NOD 16-31 januari 2011!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zia86, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NOD lijst 16 - 31 januari 2011

16 jan
    - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje)
    - Zippy (3de ronde, 1ste kindje)
    - Manoe (1e ronde, 2e kindje)
    - Adora
    - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje)
    17 jan
    - Ricmar94 (1e kindje)
    - PrincessD (1e ronde, 2e kindje)
    - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje)
    - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje)
    18 jan
    -Aggie(5e ronde, 1e kindje)
    - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje)
    19 jan
    - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie)
    - Es22 (6e ronde, 1e kindje)
    - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje)
    - enomis (12e ronde, 1e kindje)
    - djones (1e ronde, 1e kindje)
    20 jan
    - berenbotje (3e ronde, 3e kindje)
    21 jan
    - Bren79 (10e ronde, 1e kindje)
    22 jan
    - J82 (4e ronde, 3e kindje)
    23 jan
    -Bianca87 (5e ronde, 1e kindje)
    -Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje)
    - Miss C (6e ronde, 1e kindje)
    24 jan
    - Anz87 (1e ronde, 2e kindje)
    - eikie79 (2e ronde, 2e kindje)
    25 jan
    - Lauraa (3e ronde, 1e kindje)
    - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje)
    26 jan
    - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje)
    - Doudou (10e ronde, 3e kindje)
    - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje)
    - Harma00 (2e ronde, 1e kindje)
    - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje)
    - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje)
    27 jan
    - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje)
    - Karine (10e ronde, 2e kindje)
    - Female (2e ronde, 3e kindje)
    - Biejie (2e ronde, 2e kindje)
    28 jan
    - Mieni (5e ronde, 4e kindje)
    - doradiego (2e ronde, 2e kindje)
    29 jan
    30 jan
    - Petatje (1e ronde, 2e kindje)
    - Joolzz (1e ronde, 1e kindje)
    - Sallie (1e ronde, 1e kindje)
    -majella (1e ronde, 2de kindje)

31 jan
    - Rittjuh (3e ronde, 1e kindje)
    - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje)

mij er ook even bijgezet

dames krijg straks bezoek dus druk dagje voor de boeg en druk weekend
    dus voor nu al voor iedereen een prettig weekend en tot maandag ofzo:)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Eikie79: Ziet er naar mijn mening behoorlijk goed uit!!!! Toch nog maar even aan de klus vandaag ;) :D

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hij is wel vrij donker, en als hij nog niet donkerder is geweest, zou ik zeggen dat je vanavond maar weer vroeg naar bed moet gaan;)

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ elsken, een heel prettig weekend!

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    By the way, ik ken die ovulatietest niet.

Ik heb goede ervaring met de ovulatietesten van Sensitest

6. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Female: wat balen dat je een mk hebt gehad. Sterkte ermee.

Nou, de koffie heeft niet geholpen hoor... ben nog steeds niet vooruit te branden. Voel me ook doodmoe. De boodschappen zijn al wel binnen. Heb ook de keukenkastjes opgeruimd. Zal zo nog maar even stofzuigen en dweilen dan is dat maar gebeurd... :D

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Goedenmiddag,

Female, wat naar dat je een mk hebt gehad. Hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft de volgende beeb wel plakken!

Ik ben niet meer ongi, maar voel me nog steeds grieperig.
    In het weekend maar goed uitzieken, want na het weekend gaan we aan de klus.

Volgens mij moeten we nog een hele tijd wachten op testers....oh, ik ben zo benieuwd!

8. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hey, sorry dat ik een paar dagen niets van me heb laten horen, maar ik ben DOODZIEK. Aaaargh. :(

Ik heb vorige maand een enorme buikgriep gehad rond m'n eisprong welke een paar dagen heeft aangehouden. Vervolgens heb ik voor het eerst OOIT een menstruatie gehad van 7 dagen. Ik zocht er verder niets achter, maar normaal ben ik namelijk maar één dag. Met pech twee. Ook had ik dit keer niet zoveel kramp als normaal. (Normaal zit ik standaard een dag van te voren aan de Aleve)

Nu ben ik sinds m'n eisprong (ca. 2/3 jan.) WEER buikgrieperig??? Maar dit keer ook niet een beetje ofzo... ik slaap al vier nachten niet meer of maar drie uurtjes. Ik wordt kotsmisselijk wakker en hang boven de wc. Dit gaat gedurende de dag ook zo door. Kom er net ook weer vandaan - yaaay. :( Ook heb ik een zeurende last van m'n baarmoeder en had ik gisteren -lullig- genoeg, tijdens een tentamen ENORME ongesteldheidsklachten? :( Geen bloed, no nothing... Beetje raar ook, want ik zit op dag 16.

