Ik denk dat ik eind van volgende week ga testen...ik weet het, dat is wel héél vroeg...maar voorgaande zwangerschappen, kon ik ook al heel vroeg testen. Hopelijk kan ik me iets langer inhouden.... Ik heb wel een vroegere eisprong gehad, dus hoop dat ik al iets eerder kan testen als 20 januari....we zullen wel zien
Hoop zo voor je dat het raak is!!! Zit jij ook bij het clubje van Lottie? Anders moet je daar maar snel heenkomen haha...
@Rittjuh, club van lottie? die ken ik niet. Waar moet ik heen??? Ben benieuwd? Ik hoop ook zo dat het raak is....maar dat hoop ik voor alle meiden hier. We zijn toch allemaal bezig voor een mooi wondertje!
Veeeeel te lang Maar wat ik al zei nu al zo lang bezig en steeds weer moeten wachten..... ik zie het wel. Ben blij dat ik een paar daagjes afleiding heb en als ik dan terug kom nog 3 daagjes wachten en dan hopelijk testen omdat ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Spannend Berenbotje, hoop dat je positief test! Hier ben ik vanaf gisteren met vlagen heel erg misselijk..kan ook komen omdat ik er veel mee bezig ben..dat dit dan een soort van schijnzwangerschap veroorzaakt...ik zou het echt niet weten dit keer Heb heelveel afscheiding van onderen..maar dit kan ook nog overgebleven vocht zijn van het sperma wat er nu uitkomt (jakkie bah! lekker verhaaltje weer ) Anyway..ik ga ff huisje schoonmaken..fijn weekend iedereen!
Het is wel snel voor verschijnselen omdat het eitje na bevruchting gemiddeld met 5 tot 7 dagen gaat innestelen en dan pas ga je HCG aanmaken en kan je verschijnselen krijgen maar goed misschien kan het toch wel al eerder hoor Het is gewoon lastig want het is bij niemand het zelfde en iedereen heeft weer andere ervaringen........... Hoop dat het natuurlijk zwangerschapsverschijnselen zijn en dat je lichaam zich gewoon al eerder bewust is van het feit dat je misschien zwanger bent. Na zo een lange tijd mag het nu ook wel eindelijk eens zo zijn toch!!!! Ik voel weinig maar verwacht er ook weer weinig van deze ronde! Ik ben benieuwd en hoop snel een positief uitslag te horen. Groetjes
Ja of mijn ei is eerder geweest..dacht voor kerst ook al wat te voelen..met kerst had ik een opgeblazen buik en pijn aan mijn eierstok..maar dat zou wel snel geweest zijn want ik was ongesteld van 20 december t/m 24 december...
spannend allemaal he ! Wij gaan het weekend van 22 jan samen weg.. denk dus dat ik vrijdags zelf ga testen (om teleurstellingen te voorkomen...) Mocht het raak zijn, dan pak ik de test in, en geef ik het dan aan hem denk ik... Neem aan dat de uitslag op de test blijft staan of vervaagt dat?
Mijn uitslag bleef zeker 2 maanden zichtbaar (weet alleen niet welke ik toen had), daarna ging het snel weg. Maar als de test positief is, dan kun je voor de zekerheid nog een nieuwe test meenemen en vlak voor het geven testen en verpakken. Spannend he dames, ik moet helaas nog heel lang wachten, we hebben nog niet eens serieus geklust. En ik ben dan wel aan de beterende hand, nu is manlief gister ziek thuis gekomen. Hopelijk knapt hij snel op, want deze week moet het gebeuren.
@ Eikie: Mijn test bleef toen ook een hele tijd staan, dus dat zou je makkelijk kunnen doen Gewoon test doen voor je weggaat, verpakken en aan hem geven in dat weekend Tof
@Eikie, ben je dan niet bang dat als het niet raak is, je weekend een beetje 'verpest' is. Een voortijdige domper, zeg maar? Zelfs vorige maand in ronde 1, toen ik wist dat ik het niet was en veel te vroeg testte, voelde ik toch een lichte teleurstelling. Hoe dan ook, glgl! Hier nog steeds griep, maar vreemd genoeg zijn m'n buikklachten zo goed als opgehouden!! Alleen nog laag wat krampjes, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit m'n darmen zijn, want het wil er allemaal nog niet heel makkelijk uit... Hehe. M'n b00bz daarentegen zijn niet meer te harden... ze gieren af en toe van de pijn en ze zijn behoorlijk hard en opgezwollen. Misschien toch een kwaaltje? Ik hoop het... Voor de rest ben ik gisteren om half tien op bed gegaan, om half negen opgestaan (en 37 graden gemeten, wat voor mij fikse verhoging is met normaal 's ochtends 35.7). Daarnaast heb ik van de 9 uur die ik wakker ben vandaag ook 5 à 6 geslapen. K#tgriep. Zometeen even eten en dan plof ik weer met een filmpje in bed. Succes allemaal.
JA, daar heb je ook gelijk in.. omdat mijn cyclus vorige maand ook opeens 47 dagen 'was nooit gebeurd' dacht ik echt zwanger te zijn.. niet dus.. dat was wel teleurstelling omdat we heilig er van overtuigd waren dat het raak zou zijn. Maar nu is het onzeker... tuurlijk hoop ik het maar is nu toch anders.. en ik wil het zo graag weten... ! Zal er nog eens over nadenken.. maar die onzekerheid vind ik ook niets
nou meiden me ei is echt geweest had vanmiddag nog 1 keer een slijmsliert en nu is alles weg! dusssss dan hebben we op het goede moment geklust! ben benieuwd als ik uitga van 2 januari mn ei dan mag ik al eerder testen natuurlijk maar ik wacht maar gewoon op wat sensi test voor test datum geeft die zegt 17 jan maar ik doe de 18e testen
@Eikie: de testen die ik bijna 2 jaar geleden heb gedaan zijn nu nog zichtbaar! Het ware gewone testen van Etos dus je kunt ze vast wel even bewaren en aan je vriend geven. Heb gisteren en vandaag pijn in m'n bovenbenen gehad en had vanmiddag ook wat pijn rondom mijn vagina.... zou het dan toch? Maar ik merk nu dat ik bij elk pijntje ga denken: oh had ik dat bij Laura (1e zwangerschap) ook?! Probeer me er minder op te focussen maar dat is toch wel lastig hoor.