Hallo allemaal, Had me hier al aangemeld, maar nu begint het hier ook een beetje te komen. Vandaag een redelijke streep op de ovulatietest, dus verwacht morgen een dikke streep. Dus vanaf vanavond flink aan het werk. haha. Vind het nu toch best spannend worden. Eerst was ik er erg nuchter over, maar nu mijn ei op springen sta, wordt het toch wel spannender. Dacht dat ik heel nuchter naar kon kijken, maar blijkbaar toch niet.
Als ik van een afstand kijk dan zie ik een heeel licht streepje en dat zul jij zelf dus beter zien. Is het zo een vroeg test die je al een paar dagen voor je NOD kan doen? Meid ik hoop het zo voor want je bent ook al een tijd bezig. Ik ga proberen te wachten tot de 19e (NOD) met testen. Ga je morgen nog een testje doen?
NOD lijst 16 - 31 januari 2011 16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan -Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 1e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) 22 jan anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) 23 jan -Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Parr83 (langer dan een jaar, 2e kindje) -Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) 26 jan - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) 29 jan 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 31 jan - Rittjuh (3e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (1e ronde, 1e kindje) Ei gedetecteerd en mezelf daarom 2 dagen verplaatst (naar de 25e)
Hey dames, hoe is t hier? Heb wel bijgelezen, maar ben een beetje wazig vandaag, voel me niet echt lekker en ben een beetje vergeetachtig, dus weet niet meer wat ik allemaal heb gelezen. Ik ben vandaag bij de ha geweest voor een verwijzing naar de gyn, aangezien we nu een jaar bezig zijn. nu zsm daar een afspraak regelen een eens kijken wat daar gebeurt..... Ben ook weer begonnen met ovutestjes gister. Vorige maand ook op dag 10 begonnen en dag 12 een posi en dus dag 13 mn ei. Denk echter dat het deze maand wat langer gaat duren, de streepjes zijn nog erg licht dat was vorige maand toch anders....toen waren ze al vrij donker op dag 10. Had ook een erg korte cyclus afgelopen keer. tja afwachten..........
@ pindakoek, volgens mij zie ik wel een heel licht streepje! Geweldig, ook al is de test zover voor NOD gedaan. Gefeliciteerd. Hopen dat een een bizonbeeb is!
@eikie79 Volgens mij heb ik mijn ei twee dagen eerder gehad. En vorige drie zwangerschappen heb ik ook ver voor NOD kunnen testen 4 of 5 dagen. En als ik niks zie, heb ik natuurlijk nog steeds hoop dat het toch nog iets kan worden. Zie ik wel een tweede streepje....dan ben ik natuurlijk al heel blij. Ook al moet mijn NOD dan nog komen. Ach we zien wel. Morgen even testjes bestellen op internet, dan heb ze woensdag of donderdag in huis...We zullen het wel zien.
Wow, jeetje! Als je hier een halve dag niet reageert is zijn er al weer 30 pagina's bij..... haha. Dan maar even een korte globale update van mijn doktersbezoekje voor diegene die geïnteresseerd zijn. Nou... De dokter weigerde een test te doen omdat hij het te vroeg vond. Prima. Op zich begrijp ik het wel, want NOD is pas de 19e, dus dat is natuurlijk pure geldverspilling. Daarnaast bleek achteraf dat er toch wat bloed was gevonden in m'n urine, wat misschien toch op een ontsteking kan duiden. Toch vreemd, want ik heb geen loze drang of pijn met plassen, hoewel ik wel vaak moet. Maar goed, hij zal het wel weten. Morgen weer in een potje plassen en inleveren. Dan kan het op kweek o.i.d.
@pindakoek, waaaaaaaaaaaaahh!! Spannend! Lichte roze lijntjes zijn een goed teken... Dat kan alleen maar donkerder worden de komende tijd! En je had al zo'n goed voorgevoel. Ik zie ook een tweede lijntje hoor, al is hij nog heel licht idd... Oef wat spannend! Wanneer test je weer? Alvast een voorzichtige gefeliciteerd hoor! @manoe, wat heerlijk voor je meid, gefeliciteerd met je zwangerschap! @lunacy, jammer dat de ha geen test wilde doen, misschien had je moeten overdrijven haha! Maar ja, hopelijk heb je geen blaasontsteking en zo wel, hopelijk snel er weer vanaf Hier geen nieuws, af en toe wat krampjes die ik niet eerder voelde tijdens een gewone cyclus. Of ik beeld me maar wat in. Ben blij dat dit forum bestaat!