Nu heb ik vannacht elk uur lopen overgeven en had dit vanmorgen aangehouden, waardoor ik de dokter had gebeld. "Je hebt waarschijnlijk blaasontsteking, lever maar wat plas in." Dus ik had zoiets van wtf??? Bekijk m'n dossier even, ik heb ongeveer twee jaar terug 6 blaasontstekingen gehad in 8 maanden. Trust me, ik weet hoe dat voelt en dit is dat niet lol. Haha, maar goed... uitslag was dus ook dat het dat niet was en ook geen spoortje van dat ik het eventueel ontwikkelde. :p

Verder heb ik steeds steken in mn b00bz en had ik na m'n eisprong ook nog een positieve ovulatietest. Ik heb witte vloed, maar dan lijkt het bijna droog, korrelig wit? (sorry als je net iets aan het eten bent hihiii8))...

M'n vriend is er inmiddels heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik daarentegen ben een beetje bang voor m'n lichaam aan het worden. Help? Maandag afspraak bij de dokter, maar ik vrees dat hij me na 10 seconden weer afwimpelt met een buikgriep. Testen kan ook nog niet, want het is te vroeg. Ugh. Wachtbank!!

Zou het dan toch??? ;) En zou die enorme menstruatie van vorige maand een mislukte innesteling geweest zijn?

Zooo... even van me afgeschreven. Nu ga ik dit topic weer even teruglezen. :)

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    he meiden

hoe lang duurt het bij jullie voor de slijm weg is na je ei?
    ik blijf t maar houden .....snap dr niks van

10. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    tja... denk het ook! Lang geleden dat we zoveel seks hebben gehad in 1 week tijd! hahha
    Maar moet zeggen... om de een of andere reden motiveert het gewoon, heb er nu ook meer zin.. of zou dat alleen komen door de gedachten dat ik zwanger kan worden... of maak je nu gewoon meer seksdrive aan?

Nou maar hopen dat vriendlief ook wil..zal hem een extra wijntje geven vanavond...;0-)

11. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    @ lunacy; lekker even van je afschrijven meid! Erg he. Ik ben soms bang dat ik me teveel focus op zwanger worden en dat het daarom niet gaat lukken. Het is echt een rot gevoel als je je eigen lichaam niet kan vertrouwen. Ik had vorige maand ineens een cyclus van 47 dagen! Nooit gehad... en waarom? wordt er zo onzeker van!
    Wanneer mag je een test doen? kan je geen gevoelige test kopen..die kan volgens mij iets eerder?
    Rustig aan en toch maar afwachten !

12. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    @Eikie79: gefeliciteerd met je 10,5 jaar samen! Ik ben 23, dus ik kan me nog niet voorstellen hoe het is om zolang met iemand samen te zijn... maar als de liefde sterk is en er uberhaupt nog geknutseld wordt na zo'n tijd moet dit wel resulteren in een liefdesbaby!!! Haha, succes. ;)

@Female: yikes... wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk gunt je baarmoeder je deze maand wel een blijvertje. Ze zeggen iets over vermeerderde vruchtbaarheid, moge dit bij jou ook het geval zijn.

@Pindakoek... Uhm, ik wil niet heel ranzig overkomen maar..... als je zeg maar dagen achter elkaar hebt gevreeën, is een dergelijke sliert niet sperma wat verlaat naar buiten komt? Ik heb soms nog wel eens dat de proteïnen van m'n vriend pas na twee dagen de buitenwereld in willen. Hahaha. Hoe dan ook, je bent natuurlijk zelf het best bekend met je lichaam. Succes!

@Berenbotje... Ik duim dat je 't wel op de juiste dagen hebt gedaan! Ook succes!

En de rest van de meiden natuurlijk ook. :D

13. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    mmm, dat is wel raar.. hoe lang heb je nu al slijm? ik heb het denk ik 6 dagen gehad, waarvan woensdag erg nattig en donderdag plakkerig maar nu vandaag helemaal niets meer gehad...;-( voelt ook droog aan als ik afveeg (sorry klinkt misschien vies)

Omdat ik nog steeds veel druk voel in mijn buik sinds gisteren, nog geen krampen heb gehad (die ik wel vaak heb) en mijn eisprong rond vandaag moet zijn, hoop ik nog in mijn vruchtbare dagen te zitten.

