jammer jammer jammer... Gewoon weer ongesteld... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Succes iedereen! Tot over een tijdje maar weer
@Miekemei: balen. Wie weet is het de volgende keer raak. @girafje: Spannend zeg. Hopelijk mag je op roze deze maand. @Elske: Gefeliciteerd!!
hoi meiden! Ik zit te wachten op (het uitblijven van) mijn tweede menstruatie na de bevalling. Ronde 1 dus, hoewel we ruim een jaar hebben moeten wachten op die ronde 1... Vandaag zit ik op dag 28, en ik heb geen idee hoelang mijn cyclus zal zijn. Maargoed, voor mezelf ben ik er vanuit gegaan dat morgen mijn NOD is, dus ik blijf hier even meekletsen. Succes allemaal!
hallo ik dacht dat ik ongie was had vanmorgen wat bruin verlies dus dan komt het meestal op gang en nu niets meer snap er geen bal van hebben meer meiden dit weleens gehad??
Djones Ik ga wel voor NOD testen maar weet nog niet wnr. Beste is zaterdag op zijn vroegst denk ik., ik ben dan 11dpo. Al sik het zolang vol kan houden dat is Wrm voro NOD testen? Om te kijken of ik idd een streep heb. Mocht het toch weer fout gaan kan ik dit meenemen naar de gyn afspraak. doradiego ja he, ik vind het te spannend :/ wachten duurt lang lol bloedneus? minder Johanna hier sinds enkele dagen ook geen middagdutje meer vind het ook niet leuk hahaha Elsken zooo die is vet posi 8) gefeliciteerd!! Jopri sorry ik heb ook geen ervaring mee Bijan 9jr de pil geslikt en 2mnd ontpillen en 1e ronde was het raak, geen tussen bleoding gehad of zo Tord welkom en succes!
Ik heb vandaag een ovu weer gedaan. Niet om als zw test te gebruiken! maar ik wou zien of mijn streep nog licht was zoals hij eindelijk was... is hij weer donkerder aan het worden ik heb hem in de tuur topic geplaatst
ik wou vanmorgen testen maar heb ik niet gedaan want ik dacht dat mijn ongi eraan kwam. dit kan toch geen innestelbloed meer zijn had 8 jan mijn eisprong
in de eerste weken van de zwangerschap kan je bloed of oud bloed verliezen dus kan altijd... er zijn veel vrouwen die denken ongi te worden terwijl ze zwanger blijken te zijn.
oke dat wist ik niet!! kijk het nog ff een paar dagen aan en dan ga ik wel ff een test doen denk ik bedankt voor de info ricmar94
Haha daar hou ik je aan!! Het duurt nog zooo ontzettend lang zeg! Maar geduld is een schone zaak he...