NOD 16-31 januari 2011!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zia86, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    elke dag klussen. pffff dat is wel te veel van het goede hoor! Om de dag, of om de 2 dagen..is dat ook genoeg ? ;)

Gisteren licht roze streepje..vanmiddag weer testen... en morgen en overmogen.. idd maar niets vertellen tegen mij vriend..straks wil hij niet meer! hahahah
    Volgens mij rond 5-7 januari ergens mij ei... dus als er morgen geklust wordt en vrijdag..moet er toch grote kans zijn niet..
    of ik moet deze maand weer zo'n lange onregelmatige cyclus hebben....

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    @ eikie

eigenlijk de dagen voor je eisprong om de dag de dag voor de zelf en de dag na je ei sprong iedere dag en dan nog 1 keer om de dag (noemen ze smeppen)

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    SMEPPEN staat voor Sperm meets egg programm het gaat al volgt:
    * "Klus" om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 ect.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, "Klus" dan die dag en de 2 dagen erna ook
    * Sla na de 3e dag 1 dag over en "Klus" daarna voor de zekerheid nog 1 keer
    * 15 dagen na je eerste positieve ovu-test kan je een zwangerschapstest proberen
    * Als je ovu-test nooit positief wordt, ga dan door met "Klussen" om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan de "duivels" niet langs zijn geweest)

wij zijn deze maand druk aan het smeppen en het schijnt volgens die link die ik plaatste echt te werken dus .......
    wie weet !

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    nou, hier ben ik te laat om te smeppen....dag 8 kan ik niet meer meedoen....hmmm.
    Zal ik vandaag maar beginnen met smeppen...misschien heeft dit nog nut....lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen...toch?

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    dan doe je toch dag 9 -10-12 etc tot je eisprong en dan ieder dag
    kan zeker geen kwaad!

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    dat denk ik ook.
    I'm in!!!

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    alleen die laatste 14 dagen he
    die zijn gewoon bijna niet door te komen;)
    en dan vooral de laatste 3-4 dagen
    maja het blijft afwachten he;)

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant

hahaha...blijft idd afwachten....

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Lijkt me een goed idee om deze ronde te gaan proberen! Je kunt toch ook de oneven dagen doen ipv de even?

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    lijkt me ook niet veel uit te maken....dus doe gezellig mee!!
    SMEPPEND het jaar in...hahaha

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou dat ligt denk ik ook aan wanneer je eisprong is
    als die de 14e dag zou zijn dan betekend dus dat op de onevendagen klussen bv 9-11-13 om de dag dus dat je de dag voor je eisprong ook al klust dan zouden dan mss te veel dagen achter elkaar zin waardoor het zaad minder zou worden qua hoeveelheid
    maar ik weet t eigenlijk niet
    maja baat t niet dan schaat t niet ,je kan ook een dag "te laat" beginnen zeg maar 10-12 en dan de eisprong klusdagen.

12. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Omdat ik er niet zo mee bezig wilde zijn. Als ik me ergens op stort, dan kan ik er nogal in door slaan.8)
    Maar inmiddels is het al "te laat", ben al flink aan het berekenen e.d., zelfs al een * in de agenda staan bij de "vruchtbaar" dagen.

Bij mij begonnen de zwangerschapssymptomen pas na 3 a 4 weken. Volgens mij kan dat nog helemaal niet direct na de bevruchting. Mgoe, ben geen medicus....

Nu helaas weer op het werk, pfffff, de vakantie begon net te wennen.....

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hoop dat ik mn vriend zover krijg :p Wil niet mn sexleven naar de knoppen helpen. Lijkt me wel goed om dit 1 of 2 rondes te proberen...

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ja, alleen weet ik dit dus niet vantevoren. Mn cyclus varieert nogal... Vorige keer had ik dag 15 een posi test. Dus kan ik dan juist beter op even of oneven beginnen als dit nu weer zo zou zijn?

15. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    hahah, het is echt een uitvinding! Hoe vinden jullie mannen dat of vertellen jullie het hem niet?

NOg even een vraag. Gisteren rond 12u getest met ovu..omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat je rond 12u het beste kan testen. Toen licht roze.
    NU net uit mijn werk, waar het niet zo makkelijk is om 12u te testen, dus nu net om 16u gedaan..toen helemaal geen streepje ;-( ????
    Hoe kan dat, komt het door het tijdstip?
    Mijn eisprong moet nog komen...

Heb je bij lange cyclussen ook een eisprong?

Om de dag klussen dus... hij ziet me al aan komen! hahah.. wel heeeeeeeeeeel fanatiek hoor..

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Het tijdstip zal niet heel veel uitmaken denk ik als het maar tussen 10.00u en 20.00u ligt. Ik testte tussen 18.00u en 20.00u (probeerde 18.00u maar de NS werkte die week niet zo mee :p).
    Zou gewoon door blijven testen totdat je een posi test hebt. Volgens mij heeft een langere cyclus ook een ei, maar is deze later...

17. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik zit al vanaf 1 januari met roze ovutesten, dus we zijn alweer flink bezig mijn vruchtbare tuintje te besproeien. :p Haha. Waarom noemt iedereen het eigenlijk 'klussen'? Misschien ligt het aan mij, maar dat klinkt niet heel romantisch hehe. Ik vertelde m'n vriend dat klussen nu een hele andere betekenis heeft en hij heeft me verboden het ooit zo te noemen. Hij vond het erectieremmend. :$ Ik ook overigens, maar goed... ik heb een paar jaar bij Christine le Duc gewerkt, dus ik ben de schaamte inmiddels allang voorbij. 8)

Ik verwacht m'n eisprong vanavond of morgen, maar ik heb gisteren behoorlijk doorgehaald (en met O&N ook al), dus misschien heb ik 't weer weer overhoop gegooid. We zien het wel! :D

Succes dames die klussen, die smeppen of die gewoon seks hebben. :D Haha. (sorry, heb 3 uur geslapen/beetje melig)

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ lunacy, je moet het beesje een naam geven he. Zo rond de ovulatie noem ik het klussen, de andere dagen is het gewoon sex...hahaha. In ieder geval veel succes de komende dagen.

@eikie79, het kan zijn dat je ovulatie nog moet komen. En dan wil een wit of een licht roze streepje nog niet zoveel zeggen. Mogelijk heb je meer gedronken, waardoor de concentratie in je urine lager is. Dus gewoon blijven testen en hopelijk vind je je eitje nog!

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Bij mij was trouwens de ovulatietest al positief...ik vond het zelf wel erg vroeg...maar we gaan er vanavond maar gewoon weer eens voor....hahaha
    Misschien dat de ovulatietest morgen nog iets positiever is....we zullen het wel zien.

Deel Deze Pagina