NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

#1601 Kimmytje, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
    In belgië heb je 1 week opzegtermijn wanneer je in je proefperiode zit, tenzij je dit anders kan overeenkomen met je huidige werkgever natuurlijk. Normaal word daar niet moeilijk over gedaan hoor.

Veel succes! :)

2. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    Blij zullen ze inderdaad niet zijn, maar je moet aan jezelf denken. Vooral nu. ;)

3. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Gefeliciteerd Moontje!!

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    @Djonna, fijne vakantie meis, geniet er lekker van samen met je vent!!

@Annie85, gecondoleerd meis en veel sterkte met alle alles! Dit soort dingen gaan je niet in de koude kleren zitten en zeker niet als het tegelijk gebeurd.

@moontje, Gefeliciteerd!! super voor je. Ben benieuwd hoe ze reageren op je werk.
    En ik heb die gele, die meer lime groen lijken :p maar dat is echt mijn kleurtje!!

Ik zelf ben erg moe, erg laat naar bed en laat op maakt me zo duf en er komt nx meer uit mijn handen. Ik ben een avondmens maar 4 uur is toch echt te laat :)
    Het is mijn eigen schuld want ik weet wat de gevolgen zijn maarja soms gaat het fout :p
    Heb mijn liefje naar zijn werk gebracht en ben een lekker vers soepje aan het maken nu.

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Sorry ben nu pas wakker (schaam, schaam)

Anni lieve meid je mag best even lekker egoïstisch zijn hoor, ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen voor de aankomende dagen..

Moon van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan ik hoop dat je het ontzettend naar je zin gaat hebben!!!

Liefs Djonna

6. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Slaapkop ;) Heerlijk toch dat je zo lang en lekker geslapen hebt!
    Dan heb je het nodig gehad hoor.

7. Djonna

Djonna Niet meer actief

Sasya jaaaaa dank je wel!!!! Zal wel 3 weken troep opruimen worden maar hey we hoeven niet naar het werk :p

8. Kimmytje

Welcome back Miss Djonna :)
    En geniet van je vakantie, troep ruimen of niet ;)

9. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahhahaah Kimmy dat ga ik ook zeker doen hoor meis maar jeetje wat was ik moe en wat deed die wond PIJN.. zometeen toch maar lief aan mijn vriendje vragen of we iets minder fanatiek kunnen klussen :)

10. Kimmytje

Is het al wat beter nu met de wonde? Wees maar wat voorzichtig! :p

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Kimmy hij steekt in ieder geval niet meer zo daar ben ik al blij mee... ik had een hele grote open wond en het weefsel dat er nieuw is gekomen is nog heel broos dus dat deed waarschijnlijk gewoon heel veel pijn....

12. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anni- veel sterkte.

Djonna- heb je zoete dromen gehad?

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

zoete dromen als in??? Leg eens uit????
    hahhaa die snap ik even niet ??

14. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha ik dacht dat dat wel duidelijk was als in "did you have sweet dreams?" euhm, heb je lekker geslapen? heb je over leuke dingen gedroomd?

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Owwww zo!!!!!!!!!! Hhahahahaa nou Tyndall ik was zo kapot van het werken dat ik geloof ik nergens over heb gedroomd... :( en jij lekker geslapen????

16. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als en blok. We lagen er om 9u al in (zal verdere details besparen) en zijn rond 10:30 gaan slapen. Kleine man lag er voor de verandering eens om 8u al in ipv 11 ;) en werd om 8u wakker omdat de telefoon ging. Kan me niet herinneren dat ik gedroomd heb.

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

whahahhaa ik snap de details Tyndall ;)

Maar toch heerlijk als je zo lekker hebt kunnen slapen vannacht sliep ik pas om 1 uur wekker liep af om 6 uur dus heb vanmiddag nog even 3 uur gelegen, nu alleen barstende koppijn al 3 dagen nu... eisprong?????

18. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zo boodschappen gaan doen. Ik heb een flinke lijst...
    Vanmiddag met de hond naar de dierenarts. Dus eigenlijk ben ik de hele dag al "druk".

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh niets ernstigs met de hond hoop ik Tyndall???

20. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd barstende hoofdpijn de dag voor mijn menstruatie. Maar het laatste jaar niet meer. Ik voelde mijn ei altijd en heb deze maand helemaal niks gevoeld.

Het zou kunnen hoor dat je hoofdpijn van je ei komt. Misschien grote hormoon schommeling.

Deel Deze Pagina