NOD 16-31 aug

Discussion in 'NOD forum' started by beccy, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reusje

reusje Actief lid

Jul 28, 2008
    176
    0
    0
    Ik heb de clearblue liggen niet die digitale ...
    Maar ik probeer te wachten zodra het me niet meer lukt laat ik het weten;)
    En bedankt ga ook dan in een bekertje doen voor de zekerheid

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Wil niet gemeen doen hoor maar door jullie krijg ik testdrang zit alleen 1 dag na DPO, zou ik al kunnen testen :p

Nee hoor ZusterKlivia Yeahhhhh ook al zwanger super!!!!!

3. ZusterKlivia81

ZusterKlivia81 Actief lid

Jun 7, 2008
    125
    0
    16
    Hey Djonna! Ook inmiddels je ei gehad lees ik? En flink geklust ook? :D Superrrr!! :) En knap ook!! Zo midden in jullie verbouwing en dan nog vrolijk doorklussen! ;) Was t gezellig in Brabant? Lekker hoor zo ff n paar daagjes er tussen uit.. doen jullie goed!!

4. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    @zusterklivia geweldig ik zie ook een streep hoor, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd meis! :)

5. SabineW

SabineW Actief lid

Aug 12, 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    @ reisje, het lijkt wel of jij mij bent ;) ik heb op z'n vroegst morgen mijn NOD en op zijn laatst vrijdag.. Zoooo spannend !! Vandaag een test van kv gedaan.. Negatief..

6. SabineW

SabineW Actief lid

Aug 12, 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Uh REUSJE bedoel ik ;)

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    Zusterklivia, gefeliciteerd!!

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Nou ben weer terug hoor en echt ben weer meteen aanwezig hier :p

stomme vraag maar kennen jullie dat een paar dagen voordat je ongesteld word dat je echt soms om de kleinste dingetjes giga uit je stekker kan gaan??? Om alles en nog wat boos word en je ook gewoon niet lekker in je vel zit????

Heel stom, dat heb ik nu!! Maar dat kan helemaal niet want ik heb net gister me eisprong gehad volgens de gyn... maar euhm waarom voel ik me dan zo???
    Hebben meer meiden hier last van???

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Misschien toch vandaag je eisprong? Ik was vorige maand toen ik mijn ei kreeg echt stikchagrijnig ;):)

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohhh Yup dat zou dan inderdaad kunnen!!!! Zeg net al tegen me vriend lijkt wel alsof ik me ei kwijt ben (meer de uitspraak dan de eisprong) echt zit hier af en toe wazig om me heen te kijken en ben echt bloedchaggie!!!!

Ik zeg Nou het lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden zo chaggie ben ik maar dat kan helemaal niet, antwoord die etter: ja dat gevoel heb ik nu ook, maar ook ik kan het niet .... zucht.... mannen....

11. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Ik was de laatste dagen ook chaggie hoor en zo moe...!!
    Tjaa zal toch wel met hormonen te maken hebben denk ik..
    Maar goed ook het ermee bezig zijn kan voor spanningen zorgen.

Ik heb vandaag de stofzuiger gesloopt ik dacht ojee dat zal mn hubby niet leuk vinden en wat denk je?!
    Hij is super blij want nu kan hij eindelijk een robot stofzuiger kopen!!
    Ik denk dat het hier om sabotage gaat.. hihi...
    Lijkt me wel handig hoor zo'n stofzuiger die gewoon snachts gaat zuigen terwijl jij lekker in je bedje ligt..
    Iemand toevallig ervaringen?

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Nou ik heb mijzelf maar op de 28ste gezet want die 24 augustus ga ik nu never nooit meer redden ben ik bang ;)

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Whahahhahaha Reza dat moet mijn kerel niet horen!!! Lijkt me ook wel handig zo'n ding maar volgens mij zijn die krengen ook wel heel erg duur dan toch???

Maar sabotage?? Hoe dan??? ga ik het ook doen :p

14. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Deze was 350 euro, wel duur maar anders werd het een dyson en die zijn ook 400 euro.
    Met twee honden in huis moet je hier wel dagelijks stofzuigen dus voor ons echt een uitkomst!

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja Reza een Rumba bedoel je dan toch???
    vroeg het net aan mijn kerel maar die zei wel dat hij vaak niet overal onderdoor kan... Nouja hier zou het dus niet lukken hahahhaa, wij hebben een Dyson moet zeggen doet het erg goed!!!!

16. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Wij hebben de samsung SR8855 gekocht.
    Het vervangt niet alles maar het neemt een groot deel weg.
    Met stofzuiger kom ik ook niet overal onder ;)

Wij waren super blij met de dyson omdat je dan geen zakken nodig hebt, maar dit is ook wel tof :)

17. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    En als deze erg goed bevalt dan kopen we zijn zusje ook, de dweilrobot :)

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ahhh Reza super!!!!!
    Ja dan is die wel heel erg handig en eerlijk is eerlijk dat doen is niet leuk he, het huishouden...

19. Reza83

Reza83 Bekend lid

Apr 23, 2011
    599
    0
    16
    Nee ik heb er echt een hekel aan, net als je alles klaar hebt kun je de volgende dag weer opnieuw beginnen..
    Probleem is dat ik wel van een schoon huis houd dus ja ik doe het wel maar niet met de grootste lol, tenzij ik mijn duiveltjes heb dan doe ik het nog net niet fluitend ;)

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja Reza daarom heb ik een schoonmaakster die 1x per week komt hahahaha ik gun mijzelf er echt niet de tijd voor om mijn badkamer uit te soppen of de keuken...

Share This Page