Heb jij mssn de griep gehad of stress of iets anders? Mssn dat je daarom een uitschieter hebt? En soms testen sommigen met bloedtest pas met 6weken positief. Anders de HA bellen en voorleggen?
Volgens FF is jouw temp nog geldig als je 3-4 uur slaap hebt gehad. Dus tussen de 6-9u maakt niet uit. Jij mag over 5 dagen testen? Ben je tussen 7-9dpo nu? En jouw temp is dus 0.4 gedaald.... als hij morgen of over morgen weer stijgt.. dan was het mssn een innesteling! Ik had op 7dpo een daling van 0,3 en toen steeg hij 0,3 weer, daalde weer ff en steeg en ik ben zwanger! spannend! hou je ook een FF bij?
Oh wow!! Ik weet wel van met 6weken pas posi bloedtest maar this beats all that! Dus al jij nu zwanger bent dan? hoe ga je dat vastleggen? Dat je zeker van bent?
dorrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaa!! dat is net mijn test van zaterdag meid!!!! 2 dagen wachten en dan heb je hem nog duidelijk!!! voorzichtig gefeliciteerd!!!! 8)
Heey Aowyn, ja dat weet ik dus ook niet, elke zwangerschap en hcg gehalte is natuurlijk anders. Ik ga gewoon nog ff door met testen als ik echt zeker weet dat mijn ongi niet meer komt,dan naar de ha,die weet het na de vorige keren nog omdat het in de computer staat dus zal best een vroegere echo kunnen worden. Maar ik hoop dit keer gewoon snel op een positieve test
Hoop dan echt dat je gewoon een duidelijke positieve test in handen hebt, maar dat is dan dus bij jou niet altijd aan de orde. Dan idd een vroegere echo, dat doen ze toch wel? Aangezien het bekend is bij jou?
Doraaaaaaa gefeliciteerd meid!!!!! Oh wat goed die streep, om jaloers op te worden nee hoor lieverd tis je gegund!!! Ga er lekker samen van genieten!!!!! Wie ging er vandaag nogmeer testen?! Charlotte ook toch?! Ladies allemaal succes!!!!
@ Hannah80: volgens mij hoeft er niet iets heel erg mis te zijn hoor! Ook door spanning of griep oid kan je menstruatie langer uitblijven dan normaal.
@Sjees, Zaterdag al, neem je zeker zo'n test die 4 dagen eerder al resultaat geeft. Ben Benieuwd. Grappig iedereen die hier in dit forum zit heeft inderdaad dit weekend bericht. Maakt het wel een heel spannend forum. Ben bang dat het bij mij niet gaat worden, ook al heb ik nog steeds van die vage klachten. Reden: Gisteravond zo beroert geweest weer flinke diareeaanvallen gehad, voor mij heel normaal voor mijn ongi. Ga uit van negi dus. Wilde eigenlijk dinsdag pas testen, maar heb gisteren er nog met m'n vriend overgehad. Is natuurlijk leuker als hij er ook bij kan zijn. Tenminste als ie toch positief wordt . Dus zondag als ik nog geen ongi heb ga ik toch maar een testje wagen. Als die niet duidelijk is en dinsdag nog steeds geen rode donders heb dan kan ik altijd de tweede proberen.
Soepkip en doradiego GEFELICITEERD!!!! Dames zie ongi zijn, veel succes in de volgende ronde! Wachters hopelijk hebben we allemaal snel een mooie positieve test! Djones sterkte met je moeder (s). Hopelijk is het niks kwaadaardigs nu. Ik zal voor je duimer.
door en diene,jullie ook dit weekend testen,wordt een druk weekend op dit topic denk ik ,en nu maar hopen dat we allemaal goed bericht kunnen brengen,kunnen we die lijst eens even roze kleuren! doradiego,jaaaaaaaaaaaaaaaa zwanger gefeliciteerd!!! ik heb idd zo'n test waarbij je 4 dagen van te voren kan testen,dit omdat ik zaterdag ook jarig ben en wil weten of ik wel of niet kan drinken,hahhahahhaen natuurlijk wel heel leuk verjaardagskadootje zou vinden we moeten nog even wachten.........
@doradiega, Zie ook een lijntje hoor!!! Voorzichtig gefeliciteerd ook van mij, hopelijk over een paar dagen een duidelijker test. Gaat in ieder geval de goede kant op
he Sjees, Zou toch super zijn als je op je verjaardag posi test. Een mooier kado kun je nu niet krijgen. Wordt inderdaad erg druk, gezellig. Ben heel benieuwd hoe het iedereen vergaat.
@doradiega, gefeliciteerd hoor!!! Precies mijn streepje toen ik voor de eerste keer heb getest, over twee dagen is 'ie vast donkerder!!!
Sjees dat zou inderdaad een heel leuk verjaardags kado zijn. Het wordt een heel druk weekend en hopelijk een heel roze weekend!!!
Djones bedankt meid. Ik wil je heel veel sterkte wensen met je moeder. Hopelijk is er niets aan de hand! Dikke knuff voor jou!