NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bedankt dames, het was een leuke vakantie.
    Ik was vanmorgen ongesteld en toen gingen we ook weer terug naar huis, dus goed getimed.
    Doei doei.

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hmmm...FF heeft mn ei 4 dagen verplaatst:$:(
    Hij stond op CD 44...op CD 44,45,46,47 had ik een hoge temp
    Op CD 48 een tempdip....en tot nu toe CD 51 hoge temp

Nu heeft FF mn ei dus verplaatst naar CD 48:(

Wat denken jullie..
    Heeft FF het fout

Ik denk zelf namelijk dat mn ei op CD 43 is geweest omdat ik toen erge kramp had...

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Puur op basis van je temp zou ik denken dat je ei op cd42 was! Daarna is hij gestegen! Je hebt dan 1x een tempdip gehad. Dat zou een innesteling kunnen zijn!

Bij mij heeft FF mijn ei ook verplaatst vanmorgen! Van cd11 naar cd15.
    Ik heb geen flauw idee wanneer ik hem gehad zou kunnen hebben. Ik voel dat niet!

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Daar hoop(te) ik dus ook op...een innestelingsdip:)
    Best dus een beetje een domper om te zien dat FF mn ei nu op die dag zet, want rond die tijd hebben we ook niet veel geklust..

Ik snap niet waarom hij m opeens verplaatst..misschien omdat ik verder weinig invul zoals cs..

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Banner's en FF zijn digitale rekenmachines heb je niks aan
    Weet je hoelang je luteale fase is of wanneer je eisprong was?

6. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Geloof dat ik in dit onderdeel thuis hoor;)

7. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Welkom :D

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Heb niet alles terug kunnen lezen (zit op mijn mobiel alles in te tikken) maar hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben!!!!

Hier mijn eisprong dus echt gehad en flink geklust dus nu maar hopen!!!! Afgelopen nachten in een hotel gezeten dus flink kunnen klussen ;)
    Misschien doet een ander bed wonderen ;)

Meiden ik ga ontbijten en daarna terug naar huis want ook daar moet nog het 1 en ander geklust worden maar dan voor het huis ;)

Liefs Djonna

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ha Djonna, op het wachtbankje nu dus :D Spannend!

LeenElise, ik denk niet dat die ene dag heel veel uitmaakt... Anders test je 's nachts? :p

Hier is mijn ei nog steeds niet gesprongen, word er een beetje moedeloos van. Vorige maand was hij ook al 'laat', zou 29/30 dagen dan mijn nieuwe cyclus zijn? Na 7 maanden en 9-10 cyclici tussen 19-25 dagen eindelijk ontpild? Vind het maar vreemd. Gisteren aan mijn moeder gevraagd hoe lang haar cyclus is, en die is 24, ik was vroeger altijd tegelijkertijd met haar ongesteld dus dan zou die van mij dat ook moeten zijn. Na 6 jaar de pil ineens een langere cyclus, is dat normaal?

10. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dag dames..

Vandaag eindelijk mn laatste dag bij de mac ... :D

Heb weer een dippie vandaag, maar nog steeds niet zoals vorige maand... Willen jullie ff kijken? Kaartje van vorige maand ter
    vergelijking in mn album..

Verder niet de energie om bij te lezen doe ik vnaaf ff :D

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Bah, sterkte vandaag met je laatste dag!!!

Raar, die dip....
    Zou het kunnen zijn dat je ongi er al aan komt? Je zit tenslotte al op dag 31.....

Ik duim natuurlijk van niet!!! En dat hij morgen weer heel hoog is!!! :D

Die van mij blijft nu wel redelijk constant.....maar ik denk niet dat ik zwanger ben hoor!

12. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja maar heb pas op dag 23 mn eisprong gehad... Dus dan heb ik maar een LF van 8 dagen...
    Ik voel ook nog niets aankomen..

Die van jou ziet er erg mooi en goed uit :D spannend!

