NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe meiden, wordt al lekker druk hier! :)

2. floortje84

20 jul 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    De lijst begint al aardig aan te dikken! Welkom meiden!!!
    Pfff, hier aan het wachten op ei voor volgende week. Wat duurt dat toch lang zeg :)

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    5 al op de 18e wordt gezellig druk dit topic.
    Vanmorgen op de rommelmarkt gestaan, vanavond werken.
    Welkom alle nieuwe nod's.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Sorry dat ik jullie beetje verwaarloos! Zijn druk bezig zolder kamer te maken anders hebben we als ik strax zwanger ben ruimte te kort ;)

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @floortje: Haha erg he dat wachten! Ik wacht ook op mn ei.. En als die is geweest kunnen we weer wachten op ons NOD pff ;)

@toerist: Ja idd, ik ook de 18e! Hopelijk een positieve test dag voor ons allemaal. Werkse vanavond..

Hier weinig nieuws, vanmorgen gewerkt en nu maar even het huis doen..

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hier ook weinig nieuws! Zie wel dat ik nog steeds maar helemaal alleen sta op de 23e! Niemand die er gezellig bij komt;)

Wachten op je ei duurt lang, maar die 2 weken erna duren nog veel langer! Hihi!
    Wij gaan volgende week weer fanatiek beginnen met klussen! ;)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Louan: Ik werk zelf ook in een kledingwinkel wat hoort bij een keten, dus ik weet precies hoe het is om te moeten VM-en...
    Het is lichamelijk zwaar (last van schouders, polsen, etc.) en geeft behoorlijk wat stress.
    Lig jij soms ook 's avonds in bed nog alles van de dag door te nemen en te verwerken?
    Ik ben soms zo druk dat ik er niet van kan slapen!
    En als dan 's ochtends de wekker gaat kan ik er echt niet uitkomen!
    Ons werk word echt zwaar onderschat!
    Mocht je een keer willen praten, mag je me een PB-tje sturen hoor meis! *knufff*

8. louan

louan Niet meer actief

Welkom alle nieuwe dames ook voor jullie heel veel succes!

Thnx! For the support ladies!!! Erg lief!

@ Anni...Dit werk wordt echt zwaaaar onderschat daarom ben ik er ook klaar mee, onderschat en zwaaaar onderbetaald. Voorheen kon ik er wel wakker van liggen ook om het feit dat ik erg perfectionistisch ben in mn werk, het moet gewoon goed gedaan zijn...in principe hoor ik de VMers in de winkels te trainen en coachen aangezien we altijd een personeelstekort hebben in de winkels moet ik het dus altijd zelf doen, heel Nederland door, leveringen, aanvullen en merchandisen...gewoon te zwaar...

Anyway, ik heb gister wel al gesolliciteeeerddd!! Ben zo blij en vandaag heb ik bij de directrice al heeeel veel losgelaten en maandag heb ik een gesprek met haar. Dat wordt leuk....ik voel me in ieder geval een stuk opgeluchter dat ik gewoon een keuze heb gemaakt..nu er heel veel werk van maken...maar ik vertrouw erop!

Volgens mij zit ik op dag 13, niet getempt niet ovu getest,....denk dat het deze maand sowieso niets wordt....maar wie weet....

Iedereen nog een fijne avond....x

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja het is ook niet dat je het werk voor het salaris hoeft te doen...;)
    Gelukkig heb je al gesolliciteerd, ik hoop voor je dat je snel een nieuwe leuke baan hebt!
    En hier nog zo'n perfectionist, dus het is nooit goed tot het zo hangt als het plaatje in je hoofd... :)
    Ben nu eigenlijk wel benieuwd voor welke keten jij werkt...:D

Hier pas op dag 4, dus het duurt nog even voordat mijn ei er aan komt...
    Wel dit keer een rare ongi. Pas sinds vandaag echt ongesteld :(

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Louan, meid knap dat je de stap gezet hebt. En klinkt inderdaad als erg zwaar werk. Meid je kan het!!

Nieuwe meiden welkom hier

Liefkleintje, ah helemaal alleen, misschien kom ik je wel gezelschap houden op de 23 ste. Ik weet namelijk niet wanneer ik ongi moet worden deze maand.

Hier geen nieuws. Weet niet zo goed wanneer we het beste kunnen klussen. Moeten we nog even wachten of al aan de gang?

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja dat vind ik ook altijd moeilijk om te plannen...
    Voorheen begonnen we op dag 10, en dan om de dag.
    Maar vooralsnog heeft dat ook niet tot een zwangerschap geleid.
    Dus nu zie ik het wel wanneer het zo ver is :)
    Heb jij ook zo'n laat ei?

12. louan

louan Niet meer actief

thnx dames....

@Anni...een heeeeleeee bekende keten maar ik ga het echt niet zeggen hahah....:)

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Volgens mij is om de dag ook het beste en dag 10 lijkt mij ook vroeg genoeg. Wij mogen starten op dag 13 maarja moet ook niet te medisch gaan maar ook spontaan ;)

Ik slik extra magnesium, dat schijnt erg goed te zijn. Zijn er mensen met deze ervaring?

14. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Anni, weet niet wanneer ik men ei kan verwachten. Ik voel hem nooit. Dus heb besloten vanaf morgen om de dag te klussen (manlief is er niet, dus vanavond gaat een beetje moeilijk)

Reza, extra magnesium zegt mij niks. Waar zou dat goed voor zijn?

15. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wij blijven altijd bij ons standpunt, enkel klussen wanneer we zin hebben. het zou maar wat vreemd zijn dat we 2 weken wachten en dan omdat ons ei eraan komt, ineens gaan beginnen, dat snap ik niet zo goed...

Ik let er wel op dat we rond ons ei regelmatig klussen maar voor de rest blijft alles spontaan, het moet nog een beetje gezellig blijven en niet omdat "het moet"...

16. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Mijn zus kreeg het als advies van de gynaecoloog tegen evt. Stress.
    Maar op Google lees je ook dat het gunstig is en dat vrouwen te weinig binnen krijgen via voedsel. Was wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

17. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Voor de vrouw die zwanger wil worden kunnen de vitamines A,B12, foliumzuur, B6, C, D en E juist een positieve invloed hebben op de vruchtbaarheid. Ook Magnesium is op te vatten als het vruchtbaarheidsmineraal voor de vrouw, dit bevordert onder meer de ontspanning van de eileiders.

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Reza, handig! Dat wist ik helemaal niet. Ik gebruik van de etos "zwanger worden" Ik zal eens kijken of het daar in zit.

Kim, wij doen het echt niet alleen tijdens de "EI" periode. Alleen dan doen we het wat vaker.

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Heb ik ook niet gezegd dat jij het doet, maar ik lees het hier vaak. Wat ik jammer vind, want het moet ook nog een beetje uit lust en liefde voortkomen nietwaar :)
    Ook wij letten er op dat we rond het ei zeker juist zitten hoor :)

20. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Mee eens, wij doen het dan ook bewust wat vaker ;)
    Laat maar even weten of het er in zit! Ik slik het nu een maand of twee en bevalt mij erg goed omdat het mij ontspanning geeft in m'n lichaam. Eet ook wat meer ongebrand en ongezouten noten daar zit het ook in.

Deel Deze Pagina