dat geloof ik meteen! Het lijkt me dat de moet wel in je schoenen begint te zakken... Ben je hier al mee naar de huisarts geweest? Ronde 12, volgens mij zou je dan wel in aanmerking komen, om ondersteuning te krijgen van de medische wereld.
Dit is de laatste ronde en dan wil ik een afspraak maken met de huisarts. Ben al eerder geweest omdat ik zoveel buikpijn had...en uitgelegd dat we bezig waren om zwanger te worden. Volgens de dokter was het mijn eisprong toen, had uitleg gegeven hoe ik het beste zwanger kon worden (standjes etc.) moest echt heel hard lachen want hij vertelde het echt met een serieus gezicht Gelukkig dus een hele aardige huisarts
@pinda, bedankt voor de info. Nou ik ga het nog niet zo technisch benaderen allemaal hoor. Dat is idd voor een paar rondes verder misschien interessanter. Maar volgens de pendels in je banner raak je in februari zwanger van een meisje? Zou leuk zijn!! Houd moed meid!
Dames Dames ik heb toch even een vraagje: Wanneer je echt dikke witte slijm hebt , betekend dat dat je eitje eraan komt? of dat ie er op dat moment is? of nog moet komen? Wie kan mijn vraag beantwoorden?
@slimpie, ik heb niet veel ervaring natuurlijk, maar bij mij was het echt heel doorzichtig en lange draden aan mijn papiertje rond de eisprong (volgens mijn banner dan tenminste...)
Bij mij betekend het meestal dat mijn ei al is geweest maar dat kan per persoon natuurlijk verschillen
Haha mannetje is aan het werk..ben ook aan het werk achter de computer (eigenlijk alweer veel te lang met jullie aan het kletsen ) dus kan alleen vanavond!
Heb je al een plan bedacht hoe je hem gaat bespringen als die terug is van werk?! haha of ga je het subtieler aanpakken. Succes iig en werkse. Ik zal mn mond houden.
hmmmm oke nou ik weet het niet meer hoor... ik denk ook dat ikmijn ei gemist heb deze ronde Maar ga vanavond lekker aan de klus! hehehhe
Nee nog niet, jij een idee ik ga nu echt zp afsluiten (en stiekum alvast een plannetje bedenken voor vanavond hihi )
Oh man dat ziet er feestelijk uit dat plaatje hahaha! Wel nuttige info allemaal. Maar ik zat te denken, je partner laat ook nogal eens wat achter in je vagina... Hoe weet je nou of het jouw glibber of dat van hem is??? En pinda, dan misschien toch een langere cyclus als je eisprong nog komt. En dan in februari een posi test!!!
Je moet er wel tegen kunnen ja...niet heeeeeeel smakelijk! Je moet ook niet testen na het vrijen staat er bij... Zal morgenochtend gelijk eens kijken..lijkt me wel een vies klusjes.. Gisterenavond weer Kabouter KLus op bezoek gehad... ben heel benieuwd of het gaat lukken deze maand.. deze week is mijn vruchtbare week en nu wel om de dag geklust.. Nog geen eisprong signalen.. Wel 4e dag slijmverlies dus zit er toch echt aan te komen. Als ik er aan denk kan ik me herinneren dat ik idd elke maand wel steken etc voel.. Wat ik me af vraag.. normaal is je eisprong toch 14 dagen voor je weer ongi wordt? Vorige maand had ik dus 47 dagen (hopelijk nu niet meer..) Mara de eerste week nadat ik ongi was (8 nov) had ik wel slijmverlies.. dus dan is ook mijn eisprong geweest toch? hoe kan het dan wel 47 dagen zijn... HEt is allemaal zo ingewikkeld! Hopelijk zijn we allemaal gauw zwanger!
hoi dames Hier voel ik meestal duidelijk mijn eisprong.. steken links of rechts. deze maand was het langs de linkse kant.. op 1 jan had ik dus volgens mijn gevoel mijn eisprong...we zullen zien als ik op mijn nod zit las iets van smeppen.. kennen jullie randjesfietsen Randjesfietsen - Home