hey dames, willen jullie misschien stemmen op Laura als baby van de maand pls? Thx meiden! en succes he,dat we allemaal snel op roze mogen! xxx
Ja allemaal roze zou wel geweldig zijn he.. Leuk begin van het nieuwe jaar! @ermar, 4 dagen overtijd meid?? Spannend! Heb je al getest?
@Eikie79 Hier nog geen verschijnselen van een naderend ei Ook nog geen positieve ovulatietest. Verwacht mijn ei volgens de gemiddelden ook pas komend weekend. Even geduld dus nog En jij?
Haha ipv de weersverwachting doen we hier aan de ei-verwachting, een beetje glad hier en daar en tussen de dekens is het erg warm, regenjasjes kunnen thuis gelaten worden.
hahhaha Djones.... Hier luidt de eiverwachting als volgt: Hier wat slijmverlies en verder wat lichte buikkrampjes onder in mijn buik. Maandag een positieve ovutest, maar die had ik dinsdag en gisteren ook..... Maandag en gisteren geklust...die hopelijk goed nieuws over 2 weken!!!!
Mijn ei is er nog niet geweest. Heb slijmverlies maar nog dun.. Wacht op de steekjes en krampen en het plakkerige slijm! Gisteren aan de klus geweest en denk dat vrijdag ook op het programma staat... Zal toch moeten lukken deze maand... spannend....
maar volgens mijn banner vandaag vruchtbaarste dag... maar omdat ik de laatste 2 maanden geen regelmatige cyclus heb gehad..heb ik geen flauw idee waar ik aan toe ben helaas... Maar het feit dat ik slijmverlies heb, moet toch inhouden dat mijn ei er aan komt ! Ik gok op vrijdag/zaterdag ....
@eikie79, ik had ook eerst veel dun slijmverlies...dus denk dat je ei er aan komt. Dus ik denk dat je nu geen lange cyclus hebt!!!
Goeiemorgen, bij mij is er ook minder slijmverlies vandaag, dus ik denk dat ik ook een ei gelegd heb. Spannend hoor, wanneer kun je zwangerschapssymptomen krijgen? @eikie, fijn dat je nu waarschijnlijk een kortere cyclus hebt dan vorige keer. @berenbotje, dat zijn aardig wat positieve ovutesten. Misschien leg je wel meerdere eitjes? Nu nog een positieve zwangerschapstest, dat zou helemaal gaaf zijn! Hoe is het met de andere klussers?
ja, ik ben ook benieuwd naar de andere klussers!!! Zijn er ook nog wachtende die spannende symptomen hebben???
He meiden ik wil ook graag met jullie mee komen praten Mijn NOD is waarschijnlijk 20 januari..maar na zoveel onregelmatige cyclussen (zit nu in ronde 12) weet ik het allemaal niet meer. De meeste meiden van het topic januari 2010 gestopt met de pil zijn al zwanger..dus die kunnen merendeels over hun zwangerschap praten dan over het zwanger worden Maarja onze tijd komt nog wel We hebben deze ronde extra ons best gedaan dus als het goed is heb ik mijn eitje niet gemist deze ronde! Vriendlief vind het wel een beetje een 'moeten' worden dat om de dag klussen..ervaren jullie mannen dat ook wel eens?
Pindakoek, wat balen dat het zo lang duurt! Hopelijk heb je door het goede klussen je eitje niet gemist. En vind vriendlief het achteraf helemaal niet erg, dat het 'moeten' zijn vruchten heeft afgeworpen. Mijn man heeft er gelukkig geen last van...maar hij zit zelfs mee te kijken wanneer we weer mogen...hihihi. Maar ja, wij zijn dan ook nog maar in ronde 3 bezig, dat scheelt denk ik ook wel hoor.
@pindakoek, welkom! Ik ben ook nieuw op dit forum, net begonnen voor ons eerste kindje. Heel spannend allemaal. Ik snap dat je na 12 rondes proberen wel heel ongeduldig begint te worden en dat het vrijen ook soms een moetje wordt. Maar om de dag klussen is idd een hele opgave, lastig als je niet weet wanneer je eisprong precies plaatsvindt. Ook geen slijmverlies waaraan je het kunt zien? Want dan zou je het klussen misschien tot die dagen kunnen "beperken"? En heb je dan zelf ook niet je twijfels of er misschien iets mis is, dat zou ik denk ik wel krijgen...
Mijn mannetje vindt het niet zo erg om vaak te klussen. Vorige maand hebben we smeppen geprobeerd, hij vond het helemaal prima ik iets minder..... dus deze maand gaan we het gezellig maken als ik een positieve ovulatietest heb!!!
Oh help, ik ben echt een newbe.. J82 wat is smeppen in hemelsnaam dan weer? Haha, klinkt wel interessant, zeker als je er meer kans van hebt om zwanger te raken...
SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft
@Djones: probeer het ook wel te beperken tot de vruchtbare dagen, cyclus zit tot nu toe tussen de 25 en 36 dagen @Berenbotje: ja in ronde 3 waren we ook nog enthousiast..nu na zoveel rondes proberen wat minder
zojuist bij de wc vruchtbaar slijm gespot...we hebben dinsdagnacht voor het laatst geklust..vanavond maar weer ff