een stapel :(

Hier nu was 1 in de wasmachine, en dan morgen was 2... zondagavond moet alles weg zijn ivm de verbouwing en dan kunnen we weer 4 dagen niet wassen :(

10. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man maakt het meeste vies. Nou ja vies... Hij draagt iets een halve dag en dan moet het weer gewassen worden. Hij heeft meer kleren en schoenen dan ik. Dus nu ook weer meeste was van hem. De kleine man en ik dragen niet veel in de zomer. Hij loopt vaak in zijn zwembroek of onderbroek rond en ik met een korte broek en top. Ja ondergoed elke dag, maar dat vult de wasmand niet. Hier zit ook was #1 erin en straks #2. Vrijdag avond rijden we naar waar mijn schoonmoeder op vakantie is en blijven het weekend. Ik zit alweer aan mijn zoveelste mok koffie. Kleine man ligt nogsteeds te slapen (10:09) en ben net even gaan kijken of hij nog wel leeft! lol
    Ik laat hem vandaag liggen zolang hij wil. Hopenlijk gaat ij dan in de middag niet meer slapen en kan hij op een normale tijd naar bed vanavond.

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Tyndall hahahaha ik ken het... of iedere keer als er gedoucht is een andere handdoek gebruiken en als je je dan 2x op een dag doucht arghhhhh!!!

Was vervelend toen ik geopereerd was doordat ik met een open wond liep moest ik echt iedere dag wat anders aan, en ook iedere dag 2x spoelen etc nou dan vult je wasmand ook maar ook de container aan verbandspullen... Zal blij zijn als de verbouwing achter de rug is heel veel meer ruimte en ook nog eens kans om eindelijk alles op te ruimen...

Kleine man leeft gelukkig nog ;) ach voor hem is het ook vakantie he ;)
    Wanneer vertrekken jullie vrijdag???

12. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey girls :)

@moontje, succes!! Ik duim voor je.
    Ben toevallig gister wel naar de mac geweest voor de film maar alleen omdat ik een glas wilde :p

Ik lees ook een aantal die zich wel zwanger voelen wat fijn zeg!
    Ik moet mijn eisprong nog krijgen.

Vriendlief is werken en heeft weer de rest van de week avond :( en zaterdag een vroege.
    Ik ben toevallig de afgelopen 2 avonden weg geweest dus ik hoop dat het snel zaterdag 15.30 is!!
    Ben blij dat de klus geklaard moet worden vanaf het weekend ;)

13. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk rond 16u (23u nl tijd).
    Wat eten jullie allemaal vandaag?

14. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben alleen maar vriendlief is een moeilijke eter dus als hij avond heeft dan eet ik wat hij niet lust.
    Dus vanavond lekker kibbeling met komkommersalade en heb nog wat krieltjes die ik opmaak.
    Nu ik er over typ begin ik trek te krijgen

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hier vanavond nog bami, meestal als ik bami maak maak ik ook meteen voor 2 dagen scheelt me weer tijd (en zin in koken)

Sasya jij mag dus ook nog aan de klus.. ik begin vanavond weer en dan zaterdag me eisprong dus hopelijk vrijdag nog even me kerel verleiden :p

Heb trouwens met de gyn gesproken en die zei ook maar mevrouw u hoeft niet te blijven liggen hoor na de sex en klaarkomen na uw man heeft ook geen voordelen op het zwanger worden, als je het maar niet schoonspoelt... kijk daar heb ik wat aan hahahhaha

16. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hier maak ik vanavond een kerrie preischotel. Ik hoop dat het smaakt..

Ik voel me op een paar rare steken na goed. Heb alleen zeer pijnlijke tepels. Dit heb ik al een aantal maanden niet meer gehad na mijn eisprong, maar het zal wel. We zien wel weer waar het schip strandt..

Succes allemaal!!!!

17. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Oh ik zie dat ik ook weer op het lijstje sta. Heb ook een aantal pendels voor deze maand. Hoop zo dat dit hele lijstje mooi Roze kleurt!!!!

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja als het goed is zal mijn ei rond 16 aug zijn dus zondag zeker aan de klus hihi.

Ik vertelde mijn beste vriendinnetje van dat klaarkomen erna en die zei ook al dat dat niet waar was.
    Ze loopt al 5 jaar in het ziekenhuis om zwanger te worden en dus weet ze veel ondertussen.

Lekker bami! Ik heb het maandag gemaakt en maar het extra bakje naar mijn mamsje gebracht dit keer.

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

sasya ja ik ga me er ook niet meer zoveel mee bezig houden, ik merk aan mijzelf dat ik er ook niet leuker op word door er telkens mee bezig te zijn....Mijn kerel zei ook al stel dat het nog 2 jaar duurt wil je dan later zeggen ik heb 2 jaar alleen maar zitten hopen op een zwangerschap of wil je zeggen, ik heb 2 jaar ondanks het uitblijven van een zwangerschap wel heel veel lol gehad.... hmmmm heeft ie wel een klein beetje gelijk in.. maar goed zodra die NOD dag nadert heb ik toch wel weer de kriebels in me buik ;)

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook, en dat tegen iedereen heel groot zeggen van: Ik ga er vanuit dat het maanden duurd voor het raak kan zijn hahahha.

Deel Deze Pagina