NOD 16-31 januari 2011!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zia86, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hoi meiden, ik zou vanmorgen gaan testen, maar gisteravond voor naar bed gaan en vanmorgen weer wat bruinverlies. Dus ga er toch maar vanuit dat ongi eraan komt en heb geen testje gedaan. Baal er wel flink van hoor, had best het gevoel dat het raak was!!

2. Krengetje1986

21 dec 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenmorgen allemaal.
    veel namen op rood zag ik wat ontzettend balen zeg! hopelijk de volgende ronde op roze!!.

elsk? als ik goed heb onthouden met de posi zwangerschaptest VAN HARTE GEFELICITEERD!!:D:D

voor mij is het nog afwachten.
    groetjess tammy

3. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elsken, gefeliciteerd!! :D

Ongi-dames, balen :( Hopelijk volgende maand!

En we hebben meer roze nodig dames! Nog mensen die één dezer dagen gaan testen?

Parr, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Zag dat je gaat proberen te wachten met testen tot zaterdag. Ik twijfel ook nog tussen vrijdag, zaterdag en zondag. Het stomme is dat ik van de vorige keer (vmk) niet meer weet wanneer ik de eerste licht positieve test had :)

Succes allemaal!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Elsken gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ongi dames succes de volgende ronde!!

Vandaag is NOD en nog geen ongi te bekennen! Heb vannochtend ochtenurine opgevangen en in de koelkast gezet..straks even testjes halen. Ben benieuwd wat me te wachten staat!

5. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeee spannend Pindakoek!!

Heb je klachten??
    Houd ons op de hoogte he :)

6. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lindaatje: ik heb wel een soort van ongi pijntjes maar dat ebt dan weer weg...gevoelige boobs..eigenlijk al een week lang, voornamelijk aan de zijkanten..zie ook meer aders lopen en van die rode bloedvaatjes...

Gisteren in de middag getest maar die was heeel licht positief (bij opdroging zag ik wel een 2e lijntje, maar kan net zo goed een indroger zijn)..dus nu ochtendurine opgevangen in de hoop iets te zien ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wie zet me op rood?

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ pindakoek: Spannend meid, hoop dat je straks een posi test hebt.

@ ongi meiden: balen, ben bang dat het er hier ook weer aan zit te komen.
    Gisteravond leek ik wat bruin verlies te hebben, en normaal ben ik 's ochtends dan duidelijker ongesteld. Maar vanochtend weer helemaal niets.... Moet zaterdag ongesteld worden en wacht in spanning af. Stond vanochtend op de weegschaal en ik ben gewoon ruim een kilo afgevallen sinds kerst, zonder dat ik er iets voor gedaan heb. Heel raar, aangezien ik als ik juist wel alle lekkere foute dingen laat staan moeite heb met afvallen.

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Pindakoek; Ooh dat zou toch fantastisch zijn, als het nu echt zo is? Ik duim dubbel zo hard voor je hoor meid! :)

@Meiden die ongi zijn geworden; wat ontzettend balen, hopelijk mag het de volgende ronde wel zo zijn!

10. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    @pindakoek, volgens mij ben jij gewoon hardstikke zwanger! Hopelijk gauw een duidelijker lijntje hoor!

@antares, balen dat rood...

@lindaatje, ik ga misschien zaterdag testen als er niets komt vandaag/morgen.

11. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    @pindakoek, Wat spannend!!

@antares, Knuf!

Wij krijgen vanmiddag uitslag heb vanochtend bloedtest gedaan.;)

12. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Wat spannend weer te lezen, hoe de uitslagen deze maand weer voorbij komen...Ik moet nog even wachten...

13. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    @breastmommy ik duim voor je... maar waarom heb je een bloedtest laten doen en niet gewoon plasje over een zwangerschapstest?

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Zwangerschapstest is zo duur hier en een bloedtest is gratis en duidelijker!;) Ik kan vanmiddag de uitslag online zien, dus ook lekker snel!

15. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Kijk dat is mooi... dan woon je vast niet in NL. Eigenlijk zouden ze dat hier ook moeten doen.

16. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ok meiden....ik kan heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben.
    Beta-HCG is nog wel laag, maar zou eigenlijk pas morgen ongi moeten worden. Daarom schrijf ik voorzichtig, dit had ik met mijn zoontje ook..
    Heb morgen een afspraak bij de dok en dan zal hij volgende week nog een keer willen testen.
    Normaal als ik test komt er toch hartstikke nul uit en nu is het 10, maar ze zeggen dat pas bij 15 het positief is, dus..toch nog ff afwachten...om helemaal zekerheid te hebben

17. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel

Nee, ik woon in Israel, de gezondheidszorg is hier in vergelijking met Nederland veel beter geregeld!

18. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Ohhhh wat gaaf voor je!! Ja je zit nog niet op NOD, dus dan is het toch logisch als dat getal wat lager is?? Van harte gefeliciteerd meid!! En hoe kom je helemaal in Israel terecht?

19. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Dank je!
    Ik heb hier als vrijwilligster in de kibbutz gewerkt en heb daar m`n man ontmoet..

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    meiden
    helaas wie wil mijop rood zetten
    alle zwangeren gefeliciteerd!
    alle ongi's balen op naar de volgende ronde maar weer

Deel Deze Pagina