13. tayaro

tayaro Actief lid

13 aug 2011
    421
    0
    0
    Hoi meiden,

Wil mij graag hier aansluiten..... Mijn NOD is 29 augustus. Dit is voor ons ronde 1 voor 2e kindje.

Hopelijk mogen er heeel veel meiden melden dat Augustus "de" maand is!

14. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wat een rust nog hier..het is ook weer om in je bed te blijven liggen...
    @Isis spannend hoor van je test, was al benieuwd naar een nieuw berichtje van je over de test van vanmorgen evt. Maar we moeten nog even in spanning afwachten of de lijst weer wat rozer mag. *duim, duim*
    @Moontje, succes met je laatste dag vandaag bij de Mac! En dan op naar je nieuwe job, jeeeaaahhh! :)

Onze lijst gaat bijna in, nog even geduld dames, succes met wachten :)

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Zo heb weer even wat bijgelezen..2 meiden op rood BALEN :(

Hier dus ineens vrijdag vertrokken naar Brabant had mijn kerel ineens zin in...even de troep ontvluchten ;)
    Nu weer onderweg naar huis maar wel heerlijk ontspannen weekend gehad.. mag ook wel even vind ik ;)

Maar meiden ik leef nog hoor ;) alleen was de agenda zo druk ineens dat ik gewoon geen tijd kreeg om ZP te volgen haha

16. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi dames,

Niet veel tijd nu, ik lees vanavond alles terug, maar ik wilde jullie even mijn update geven:

Gisteren namiddag heb ik een test gedaan omdat ik migraine had en wilde weten of ik een medicijn kon nemen. De test was negatief. Maar ik denk dat het wat vroeg was.
    Als donderdag morgend die paar drupjes bloed met innesteling te maken hadden, is het nu nog net iets te vroeg niet?

Mijn vorige cyclus was 25 dagen, die ben ik dus voorbij, mijn andere waren 27 dagen en daar ben ik vandaag, nog steeds geen bloed. Juist gisteren avond een héééééél licht roze slijmpje...??

xoxox

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ow, heerlijk....er even tussenuit!!
    Waar in Brabant ben je geweest?!? :D

Hoop dat het klussen het gewenste resultaat zal hebben!!

Ik voel nog helemaal niks! Heel af en toe wat ongi krampen, maar meer ook niet!
    Denk ook niet dat het deze maand raak is, ondanks mijn 5 pendels;)

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ik zat bij Breda in de buurt en het was zo geweldig!!!! Zijn ook nog naar de efteling geweest haha heb me maar ingehouden bij de 8- banen ;) maar wel heerlijk gewandeld en even romantisch gedaan ;)

Heeft me zeker wel goed gedaan...

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    djonna wat fijn dat je lekker er tussenuit bent geweest! ik zat ook in Brabant afgelopen week;)

mei, wat lief dat je uitkeek naar m'n testje.. ik heb eerst heerlijk uitgeslapen vandaag en bij het opstaan een testje gedaan.. ik zal zo even een foto uploaden..

20. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hendrika: Als ik naar je kaartje kijk zou je ei inderdaad eerder kunnen zijn! Ik zou zo ook niet weten waar FF dat precies op basseert.

@Whitesaber: Dit is de eerste ronde dat ik temp dus nog geen idee hoe lang mijn LF is. Mn ei waarschijnlijk op dag 21. Ik houd maar gewoon 18 augustus aan als NOD..

@Djonna: Fijn dat jullie goed hebben geklust! Nu maar duimen..

@Yupgup: Denk inderdaad dat je ei nog komt!

@Moontje: Heb jou kaartje ook even bekeken, inderdaad even een dipje. Hm lastig om wat over te zeggen, morgen even afwachten? Misschien dat je temp dan weer stijgt.

Ik dacht echt ongi te worden na een flinke temp dip gisteren. Vanmorgen tot mijn verbazing een temp van 37.2, mn hoogste temp tot nu toe.. Heel vreemd, wat betekenen dan die 2 dips? Jullie een idee?

Deel Deze Pagina