NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Is dat geel gek dan, een innestelingsdip op 7 DPO?? Tussen 5 en 10 DPO heb je je innesteling lees je overal....
    Ik roep ook maar wat hoor! ;)

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Vriendlief moet even alleen vooral verders zijn mond houden toekomstige mama heeft last van hormoontjes :p

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Als het nou eenmalig was liefkleintje, maar elke keer als ik hem zie begint ie erover of ik nou al zwanger ben en of we het wel vaak genoeg doen :(

Echt ik word er naar van... zou hem het liefst even op zijn *** timmeren....

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

kan je niet tegen um zeggen dat ie er niet meer naar moet vragen omdat het pijn doet omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat zoals hij zegt?

5. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Flippo123 heel veel succes deze ronde. Het is je van harte gegund om eindelijk een kindje te krijgen!

6. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Djonna wat een lompe zak..niet te geloven dat er mensen zijn die zo reageren he... sommigen zeggen zelfs 'of moet ik even komen helpen..' belachelijk gewoon. Sowieso respectloos om je daar mee te bemoeien...

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

had net roze bij me afscheiding innestelingsbloedding??

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja het probleem is dat deze man een beperking heeft en denkt dat hij heel grappig is... leg hem maar eens uit dat het niet grappig is... heb hem al eens gevraagd erover op te houden maar dan doet ie het expres nog erger...
    Het is gewoon echt niet leuk!!!! Maar zal er maar mee moeten leven... (zelf is die kerel in de 60 met 2 kindjes van 6 en 2 jaar)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

bah walg van dat soort gasten die denken dat ze maar alles kunnen maken bah bah bah

10. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Djonna ik heb je even een pbtje gestuurd :)

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Zou best kunnen Flex ik duim voor je!!!!

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Flex laten we zeggen dat hij niet overloopt van tact inderdaad :( en het erge is nog als je zo graag zwanger zou willen worden net als wij hier allemaal... dan komt alles dubbel zo hard aan..

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

weet je baas dat je zwanger wil worden? anders zou je het met hem/haar over kunnen hebben?

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Flex ook mijn baas loopt niet over van tact die heeft een aantal keer geroepen als ik met jou een relatie zou hebben zou ik hard wegrennen...zucht... (ben toch echt best wel heel lief) ;)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga film kijken!! fijne avond allemaal!!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

naja zeg waar werk je in vredesnaam :$:(

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben filmpie kijken mannetje kan nie wachten hihi tot morgen!!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Flex leg ik nog weleens uit in een privebericht om herkenning te voorkomen ;)

Ga lekker genieten van je film!!!

Fijne avond!!!

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Nee, is toch ook niet zo gek? Denk je dat het inderdaad zo is? Is wel een mooie dip! Hoop dat ie morgen weer omhoog is ja!

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Nou Djonna, wat een lieverds heb je op je werk... (not) Nou ben ik ook wel benieuwd waar je werkt hahah.

Deel Deze Pagina