dank je wel en laten we het hopen he! ja beging op 3 januari aan mijn eerste ronde clomid 100mg. heb het allemaal wel al eens mee gemaakt met mijn eertste zoontje maar toch het blijft heel erg spannend.
Jeetje het gaat hier nu wel snel heh... dames die zich net hebben aangemeld, is jullie NOD tussen 16 en 31 jan? Zo ja laat het even weten dan kan ik jullie op de lijst zetten
Welkom nieuwe dames! @majella ik zit ook aan de 100mg clomid, vandaag ga ik weer de eerste twee slikken.
hahhahah ja inderdaad... ik ben op me werk dus kijk gewoon even af en toe, ik heb even een half uurtje niet gekeken en gelijk zijn er 2 pagina's Ik vind het alleen maar gezellig dames!
Bedoel je zo'n ticker of de NOD lijst van deze topic. Een ticker moet je aanmaken op een site zoals alternatickers.com of babytijd.com of gewoon hier op de ZP en de NOD lijst moet je ff voor terug bladeren, deze quoten en dan de quote en /quote ervoor en achter weg halen en jezelf er natuurlijk bij zetten.
hoi dank je wel. ik moet nog wachten van de gyni tot 3 januari voor de laatste controle. dan pas mag ik ook starten aan de eerste ronde. voel het allemaal romelen in mijn buik en ben best emo, maar gek vindt ik het niet want heb nu al een cyclus van 44 dagen. daarom weet ik niet wanneer mijn nod word maar ik denk eind januari.
16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) 17 jan 18 jan 19 jan 20 jan - Ikke81 (8e ronde, 1ste kindje) 21 jan 22 jan 23 jan 24 jan 25 jan 26 jan 27 jan 28 jan 29 jan 30 jan 31 jan Hierbij dus de NOD lijst