Maar was het niet dat als je geen slijm meer had je ook niet meer vruchtbaar bent? ik lees veel dat je tijdens je eisprong of er na nog wel moet vrijen...kan dat dan nog?

14. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hihihi, ik denk dat het een combinatie is van beide dingen! Hoe meer seks je hebt, hoe meer je het wilt. Hoe minder seks je hebt, hoe minder je het wilt. Als je vrijt maak je namelijk oxytocine aan, wat je een gevoel van hechting en verwantschap geeft. (Vrouwen meer dan mannen en daarom zijn wij slechter in losse seksuele contacten) Ook komt er dopamine vrij wat je een rush geeft. (net zoals topsport/drugs etc etc) Als je de afgelopen dagen flink hebt lopen klussen, heb je waarschijnlijk een hoge concentratie in je lichaam die je door de gedachte aan zwanger worden blijkbaar in stand wil houden!

En niet geschoten is altijd mis.... huphuphup :p

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Female: Wat naar dat je een MK hebt gehad... Ik weet wat het is, helaas... Doe rustig aan en het is altijd even bekijken wat je lichaam doet... Mijn cyclus daarna was 35 dg en de volgende maand alweer normaal...

@ Lunacy: Ten eerste: Wat vervelend meid!!! Buikgriep is niet lekker, maar als je ergens last van hebt en je weet niet waarvan lijkt het nog wel erger...
    Dan: Wat raar van je menstruatie vorige keer!! Die 7 dagen; hoe was het bloed, hoeveel etc???
    Tenslotte: Als je nu al die klachten al hebt omdat je zwanger bent, dan merk je dat inderdaad wel erg vroeg ;)

Ow en als allerlaatste: Wat een l*l die huisarts ;) Alsof je zelf niet kan voelen waar je last hebt.... Grrrr... Je zou ze toch zo af en toe?!?!?!

@ Dianana: Ik zou het niet weten wat betreft je slijm... Ik heb er eigenlijk nooit zo onwijs op gelet bij mezelf en dan nog... Iedereen is weer anders.

@ Eikie79: Tja... Ik heb tegenwoordig ook wel weer veel zin, maar er zijn een paar maanden geweest dat ik wel wilde, maar eigenlijk te moe werd van het "moeten"... En dat werkt ook niet... Ik nu de sexdrive ook weer gevonden :D:D:D Dus ja, dat kan ;) *LOL*
    En trouwens ook gefeliciteerd met je 10,5 jaar samen zijn :)

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    na je sprong heeft t geen zin meer wij doen het altijd wel want straks is mn ei later ofzo je weet t nooit
    ik heb t al vanaf 30 dec ongeveer
    zou mn ei 2 januari gehad moeten hebben maar ik denk zelf dat t eergister was,toen was het meest .
    maar dan had t nu wel weg moeten zijn dacht ik
    ik vind t heel duister
    heb t ook nog nooit gehad op deze manier

17. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16

Thanks. :) Kan pas vanaf de 15e testen... met een beetje mazzel een dag eerder. DUURT LANG! Haha.

Dat niet kunnen vertrouwen van je lichaam is inderdaad vervelend. Waarom vinden ze ook niet iets uit waarbij je door je lichaam heen kunt kijken? Een soort röntgen voor je ingewanden, waarbij je binnen één flits kunt zien hoe je eileiders en baarmoeder er voor staan. Of een echo-apparaat voor particulieren. Ik pleit er voor i.i.g.

Hatsjoe, hoest, kots, kramp... voel me ZO gelukkig :p

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou ik heb volgens die lijst nog steeds slijm alsof ik vruchtbaar zou zijn
    hahaha hoelang kun je vruchtbaar zijn ?

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    lunacy kun je niet vorige maand al zwanger zijn geworden ?
    als je het nu 7 dagen was en normaal maar 1
    was t veel ?
    mss een flinke innestellingsbloeding?

20. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    @Karine en @dianana:

Het bloed was de vorige keer zoals een menstruatie hoort te zijn, maar hoe het begon was vreemd. Het begon 's avonds (ben anders ALTIJD 's ochtends) met een heel klein beetje bruin bij het afvegen en verder helemaal niets. Geen krampen o.i.d., maar de volgende dag 's middags brak het los.

Het bloed was toen heel prachtig donkerrood en na een dag werd dit lichter en lichter totdat het op was. Misschien was het een reiniging van het lichaam... Raar!

Onderbuik doet nu ook heel erg zeer. Steken, krampen. Meh.

Deel Deze Pagina