NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

Feb 6, 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    goedemorgen allemaal,

@debke; super meid! nu gaan genieten!
    @liefkleintje; leuk joh dat je dat naast je werk doet! Ik fotografeer de lucht veel als hobby maar doe er verder niks mee!
    @senna; Veel plezier in de efteling! hopelijk hou je het droog vandaag!

Hier gisteren veel last van hevige krampen in de buik. nu weer weg! ben benieuwd wat het was. zal wel niks geweest zijn! ga er eigenlijk weer vanuit dat ik ongi ga worden, waarom weet ik niet! omdat al 8 maand niet raak is, daar raak je ook aan gewend haha!
    Vandaag gaan wij gezellig naar de dierentuin in Emmen! hebben we abbonnement op! er was weer baby olifantje geboren dus gauw weer ff kijken!
    fijne dag allemaal!
    liefs

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik heb zelf meegemaakt waarom je niet voor je nod mag testen
    Had een posi test een paar dagen voor nod,twee dagen voor nod de innesteling en op dat moment ging het fout en werd ik 2 dagen daarna (op mijn nod) ongi
    Daarom is het niet verstandig om voor je nod te testen...

Ik heb mijn lesje geleerd

Trouwens 80% van alle vrouwen merkt het niet eens dat ze zwanger waren juist omdat het met de innesteling fout gaat
    Daar tegen over kun je discussieren over of je wel echt zwanger bent voor je innesteling...
    Volgens een test ben je dan wel zwanger,is heel dubbel

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Goodmorning!

Ik heb weer een flinke stijging voor mensen met verstand ervan, of een kijk erop neem ff een kijkje...
    Kaartje van de vorige maand staat nog wel in mn album als vergelijkingmateriaal.

Ik heb ook weer ff bijgelezen :D

Leenelise:
    Hoe vindt je mijn kaartje er nu uitzien?
    Donderdag naar de gyn, spannend!!

Kimmytje:
    Spannend hoor. Eigenlijk zou je nu al licht pos kunnen testen, maar dan is het nog te vroeg. Ik test niet meer vroeg, heb ik vorige maand goed van geleerd. Maar ik duim voor je.

Daggie1984:
    Het kan alwel zijn dat je gewoon al een eisprong hebt gehad hoor. Na het stoppen met de pil ben je meteen weer vruchtbaar, en anderen hebben ff een maandje of 2 nodig.

Djonna:
    Is je ei er al? Haha dat klinkt raar :p, hoe is het verder? Je bent best stil..

Sasya:
    Ja die test is idd nog negatief.. Ovu testen zijn pos als de testlijn net zo donker of donkerder is dan de controlelijn.. Drom gebruik ik ze niet meer, en temp alleen nog maar.. Vorige maand allebei gedaan, maar was iets te stressy voor mij..

Zusterklivia:
    Ik moet vandaag en morgen nog naar de mac:( en ook nog 2 diensten van 17 tot 24 bah bah.
    Tis gewoon slavernij voor weinig geld!

Liefkleintje:
    Ze kunnen idd weinig anders... Ik vindt je kaartje er goed uitzien :D..
    Wat een lieve vriendjes/mannen hebben jullie allemaal toch :D

Louan:
    Spannend, ik duim voor je !
    Hoe is het inmiddels?

Jan10:
    Met clomid komt je ei op een bepaalde dag na het innemen, dus kan idd zijn dat je cyclus dan korter en regelmatiger wordt/is.
    Succes met wachten, duim voor je..

@@Hier : Vandaag en morgen nog naar die K*T mac :(, en maandag lekker naar mn nieuwe baan! :D

Kijken jullie ff naar mn kaartje? Vorige maand staat in t album om te vergelijken.

4. louan

louan Niet meer actief

Update:

Vandaag geen rare afscheidingen, geen krampen, helemaal niks...is toch raar??? Wel pijnlijke borsten, temp vanochtend 36,9, wel weer wat achter schaambot..hmmm of het is raak of mn regels doen er weer lang over om door te komen, maar meestal als je eenmaal bruinverliest slaat dit over tot rood, nu is het bij mij weer weg gegaan...supervaag...

Iedereen heel veel plezier met wat jullie gaan doen vandaag. Ik heb niet echt plannen, dvdtjes kijken, beetje opriumen etc.

X

5. jan10

jan10 Actief lid

Aug 4, 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Missy dat herken ik, dat werd mij ook gezegd. Ga maar op vak..
    Laten we nu net in de goede periode gegaan zijn, maar helaas. De teleurstelling was toen heel groot, dus pin je er niet op vast, ik hoop het natuurlijk wel voor je!

