hoi,kan iemadn mij erbij zetten? Ik weet niet hoe het moet, sorry niet zo handig nog met dit soort dingen ha ha. Ik heb wo 17 aug mijn NOD., 4e ronde met clomid. Vorig jaar aug mk met 9 weken... Alvast bedankt!!! En Debke gefeliciteerd! groetjes jan10 ps; rekenen jullie 14 dagen na je eisprong? Telt die dag dan nog mee of reken je vanaf die dag erna? Anders is het di...
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 25. Yupgup (1e ronde, 1e kindje) 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 64 .. negatieve test, .. twijfeltest, .. zwanger, .. ongesteld, 5 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Hoop dat ik het nu goed heb gedaan
@ debke, voorzichtig gefeliciteerd! Hier op de eeuwig durend wachtbank! Pff was even vergeten hoe dat voelde.. Bah! Btw, ik bijna 30.. Pff, vriend 36. Tijd voor ons eerste schurkje.. En jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg. Niet bij te houden. Zit in de nachtdienst dus heb heel wat kunnen bijlezen! Nog 2 nachtjes te gaan..
Hmmmm ik heb al vanaf gisteren wat gevoelige borsten..... zo stom dat je nu ineens overal op gaat letten! Wachten jullie trouwens met testen tot NOD? of test je al twee dagen eerder? Ik heb bij sensitest, tests besteld en daar staat op dat je twee dagen eerder kan testen.Heb vorige maand geen test gedaan. leeuuk puppys!!! van wat voor hond? boxer? dat las ik ergens geloof ik.
Vorige maand was ik een week overtijd maar heb 1 dag na mijn NOD pas getest. Ja dingen gaan opvallen omdat je zo graag wilt, ik had ook allerlei kwaaltjes en geloofde het bijna dat het ook zo was. Laat me deze keer niet van de wijs brengen dat geeft alleen maar teleurstelling
ik kijk het nu ook, ik begrijp het helemaal,...echt en nep, ben echt bijna altijd mezelfffff daarmee kom ik vaak in de nesten....lol
Voelen jullie wel al iets? -Mijn (.)(.) doen mega veel pijn -Met vlagen misselijk -Duizelig -Buikkampjes...beetje menstruatieachtig gevoel maar dan net iets anders
steekjes hier en daar....emotioneel maar ook heel gelukkig....boobs normaal deden meer pijn rond eisprong...
Mijn boobs staan echt in de fik haha als ik er alleen maar naar kijk doet t al pijn! Voor jou begint het ook al op te schieten voor je NOD...spannend
@louan ja image is nep, zit wat in. Ik ben zelf echt een wysiwyg (what you see is what you get) gewoon mezelf. Straks komt het echte emotionele als ze over de streep moeten als ze iets hebben meegemaakt.
vervelend dat ze pijn doen maar misschien ook wel weer lekker hihihi... ik heb vorige maand een lange cyclus gehad van 35 dgn maar daarvoor eigenlijk gewoon normaal 1, 2 dgn vershil....dusssss als ik uitga van een ´normale´ cyclus is morgen dag 28 en zou ik al mogen testen....maar doe het niet hoor ik wacht tot dag 36! Maak mezelf gek met die testen.. moet ook zeggen dat mn urine erg sterk ruikt en een vage kleur heeft, maar dat kan ook van alles beteken...ik wil eigenlijk niet zo naar de kwaaltjes kijken alleen een posi test zou me overtuigen hehe...
Reza ik heb ook geen image hoor, mn image is wie ik ben...ik laat altijd duidelijk al mn kanten zien en hou totaal niet van toneel spelen...ik ben van de eerlijkheid, wat soms pijn kan doen maar naar mij mening groei je er alleen maar door... alleen hier ben ik soort van ´nep´
Hier hetzelfde, kan het soms ook niet geloven dat ik al 28 ben, ik voel mij helemaal nog geen 28 jaar.. Uiteindelijk zijn we maar zo oud als we ons voelen he Hoop dat het hier ook snel raak is. Ik duim voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn
Reza bedankt voor die tranen.....pfff zwaar beladen programma... iedereen heeft wel eens iets of meerdere dingen meegemaakt is goed dat ze dat met elkaar kunnen delen en erover kunnen praten en zich zo open durven te stellen,,....scheelt enorm...stukje last van je schouders....snik snik