NOD 16-31 januari 2011!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Zia86, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hoi Pindakoek, als ik mn beeldscherm kantel zie ik je 2e streep hoor!
    Gefeliciteerd!

2. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Breastmommy, een voorzichtige proficiat dan! Ik hoop dat het HCG snel oploopt!

Djones, jemig.....stuiter gewoon zo met je mee.....
    Al getest?

Parr, ik word steeds enthousiaster, want een streep op de ovu kan ook zwangerschap betekenen. Ik blijf duimen.

Pindakoek, hoe ik ook mijn best doe....zie geen tweede streep. Maar als je het zelf ziet is veel belangrijker. Proficiat meid!

Voor alle ongi-dames:potverdikkemme.....weer een maand wachten. Succes deze nieuwe ronde.

Voor alle wachtende dames...wat duurt het soms lang voordat je meer zekerheid hebt, sommigen zelfs al 3 dagen na NOD. Dan wordt je geduld echt op de proef gesteld. Succes met wachten.

Hier: gelukkig (ondanks de bloedneus) niet verkouden geworden, dus het was iets eenmaligs. Nouja, liever bloed uit mijn neus, dan uit mijn .......

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @ alle zwangere of zo goed als zwangere dames: Gefeliciteerd!

@ alle ongi-meiden; Sterkte! Hopelijk volgende ronde wel...

Ikzelf word helemaal knettergek van dat wachten!
    Ben nu op 7 dpo, ben soms zo misselijk, krijg geen hap door mijn keel en soms zijn bepaalde geurtjes zooo vies:D
    Ging vandaag naar Hunkemoller voor nieuwe bh's en ik heb nu een cupmaat groter dan normaal :(
    Ik snap er niks meer van, dat maffe lichaam van mij houd me volgens mij echt voor de gek!

4. Mama van zoon

20 jan 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond allemaal!

Ik wil graag nog even meekletsen voor deze maand. Mijn NOD is 25 januari. Maar buiten wat rommelden darmen en gevoelige borsten merk ik verder niets. Afwachten dus:(
    Alle a.s. mama's: gefeliciteerd!:)

5. Tisch29

Tisch29 Actief lid

16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    @Anni.. ik heb ook heel erg last van mijn (.)(.) :) Ik kon gisteravond geeneens meer op mijn buik liggen. Volgens mij wordt ik ook echt heel erg in de maling genomen door mijn lichaam. Maar deze kwaaltjes maak het wachten er niet makkelijker op.

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik lig al een week niet meer op mijn buik omdat mijn lichaam dat echt niet tof vind!
    Soms heb ik wel es het idee dat het tussen mijn oren zit, maar normaal sliep ik ook veel beter, nu helemaal niet, terwijl ik soms zooo ontzettend moe ben!
    Misschien willen onze lichamen wel dat we zwanger zijn ;)
    In ieder geval moeten we allebei zeker nog een week wachten tot we meer weten...

7. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook hoor! Gefeli!

8. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hoi meiden, nou dat testen ging effe niet door omdat er een vriendin huilend op de stoep stond toen ik thuis kwam. Haar vent heeft haar bedonderd, dus er moest even goed uitgehuild worden... Maar goed, manlief is nu weg en hij wilde graag samen testen. Of zal ik vast stiekem een van de twee testjes uitproberen...

9. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah née! Wat balen!

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dat zijn altijd lastige dingen...
    Ik zou zelf ook niet kunnen wachten, maar ja tis ook weer zo sneu voor manlief als het al gebeurd is?

11. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Wil je een eerlijk antwoord of een egoistische?
    IK zou het super vinden als je nu een test deed (ben gewoon enorm nieuwsgierig). Maar om heel eerlijk te zijn is het beter om te wachten en straks samen te testen of morgenvroeg samen (weet niet of dat mogelijk is). Wel zo leuk om het samen te doen.

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha dat dacht ik ook!
    Maar vond het zo gek om dat op te schrijven... :)

13. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    OK ventje is weer thuis, hij bleek niet ver weg te zijn gegaan (hij gaf mij en mijn vriendin even de ruimte, zo lief!!) dus er is getest... zie bijlage... Wat denken jullie??? Ik zie toch echt een heel dun lijntje volgens mij :$:$ maar is natuurlijk ook geen ochtendurine en de foto is onduidelijker. Zou het dan toch zo zijn??? :(:( Oh man, zit te shaken hier... vriendlief gelooft er (nog) niet zo in dus ik zet hem hier even te loer! Pfff... ik heb het niet meer!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    djones ik zie een streep die roze kleurt, dus ik zeg morgen met ochtend urine nog eens proberen en nu niet te veel meer drinken

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik zie een heel vaag lijntje, maar nog te onduidelijk om echt te zeggen dat het zo is..:)

16. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    *stuiter* ik ben dus niet de enige die "iets" ziet... Tis al meer dan niks zeg maar... Ik voel me helemaal wappes, dit had ik niet durven hopen hoor.. Ik denk dat ik morgen of van het weekend weer test, HCG vermeerdert toch per dag?

17. Tisch29

Tisch29 Actief lid

16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    @Djones..ik zie ook een heel licht streepje! Idd morgenochtend nog maar even testen..spannendddd

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    elke 2 dagen verdubbelt het

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha kan me voorstellen dat je helemaal zit te stuiteren hoor Djones!
    Misschien overmorgen opnieuw een testje doen met ochtendurine? Dan is de streep waarschijnlijk een stuk duidelijker!

20. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Whahaha vriendlief vraagt of het nog zin heeft om te klussen nu, wat extra lijm toevoegen, dichtkitten... Tsja, ik ben nu toch te wakker om te gaan pitten, dus ik denk dat ik maar op zijn verzoek inga. "Stuiteren" we gewoon in bed nog even verder... Tralalala!!!

Deel Deze Pagina