Nouja Tyndall we gaan het wel zien, hoofd zit er nog aan Heb sterk het vermoeden trouwens dat het deze maand weleens raak kon zijn bij mij... heel raar maar heb zo'n idee.....
Tja ze heeft het geluk... Maar ooit komt dat geluk bij ons ook hoor! En weet je wat?! Onze kindjes gaan in elk geval niet verkocht worden en van ons afgepakt worden! Dan hebben wij dat geluk tenminste
@ Anni85, heel veel sterkte toegewenst deze en aankomende dagen meissie.. @ Moontje01, proficiat met je nieuwe baan! Volgens mij mag je in de eerste proefperiode van meestal 1 maand ten alle tijden, zonder enige reden zelfs, je baan opzeggen. Ik hoorde zelfs van een vriendin van mij dat zij de allereerste dag op had gebeld om te zeggen dat ze er bij nader inzien toch maar vanaf zag.. @ Djonna, sterkte met je wond (auwwie) en n hele fijne vakantie meis! Gaan jullie nog ergens naartoe of alleen maar druk met klussen (klussen in huis & klussen in ..... dan he? ) @ iedereen, hier hebben we al wel 2 jongensnamen, mijn vriend houdt van Scandinavische namen voor jongens. Voor n meisje hebben we nog niet echt iets bijpassends gevonden... heel lastig allemaal hihihi gelukkig heeft t nog geen haast
Hey zusterKlivia, Nee we blijven lekker thuis waren al op vakantie geweest en we moeten zoveel verbouwen dat we geeneens tijd hebben om op vakantie te gaan hahahhaha.
@djonna lekker uitgerust, je zal het wel nodig hebben gehad. @tyndall wat voor hond had je ook alweer? Was ook net met de hond naar de DA. Ze krijgt een bloedonderzoek omdat ze allergisch is. Als blijkt dat ze allergisch is voor pollen dan moeten wij haar injecteren met dat bestandsdeel. Ik hoop dus dat het mee valt en dat het alleen een voedsel allergie is. @all wat gaan we eten vandaag?? Ik tomaat mozerella, gegratineerde aardappels en satéburger van Valess
Mensen die niet voor hun kinderen kunnen zorgen zouden in de eerste plaats geen kinderen op de wereld mogen zetten... Als je een kindje wilt adopteren moet je door een heel project en heb je een ton met geld nodig en moet jezelf bewijzen. Als je als een drug verslaafde sex aanbeid vor geld aan een zwerver alcoholist op de hoek van de straat om je drugs te kunnen kopen en dan zwanger raakt, dan kan dat gewoon.
Ja Tyndall het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld.... ik riep vroeger altijd ik wil 4 kinderen 2 van mijzelf en 2 geadopteerde, totdat ik las hoe duur dat is... sorry maar dat gaat me echt niet meer lukken!!! (je hebt trouwens PB van mij) @Reza ja ben wel wat uitgerust alleen nog heel duf, wat we gaan eten.... ik heb net mijn vriendje gebeld met de vraag om samen boodschappen te doen heb geen energie meer om na te denken over wat we gaan eten....
Ik weet nog niet wat we gaan eten vandaag. Ik heb mijn man al gezegd dat hij zijn wraps maar moet eten. Ik vind daar helemaal niks aan. Misschien wel weer chicago dogs! ha ha Ja ik ben een hot dog verslaafde. Je zou bijna zeggen dat ik al zwanger ben en "cravings" heb. Ik weet niet meer hoe je dat noemt in NL. help?
Nou ja nee geen vreetbuien denk ik. Gewoon trek in een bepaald iets en er niet genoeg van kunnen krijgen.
Tyndall ja zou erg bijzonder zijn en op de 1 of andere manier lijkt het er wel op omdat ineens mijn cyclus later komt... Net alsof het zo moet zijn dan normaal zit ik op 28 hooguit 29 dagen en nu dan ineens 32... Hmmm ja ik noem dat altijd vreetbuien hahahahaa
Ja precies... ik associeer cravings wel met "I want that! NOW!" Maar vreetbui is net wat anders hmmmm.... *zoekt naar juiste woord* Hoezo taalfanaat haha