Vanmo wakker en vol spanning naar de wc, maar tot nog toe geen teken.... Spannend hoor, heb wel wat last van m'n buik nog. Ik ga straks naar dorp toch wat vroege testen kopen. Wil het zo graag weten!!! Al verwacht ik dat het wederom niet gelukt is deze maand...

gr jan10

6. Missy86

Missy86 Lid

Jun 20, 2011
    71
    0
    0

Heb even de lijst er weer bij gehaald1

7. Missy86

Missy86 Lid

Jun 20, 2011
    71
    0
    0
    Leuk ik sta er ook tussen! Moet mijn ei nog krijgen, maar dit doet me goed;)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm allemaal! Ben op visite bij me ouders alweer tijdje geleden haha

Ben heledag beetje Misselijk mijn boobs doen af en toe ff flink pijn en heb meer aders over me boobs voel me echt zwanger! Vind zo spannend haha slaap ook sinds ik me innesteling had heel slecht dat vind ik echt irri!

Ik ga ff beetje terug lezen voor zover het lukt haha;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dies duidelijk! Gefeliciteerd :D

10. ZusterKlivia81

ZusterKlivia81 Actief lid

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Wat wordt er bedoeld met cd11?

11. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Ik denk cyclus dag..

12. ZusterKlivia81

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Dankjewel!! :) Wij gaan vanaaf alvast lekker uit eten bij de Japanner hmmmmm
    @ Tyndall, hier dus wel n sushi-lover!!! hihihi :D:D

Verder hier ook n wat zeurend gevoel in mn onderbuik, met vlagen. Naderende ongi of miss toch....? Spannend!!

Liefss

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Idd....cyclus dag! ;)

14. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@tyndall :D Gisteren eisprong gehad en nu maar hopen :D

@fl3xie Hey meid Ben benieuwd!:p

@depke Gefeliiiiiiiiiiiiii

En jeetje wat veel mmm meiden deze ronde zeg...
    En ook een paar met 22 rondes...
    *knuff* voor jullie allemaal!
    Weet precies hoe jullie zich voelen...
    (33 rondes voor we onze wonder kregen...)
    Nu is het ronde 11 misschien brengen deze cijver reeksen wel geluk :D
    11,22,33 :D

15. wensje2

wensje2 Lid

Jun 17, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Debke!!!! Je bent de 1e! Maar hopelijk niet de laatste. Hoop dat we veel meiden op roze mogen zetten deze maand!

Ik voel niet veel bijzonders aan m'n lichaam. Denk dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden...

Fijn weekend allemaal!

16. ZusterKlivia81

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Thnx meiden.. weer wat geleerd ;)

17. louan

louan Niet meer actief

damessssss!!!!

I mag niet maar moet op ROOD!!! :xNiet te geloven gewoon!! Niets aan te doen. Net naar wc geweest en een flinke veeg licht roze, mn buik begint zn werk ook al te doen dus die komt zeker door.

Mn cyclus is wel weer normaal zoals ik d8t, dat vorige maand een uitschieter was ivm vakantie.

Nu naar ronde nr 6, nog 1 ronde voordat ik begin met ovu testen. Vanaf ronde 7 ga ik toch maar eens mn ei proberen te spotten en er meer in gaan verdiepen. Ontpillen moet dan toch wel klaar zijn.

Nou iedereen nog heeeeel veel succes! ik blijf uiteraard meelezen en kletsen voordat ik naar September ga.

Gr louan

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    wat balen meis!!! dikke knuffel!!

19. ZusterKlivia81

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Daar heb ik deze maand (voor t eerst) ook last van! Hopelijk is t positief.. think pink!! ;)

@ Kimmytje, hier alles goed.. wel wat krampen in mn buik dus zoals je kan lezen.. ennuh.. de testdrang begint nu echt serieus te worden! Pffffff kan haast niet meer wachten.. Denk dat dat vooral komt door mijn b-day morgen en t feit dat mn zusje nu sinds n weekje weet dat ze zwanger is en t mij zo leuk lijkt om saampies te 'zwangeren' hihi.. ;)

@ Louan, owwww wat jammer meissie!!! :(

20. ZusterKlivia81

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Ik begrijp hoe je je voelt meis.. same here! ;) Mijn NOD is op z'n vroegst de 17e en op z'n laatst de 19e.
    Maar als ik jou was zou ik t toch nog even proberen uit te stellen.. nog maar 4 daagjes dus hou vol! Zeker als ik t verhaal van whitesaber zo lees.. dat lijkt me ook niet fijn!!

Hier heb ik er trouwens niet zo'n goed gevoel over deze maand.. vraag me niet waarom.. :( De krampjes in mn buik zouden best eens op n naderende ongi kunnen duiden.. Zit namelijk vandaag op dag 25. Ben normaal nooit zo vroeg maar zit officieel ook nog in mn 'ontpil-fase' dus alles kan in principe (ben pas 2 maanden van de pil af, vandaar). Doe m'n best om positief te blijven denken hoor! ;) Aan de andere kant ga ik vanaaf dus ook gewoon lekker sushi eten en n wijntje drinken.. als ik mezelf dat nu ontzeg en woensdag ongi word zou ik daar alleen maar enorm van balen! Hey.. ik word ook al 30 en dat vind ik al -slik- 'erg' genoeg hahaha!! :D

@Liefkleintje, wat ontzettend leuk dat jij je eigen fotostudio hebt!! :) Kunnen we met z'n allen mooie prentjes van onze toekomstige beebs laten maken! Wat is t adres?? :p:D

Share This Page