Welkom Ermar! Wat is je NOD? Voeg ik je gelijk toe in het lijstje @ zippy &Ikke81.... voor ons een roze januari.... een mooi begin voor 2011 hehehehhe
Hoi Hoi , ik zit /zat dit weekende in mijn eisprong, flink geklust en nu behoorlijke steken in mijn onderbuik ... 1e maand dat we zwanger willen worden, zou het dan toch zo zijn dat je de innesteling kan voelen. dit gevoel kan ik me niet herinneren van mijn 2 zoontjes toen der tijd
Ik las net ook pas je berichtje die daarboven stond, je heb al 2 knulletjes dus je kent de klappen van de zweep al denk ik. Maar als je afgelopen weekend je ei had lijkt het mij sterk dat je nu al innestelingspijn hebt. Misschien verlate ei pijn??
Heb dan wel 2 jongens van 12 en 9 jaar, maar kan me dit gevoel echt niet herinneren, en elke keer is het anders dat heb ik van de 2 jongens wel gemerkt
hoi ik sluit me ook maar hier aan want weet niet wanneer mijn Nod zal zijn .heb nu al meer dan een cyclus van 44 dagen en op 3 januari ga ik weer met clomid 100 mg starten.