NOD 16-31 januari 2011!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zia86, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Welkom Elsken27, ga je voor je vierde kindje? Hoe oud zijn je andere kindjes? Ik vraag mezelf weleens af hoeveel ik er wil. Vier lijkt me best druk, heb je dan nog wel tijd voor jezelf over? Hopelijk werkt de magic van de vorige keer nu weer en ben je snel zwanger!

2. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16

Whaha, leuk is dat als je vriend zo meegaat hè? :D

Ik kom net terug van de Appie en ik wilde de grote boodschappentas dragen... zegt 'ie: "Laat mij het maar dragen, want ik til immers niet voor twee." Eerder in de Ap zei die al dat hij wat extra koolhydraten in het mandje ging leggen omdat 'hij goed voor ons wilde zorgen'.

Die heeft 't nog erger in de bol dan ik schijnbaar??? Haha :(:D

3. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    ooke, dan probeer ik het vaniddag/vanavond nog eens... bij mij staat er alleen in dathet het beste is om om 12u te testen. dan is je lh waarde het hoogst... we wachten het af...

4. Voor 4de kindje ja... lekker gezellig en veel geknuffel van mijn 3 meiden... de oudste Luna wordt 8 in april,een klein engeltje in 2004 en dan na vele jaren en mmm en uiteindelijk vrede genomen dat we maar één wondertje zouden hebben kregen we onverwachts Jade ,wordt 3 in juli en Xandy is in november 1 jaar geworden...
    Het zijn grote wondertjes ivm ons verleden.... maar door ons verleden weten we ook dat we de natuur moeten blijven vertrouwen hoe klein de kansen bij ons zijn.. hebben we toch 3 wondertjes rondlopen....

5. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    hahah, ik heb dat dus ook wel ja...heb nu meer zin om te vrijen dan voorheen.. mijn vriend daarin tegen wil niet te veel bezig zijn met het feit dat we kindjes aan het proberen te maken zijn... dat knapt bij hem weer af.. dus ik houd wijselijk mijn mond :)

6. Oh ja het is soms druk... maar gezellig druk.... en je past je echt aan hoor aan de grote van je gezin...

veel mensen denken echt van gho lukt dat allemaal... maar ik vind er niks aan :)

7. enomis

enomis Bekend lid

19 jul 2007
    518
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik bestel ze via Sensitest.nl daar is het wel betaalbaar.
    Bij mij werkt het wel maar gebruik het nu sinds 3 maanden en vorige maand had ik besteld maar door de post staking kwamen ze te laat.

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Djones: Ik heb ze van Z&K (dipsticks). Niet duur en werken prima. Heb er maar 5 gebruikt de vorige cyclus en heb echt een knaltest gehad!

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het bij mij deze maand niet raak is, ga ik de volgende ronde ( ronde 5) beginnen met ovulatietesten... vanaf wanneer moet je dan eigenlijk beginnen met testen?

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    dat hangt van de lengte van je cyclus af, wanneer je moet beginnen met ovu-testen.

@nieuwe meiden welkom! Klets gezellig mee.

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    gisterenavond en vanmorgen heb ik flinke steken gehad, onder in mijn buik...heb geen idee of dit mijn eitje al was. Vanavond in ieder geval toch nog even aan de klus..
    Ik heb ook nog een beetje last van slijmverlies....maar dan zou ik mijn ei nog moeten krijgen...
    Wat kan een lichaam van een vrouw af en toe toch raar in elkaar zitten...

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Daar heb ik me ook al vaak over zitten te verbazen ;) :D

13. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Hallo dames. Vandaag weer ongi geworden. :x Vandaar dat ik me hier al heb gemeld!! Baal alleen nog wel. Moet het gewoon even kwijt! Had toch ondanks die blaasontsteking een klein beetje hoop!! (zo even mn hart gelucht, nu er weer tegenaan!) Maar gelukkig pas ronde 5 en een korte cyclus. Dus ik stop nu echt op met klagen!

14. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    @Maayke, balen meid! Gelukkig maak je deze maand nog een kans, wel handig nu zo'n korte cyclus zeg! Succes met deze ronde. Is er nog iemand online?

15. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @Djones Ja dank je. Is idd handig ja. En ik heb beide korte keren ook een eisprong gehad. Dus dat is helemaal een luxe! Zeker als ik lees dat sommige dames een cyclus van 90 dagen hebben.

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    @ slimpie

ja ik heb ook op de lijst laten veranderen tenminste bij de december chicas hier nog niet geloof ik
    ik had mn ei sprong al gehad (dacht ik) op 2 januari ongeveer volgens de rekenmachines was het de 2e en ik had toen ook slijm
    maarrrrrr.... sensitest zei 4 januari
    tis nu 5 januari en ik heb in ene veel helder rekbaar slijm , dus zou ik nu dus mn sprong hebben
    weet t niet zeker maar mn NOD staat nu op 18 januari
    maar of ik me ook in kan houden om niet eerder te gaan testen;)
    dat durf ik niet te beloven
    heb ook mn banner maar aangepast
    vind t erg onduidelijk deze maand
    maar we gaan maar weer ff vanaaf;)

17. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    @Maayke, 90 dagen... kan dat ook nog?? Jemig dat wist ik niet hoor. Ik heb gelukkig een 29 dagen cyclus en heel regelmatig, dus ik klaag ook niet. Sowieso niet want dit is ronde 1 natuurlijk pas, dus nog niks meegemaakt op dit gebied.

@dianana, ach alleen van klussen kun je zwanger raken, dus of je ei nou is geweest of nog moet komen, gewoon aan de klus dus!!! ;)

18. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    @Djones Ja dat las ik laatst ergens. Dan zit je gewoon 3 maanden te wachten op een ei! In de 2 rondes van een vriendin van mij heb ik er 3 dus dat is wel fijn. Jij ook succes met ronde 1. Wie weet is het meteen raak bij jullie. Zou mooi zijn. Succes iig!

19. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    er is ook geen touw aan te knopen he!
    Hadden we maar vaste dagen dan wisten we precies wanneer dat eitje kwam!

Vanavond ook weer even aan de klus geweest. Mijn vriend had nieuwe boxers dus die mocht hij even showen. Gelijk even gebruik van gemaakt;)
    Heb nu 2 dagen licht slijmverlies..nogwel dun..dus verwacht binnen nu en 3 dagen wel mijn ei te hebben
    Vrijdag a.s. 10 1/2 jaar samen..dus het zou een mooie bekroning zijn, een 2e zwangerschap!

20. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ben heel benieuwd dames:
    20 jan
    - berenbotje (3e ronde, 3e kindje)
    21 jan
    - Bren79 (10e ronde, 1e kindje)
    22 jan