@mei2011 Ik herken dat van dat zien van zwangeren. In mijn vriendinnengroep is er ook continu iemand zwanger. Dat gun ik ze zo, maar ondertussen zie ik groen van jaloezie. In januari hebben ze mijn bloed gecontroleerd en een inwendige echo gedaan. Mijn mans kwakkie is ook onderzocht. Met ons allebei is niets mis. Na de 1e MK bleef mijn menstruatie een half jaar uit. Uiteindelijk is het opgewekt met provera en ben ik daarna voor de zekerheid aan de clomid gegaan. Een paar cycli zijn ook gevolgd met inwendige echo's. Dat zag er allemaal prima uit. Dit is mijn 5e ronde met clomid. De tweede en de vierde keer ben ik er zwanger door geraakt. Nu dus nog hopen op een plakkerd! Het is onbekend waar die mk's aan liggen. Genetisch onderzoek is mogelijk, maar dan mag je minimaal een half jaar niet zwanger worden. Dat trek ik nu echt niet. De gyn was er ook nog niet voor. Dat zien we t.z.t. wel. Als het in januari nog niet gepiept is gaan we ons inschrijven voor adoptie. Moeder word ik, niet linksom dan wel rechtsom. Heb jij al veel onderzoeken gehad? Is er een oorzaak gevonden?
@Flippo123 Het is jullie gegund!! Ik zal duimen! @Zwabbertje Wat leuk: 70-jarig jubileum! Alvast gefeliciteerd! @Debs1 Welkom! Wat fijn dat ook jouw hoofd weer naar de toekomst staat!
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 61 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Zo, mezelf en Debs1 even toegevoegd aan de lijst.
Goedemorgen allemaal, Zo heerlijk geslapen en nu zometeen naar mijn werk..Gisteravond nog een heel gesprek gehad met vriendlief over het zwanger worden en hij begrijpt me ontzettend goed maar zegt ie ik wil wel dat je realistisch blijft en dat je niet je hoofd laat hangen..Vannacht en vanmorgen ineens vette ongi pijnen...zou mijn eisprong dan eerder zijn geweest dan de Gyn aangaf??? Hebben vannacht nog even goed geklust en ik hoop gewoon dat deze maand gewoon een roze maand word voor iedereen inclusief mijzelf!!!!
Ik heb zo geen zin om te werken he... Zal ik thuisblijven? Om half 11 lag vriendlief te snurken, ik keek om 12 uur nog op de wekker. Ben kapot, bah, en zometeen nog fietsen ook... Vind mezelf best zielig.
Ohhh yup wat ontzettend vervelend meis kon dat maar he dat als je een baaldag hebt dat je lekker thuis kan blijven.... Ik sliep om 1 uur moesten eerst pimpampetten en om 6 uur ging de wekker alweer.... maar ik hoef maar 2 uurtjes anders was ik ook wel thuis gebleven
Wat.fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met vriendlief djonna. En dat je heerlijk geslapen hebt hihi. Werkze die paar uurtjes, lekker hoor. Vanmiddag weer slapen? Haha.
Yup dank je wel meis!!!! Ja was even goed om alles door te spreken... hij was bezorgd over me Heb jij al besloten wat je gaat doen qua werk??? Ik hoop vanmiddag niet te gaan slapen want anders heb ik vannacht weer een probleem... hmmmm moeilijk moeilijk!!!
@Djonna Werkse meid! En fijn dat je even een goed gesprek hebt gehad! Lucht op he?! Enne.....als je vanmiddag wakker wil blijven....denk dan aan mijn pb'tje Hihi! Wij gaan vanavond weer klussen denk ik! Twijfel nog steeds of ik mijn ei heb gehad! Verder nog genoeg te doen vandaag! Eerste was staat al aan! En ik ben alweer druk bezig met foto's bewerken achter de pc! Straks wil ik de hele bovenverdieping lekker soppen, stofzuigen en dweilen! Heerlijk als alles weer schoon is! Wat zijn jullie plannen?
Haha liefkleintje ben je niet vergeten hoor meis maar was gister zo uitgeput dat ik zoiets had van nu gaat het even niet lukken sorry sorry sorry
Geeft helemaal niks joh!!! Hoef je geen sorry voor te zeggen!!! Was ook bedoeld als geintje Doe lekker rustig aan en ik zie het wel joh!
Meiden sterkt met werken en soppen. Hier een middagje feestweek voor de boeg. Zo eerst men kleine mannetje naar opa en oma brengen. En heb voor mezelf besloten 2 roseetjes te gaan drinken.
Hey meiden, Iedereen aan het werk hier? Ik ook, tot 17u! Goed dat je een fijn gesprek hebt gehad met je vriend Djonna! En erg positief dat hij je begrijpt Hier vannacht niet ze goed geslapen. Was wat woelig en werd wakker omdat ik wat misselijk was. Vanmorgen ga ik naar toilet en zie in mijn slip een paar druppels bloed, ik dacht "oh nee" maar er kwam verder niets uit van bloed en tot nu (ik ren om de 2 minuten naar toilet) nog steeds niets. Kan dit een innesteling zijn? Ik zit nu op dag 24? Ik hoop het zo! xoxox
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Totaal: 63 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Zo, ik heb mezelf erbij gezet Even een vraagje wat betekent 5 MMM en vlindertje ?
Hoi meiden, hier ook weer aan het werk! Gisteravond heel snel bij gelezen 10 pagina's! Als je aardappels eet krijg je dan ook een mister potato? Ik heb erg gelachen om die berichten!! @kimmytje wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Tjaa ik zou niet weten wat voor bloed het is, zelf zou ik ook aan een evt. Bevruchting denken hoor! Dag 24 is nog vroeg voor menstruatie toch in jouw geval? @zwabbertje ik was gister even naar de kermis en heb het ook gehouden bij 2 wijntjes. Ik was met de auto dis dat was mijn excuus Ik voel me opzich wel goed nog steeds wel zere buik maar had ook een beetje dunne ontlasting Gisteravond op mijn vruchtbaarste dag geklust (volgens tooltje) dus hopelijk rose!! Meiden nog maar 5 dagen en dan kan de eerste testen! Vind het echt ZO spannend voor jullie allemaal!!
Mijn kortste cyclus was 25 dagen (vorige maand) maar dan brak het in de late namiddag door, dus bijna dag 26. Nu had ik echt enkele drupjes in mijn slipje. Ik weet het ook niet... Ik duim voor je hoor! En idd, het begint hier echt spannend te worden! xoxox
Ik duim ook voor jou meis! Begrijp de bezoekjes aan de toilet en hoop dat het bij deze druppels blijft!
@kimmetje hier wordt ook geduimt @djonna fijn zo'n goed gesprek! werk ze die paar uur! @reza, was het leuk op de kermis?