Is dat geel gek dan, een innestelingsdip op 7 DPO?? Tussen 5 en 10 DPO heb je je innesteling lees je overal.... Ik roep ook maar wat hoor!
Vriendlief moet even alleen vooral verders zijn mond houden toekomstige mama heeft last van hormoontjes
Als het nou eenmalig was liefkleintje, maar elke keer als ik hem zie begint ie erover of ik nou al zwanger ben en of we het wel vaak genoeg doen Echt ik word er naar van... zou hem het liefst even op zijn *** timmeren....
kan je niet tegen um zeggen dat ie er niet meer naar moet vragen omdat het pijn doet omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat zoals hij zegt?
@Flippo123 heel veel succes deze ronde. Het is je van harte gegund om eindelijk een kindje te krijgen!
@Djonna wat een lompe zak..niet te geloven dat er mensen zijn die zo reageren he... sommigen zeggen zelfs 'of moet ik even komen helpen..' belachelijk gewoon. Sowieso respectloos om je daar mee te bemoeien...
Ja het probleem is dat deze man een beperking heeft en denkt dat hij heel grappig is... leg hem maar eens uit dat het niet grappig is... heb hem al eens gevraagd erover op te houden maar dan doet ie het expres nog erger... Het is gewoon echt niet leuk!!!! Maar zal er maar mee moeten leven... (zelf is die kerel in de 60 met 2 kindjes van 6 en 2 jaar)
Flex laten we zeggen dat hij niet overloopt van tact inderdaad en het erge is nog als je zo graag zwanger zou willen worden net als wij hier allemaal... dan komt alles dubbel zo hard aan..
Flex ook mijn baas loopt niet over van tact die heeft een aantal keer geroepen als ik met jou een relatie zou hebben zou ik hard wegrennen...zucht... (ben toch echt best wel heel lief)
Flex leg ik nog weleens uit in een privebericht om herkenning te voorkomen Ga lekker genieten van je film!!! Fijne avond!!!
Nee, is toch ook niet zo gek? Denk je dat het inderdaad zo is? Is wel een mooie dip! Hoop dat ie morgen weer omhoog is ja!
Nou Djonna, wat een lieverds heb je op je werk... (not) Nou ben ik ook wel benieuwd waar je werkt hahah.