Hoi meiden, ook ik heb nog steeds zere onderbuik. Ook al weet ik dat het nog niets kan betekenen (5dpo) vind ik het wel een bijzonder gevoel. Ook ben ik gedurende de dag met vlagen misselijk... Fijn dat de eerste volgende week kunnen testen. Ik mag pas over 12 dagen!
Spannend hoor allemaal! Ik heb nergens last van Wel vorige week zere tepels zo'n 3 dagen maar nu nergens last meer van. Had dit de vorige ronde wel tot aan en tijdens mn ongi nog steeds.. Herkent iemand dit?
Hey meiden, Hier aan het wachten op mijn eisprong..... verder weer druk met huis en alles klaar maken voor de verbouwing maar heb wel tegen vriendlief gezegd dat we vanavond ook nog energie moeten overhebben Liefs Djonna
Welkom Senna en lies, klets gezellig mee. Gefeliciteerd Debke!! Kimmytje, wat spannend! Het klink wel als een innesteling *fingers crossed* Laten we het hopen Flex! Dat had ik vorige maand ook rond die tijd Reza, en ik bleef maar naar de wc rennen voor kleine plasjes.
@Kimmy... whaaa dat je zolang kan wachten meid!! zou al lang getest hebben Misschien zie je al wel wat hihi.. Welkom voor de nieuwe aanmelders :-D @vrouwtje theelepel. Ik ben geen docent, maar wel juf! Ga verder ook geen opmerkingen maken hoor
Zo vriend lief is naar zijn werk... Zijn nieuwe laptop was eindelijk binnen dus nu wilde hij niet meer fietsen...... Snap ik ook wel weer aangezien hij morgen weer vroeg moet beginnen en natuurlijk zijn laptop wilt instaleren. Ik heb vanmorgen mijn eerste ovutest gedaan en kijk: Bekijk bijlage 174135 Ik ben blij dat we vanacht nog geklust hebben Ik zei al tegen mijn vriend dat ie weer aan de bak moest vanavond en bij lachte en zei oke! Was daar wel erg blij om aangezien ik er erg mee bezig ben en we zeiden in eerste instantie dat we nu gewoon onveilig gingen en rustig aan gingen kijken of ik zwanger zou raken. Ben helemaal hyper van die test hahahaha
Er is altijd een streepje zichtbaar op een ovu test Hij is pas positief wanneer de streep net zo donker is als de controle streep Maar "klussen" is natuurlijk nooit vervelend
Hoihoi @ Debke, gefeliciteerd meis!! @ Kimmytje, ook ik duim voor jou!! Zo te lezen horen we maandag meer? Spannend!!! @ Reza, ik ga ze zeker eens proberen die patatje joppie chippies.. hmmmm grote probleem van mij is dat ik ALLE chippies lust. Zodra de zak open is moet ie leeg.. bodemdrang!!! hahaha @ Moontje, gelukkig maar! Ga je dit weekend nog bij de Mac werken en dan maandag bij Jumbo beginnen? Pfffff zwaar hoor.. volgens mij ben jij n echte die-hard hihihi Kheb trouwens zelf ook n aantal jaartjes bij de Mac gewerkt.. is idd aanpoten!! @ Vrouwtje Theelepel, hier nog n 30-er! Naja.. vanaf zondag dan.. Manlief wordt in september 37.. Wat denken jullie? Zou best n leuk cadeau voor zijn b-day zijn, n posi test, niet dan? We hebben trouwens allebei nog geen kleintjes dus gaan voor onze eerste! Liefsss
Ohh wat goed dat je dat zegt, dat wist ik niet en dat staat ook niet op de bijsluiter volgens mij. Hmm daar gaat mijn hyperbui
Hey meiden! Net even alles vluchtig terug gelezen na een dag werken! Moontje....fijn dat ze niet moeilijk deden bij de Mac! Al kunnen ze ook niet anders Tyndall Yeah...puppy's! Wat leuk!!! Geniet er van, zo lief!! Debke, ook hier nogmaals gefeliciteerd! Dat er nog maar heel veel mooie testen mogen volgen! Gewoon van iedereen!! Hier gaat het goed! Nog geen klachten! Volgens FF mijn ei gehad op cd11. Wat denken jullie?? Vraag me af of mijn temp nu niet te laag is?!?
Eet smakelijk allemaal en iedereen een fijn weekend gewenst. Wij hebben gelukkig geen afpraken een keertje dus dat word lekker bankhangen en doen waar we zin in hebben!
@zusterklivia hier nog 1 die alle soorten lekker vind behalve de light versies. Zakje open is zakje na 10 mins op gelukkig wel samen maar toch... Ik vind het een super idee voor een kado!! Enig idee wat jij zondag gaat krijgen? Alvast een fijne verjaardag... @sasya veel naar de wc hoef ik niet maar dat zeurende gevoel onderin oef wat irri! Hoelang had jij er last van? Tot je nod?
Debke gefeliciteerd!!! Dames dames, heb vadaag caramel kleurig afscheiding, slijmding iets gehad haha..hmmm toch mn duiveltjes?????...het was eenmalig en nu niets meer...zit vandaag op dag 28, volgens mijn normale cylcus zou ik vandaag moeten menstrueren en volgens mijn lange cyclus zou vandaag innesteling kunnen zijn. Verder gespannen borsten en een soort gevoel van getrek in baarmoeder maar geen krampen..hmmmm weet het nietttt!!!
Spannend Louan! Wanneer ging jij ook alweer testen? Kan beide zijn maar hoop de innesteling hoor meid!!!
Als mijn menstruatie morgen niet doorkomt dan test ik zondag al want de kans dat ik zwanger ben is dan wel groter, was echt maar een veeg ´caramel´ niet eens bruin,..misschien oud bloed... Meestalllll voor mn menstruatie heb ik al roze in mn afscheiding zeg maar en dan weet ik meteen ok menstruatie komt eraan, maar caramel??? Je weet maar nooit want tot nu toe is er iedere maand wel iets voor mij anders geweest... en vaag dat ik geen krampen voel maar wel iets wat lijkt op een trekkerig gevoel... spannneeenndddd!!
ja dat heb ik gister voor het eerst gekeken. Indrukwekkend programma zeg! Zit zelf in het onderwijs en vond het mooi! gr Jan10
Hoi meiden, moet even m'n ei kwijt... heb sinds vanmi erg hoofdpijn en wat kramperig, pijn in m'n rug, echt maandelijkse klachten, ben dus bang dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik had het zo gehoopt, aangezien de mk vorig jaar dezelfde datum was. Echt K... Nu afwachten wanneer het doorzet. Zou wel vroeg zijn... Had op wo gerekend, maar de clomid doet waarsch z'n werk goed. Normaliter een cyclus van 37 dagen, vorige maand 32 en als het vandaag doorzet dan 28. Ik blijf natuurlijk stiekem hopen dat het nog kan, maar ben bang van niet... grtx jan10
Vervelend meid! Ook al hoeft het nog niets te betekenen. Het kan nog steeds! de klachten die je beschrijft lijken idd op menstruatieklachten maar ook op beginnende zwangerschaps symptomen.. Ik ga extra duimen voor jou!
Wat balen Jan10!! Maar hou nog een heeeeel klein beetje hoop! Het kan natuurlijk nog!! Ik duim!! Kreeg net een hele, mooie grote bos bloemen van vriendlief!! Omdat we van de week 4 jaar samen waren!! Lief he?!?