@ Manoe van harte met je zwangerschap! Ik zit mezelf helemaal gek te maken hier,wel/niet,wel/niet...heel herkenbaar voor aantal hier 16e mijn nod,had al paar dagen geleden getest,veel te vroeg,veel te ongeduldig. Met kv. 2 voor 5 ,vanmorgen toch die 2e gepakt,ongeldig,ach ja ook bijzonder op zich Het houd de spanning erin.
@ Floortje: Fijn dat Clomid zo goed werkt Op naar een plakbeeb dan maar! @ Anz: Als mn cyclus nu weer rond de 36 dagen ligt, dan durf ik het risico wel te nemen. Mn cyclus wordt nu gelukkig lekker kort. Alleen had liever mn ei wat eerder en langere lf, maar goed, dat heb je helaas niet voor het zeggen.
Ben benieuwd wat er uit je urinetest komt! Hoop iig dat je anders snel medicijnen krijgt. Ik ben gelukkig net van mn blaasontsteking af, dus deze ronde zonder medicijnen. Geeft me toch een prettiger gevoel.
@ sansky; jij ook aan de vitamientjes! hoe voel je je dr bij? ik word van alleen foliumzuur altijd misselijk, heb k bij deze pillen niet
@ Rittjuh; elke dag langer dan 28 dagen is niet leuk. Maar idd in de periode voor je ei kan je niks.. Dus t zou leuk zijn als je snel kan klussen. tijdens je lf is wachten minder erg
Nog even snel een reactie hier voordat ik mijn bedje induik! Streepje is lastig te zien op de foto idd..maar was/is er wel degelijk...ik wacht nu tot aankomend weekend met testen anders maak ik mezelf gek! Welterusten voor zo dames..en sorry voor het ego bericht!
Manoe hier ook gefeliciteerd!!! Pindakoek ik snap het niet, je bent maar 4dpo?? dat is veels te vroeg om te kunnen testen... ik denk heeel vaag iets te zein maar niet zo duidelijk Floortje nog een paar daagjes doorklussen dus, succes en veel plezier diene knuffs meid, ik ben benieuwd wat de gyn zegt bij jullie en ik duim dat de testen toch gauw donkerder worden! lunacy hmm ok ik weet wel dat je blaasonsteking kan hebben zonder het te weten, maar dan ben je wel zwanger.. spannend. Ik hoop dat niks ergs uit komt Dames kijk in mijn album ik ga nu ff afronden op zwp en dan naar boven, iemand wacht op mij we moeten een eitje vangen!
Ja, ik hoop ook niet aan de antibiotica te hoeven... word altijd doodziek van dat spul! Nog meer griep/ziekte etc. kan m'n lichaam niet eens aan denk ik. Maar ik maak me wel druk, want ik heb nu al 5 dagen (of langer, ik weet het al niet meer) een constante pijn in m'n onderbuik, onderrug en liezen (vooral links). Waarschijnlijk heb ik gewoon een infectie o.i.d. waardoor de boel lekker weer ontregeld is geraakt... !@#~!@#$:x Zit er nu trouwens helemaal doorheen. Ik kreeg twee uur geleden ineens jeuk op m'n lieve hertenreetje en in het half uur daarna zat ik ONDER de bulten. Alsof ik geprikt ben door 5.000 muggen... van m'n onderrug tot m'n kuiten, ik zit er helemaal onder... m'n lief gevormde kontje is nu één grote kratergebergte geworden dat niet ophoudt met jeuken. Ik heb nog nooit zoiets gehad? K#t-immuunsysteem. Aaaaaaaaargh. @Djones/@Parr... Nee ik heb geen blaasontsteking, alleen wat extra witte bloedlichaampjes en troebele urine. Maar was het maar iets anders, haha. @Parr... succes met het vangen van je eitje! Hopelijk navigeren de zwemmertjes richting de juiste bestemming. @Manoe... van harte gefeliciteerd met je plaquebabe!!!!!!!!!!!
pfff. ben misselijk ;-( nou kan het zijn dat het eengriepje is, want iedereen op me werk is ook ziek (misselijk, diarree)... Mara het kan natuurlijk ook wat anders zijn?! of is dat te vroeg? Ik hoop er maar niet te veel op...zal wel weer een griepje zijn... geduld is een schone zaak...
NOD lijst 16 - 31 januari 2011 16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan -Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 1e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) 23 jan -Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Parr83 (langer dan een jaar, 2e kindje) -Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) 26 jan - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) 29 jan 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 31 jan - Rittjuh (3e ronde, 1e kindje) - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (1e ronde, 1e kindje) Volgens mij weer een kortere (28d) cyclus! Mezelf verschoven naar 22 januari
Ik vind juist het wachten met de lf het ergst haha. In het begin is het zo klustijd En daarna kan je alleen maar wachten, wachten en nog meer wachten. En jezelf gekmaken of je dingen voelt...