Aowyn en roos jullie hebben idd helemaal gelijk, moet gewoon morgen ff afwachten of ik ongi word!! Zo irri hè dat je altijd 2weken in onzekerheid zit(en dit is voor mij pas de eerste poging respect voor alle ladies die al maanden bezig zijn!!!) ik hou jullie op de hoogte morgen!!! Dikke kus voor jullie allemaal(k)
Ben ik heleeemaal met je eens meid! nog nooit gehad dat 2 weken zo lang duren Succes Vlinder, ik hoop dat je niet ongi word en het weekend mss wel posi mag testen!
Vanaf de werkvloer.... Vlinder, wat vervelend die onzekerheid. Zo weet je niet waar je aan toe bent... Anni, spannend hoor. Dames, ik hoop dat er dit weekend veel roze namen bij komen. Ik wacht mijn test van morgen af, als ik weer een streep zie, dan ga ik op roze.
Ja, zo doe ik het ook. Volgens mijn theorie moet ik nu 3 dagen na NOD zitten. Dag erna was negatief met middagurine (dus mss niet zo'n handige meting geweest, ook nog een digitale dus kon niet zien of er wel een dun streepje was ofzo). Maar goed, misschien heb ik het wel helemaal fout en zit ik heel ergens anders in mij cyclus.
Hey dames, Hier een beetje vreemd.....ik had al 2 dagen een beetje ongi klachten en gisteravond opeens echt krampen en een beetje bruine afscheiding. Dus ik dacht dat is het dan ik wordt ongi. Normaal als ik die klachten krijg (krampen + bruin) dan ben ik de dag erna ongi. Nou vanmorgen heel vroeg moest ik naar de wc. In eerste instantie was er niks te zien en na het plassen kwamen er ong 3 druppels donker rood bloed en dat was het. Nu heb ik daarna geen bloed meer gehad terwijl als het bloed normaal begint mijn ongi ook echt meteen goed doorzet. weet dus nou niet wat ik ervan moet denken......maar ga er maar van uit dat de ongi wel nog gewoon gaat doorzetten, al heb ik nog een klein beetje hoop dat het niet zo is. Vreemd!!!! Het zou ook weer te vroeg zijn. Ik wordt er gek van en onzeker. Ik heb extra niet zo op mijn lichaam gelet deze keer en veel minder symptomen gehad. Maar nu vraag ik me wel af waarom ik dan wel de symptomen heb gehad die ik had......want die had ik normaal niet voor mn ongi. Sorry voor mn lange ego bericht, maar word hier gewoon onzeker van en baal een beetje
Heey Diene, hier heb ik dus ook symptomen die heel anders zijn dan dat ik normaal ongi word. Normaal heb ik een week voor mijn ongi al een hele waslijst klachten/kwaaltjes,dat houdt vaak aan tot mijn ongi, die ik nu dus niet hebt die klachten. ik heb wel wat krampjes/steekjes in mijn onderbuik,maar is niet pijnlijk ofzo, heb steekjes in mijn linkerlies en mijn borsten zijn niet pijnlijk maar wel gevoelig. ben hongerig,maar krijg niet veel weg,sochtends met vlaagjes wat misselijk en ik ben sneller aangebrand(en geen hoofdpijn zoals ik normaal wel heb bij en voor ongi). Ik zou zeggen lieve meid wacht (proberen) nog even af tot je nod en doe gewoon een testje, ik hoop zo dat je naam dan ook op roze mag. Ik heb dus net als jij nu hele andere klachten hihi hopen dat het dan raak is bij ons. Duimen draaien hopelijk helpt dat groetjes Bianca
Hier vanochtend een witte test... Als mijn klachten blijven, dan test ik over een paar dagen gewoon nog een keertje. Na het weekend ofzo.
Hier net een klein beetje licht roze bij het afvegen. Ik denk dus dat ik voor deze ronde game over ben. :x Als het doorzet dan zet ik mezelf op rood. Nog maar even afwachten.....
Hey Biancamv2, Vreemd he dat we andere klachten hebben. Hopelijk is dat een goed teken en mogen over een paar dagen roze testen. Inderdaad zit er niks anders op dan wachten.......hoe moeilijk het ook is, maar hopelijk worden we beloond Ik zal ook duimen draaien! @All, Een vraagje, zouden die 3 druppels bloed die ik had ook een innesteling kunnen zijn?? Warm hart, vervelend die onduidelijkheid en dat wachten. Hoop dat jij ook over een paar dagen alsnog een mooie roze test in handen hebt!
Maayke01, balen.....hoop voor je dat het niet doorzet. Zou het wel zo zijn dan hoop ik dat het de volgende ronde raak zal zijn.
@Soepkip: Ja ik vind mezelf ook errug stoer dat ik zo lang wacht... Kost wat moeite, maar het is beter om te wachten haha! @Doradiego: Ik hoop voor je dat het een dikke vette streep word meid! Ik duim voor je! @Maayke01: Kan dat geen innestelingsbloeding zijn...?
@Diene @Anni85 Heel vreemd. Het heeft niet doorgezet en ongi gevoel is weg. Wel voelen mijn benen aan als spagetti. Zit echt te trillen. Snap er niks meer van... Ik zou vandaag ongi moeten worden.
Hmm das wel vreemd ja... Misschien is het dan toch wel raak? Of is je cyclus dan toch weer anders? Denk dat het even afwachten is, en anders een testje doen?
Hallo allemaal, Wat leuk om met jullie mee te lezen, ik dacht ik meld me ook aan voor het NOD forum. Mijn NOD is 23 jan...en tja zoals je ziet is het nu inmiddels alweer 27 jan. Heb tot nu toe altijd een cyclus gehad van 28 dgn, maar nu helaas niet. Ben ook niet zwanger heb elke dag al een test gedaan?? Heeft iemand hier ervaring mee? Weet niet of ik het in het goede forum gezet hoor... Groetjes en ik duim voor jullie allemaal
Vreemd, ik zou een testje doen als ik jou was. Misschien was de bloeding wel een innetstelbloeding. dat de ongi niet heeft doorgezet is in ieder geval al een goed teken. Ik duim voor je. Bij mij heeft het ook nog niet doorgezet, tot een half uurtje geleden geen afscheiding meer. Net weer een beetje donker bruin, maar mijn ongi gevoel is ook weg. Al voel me in het algemeen wel een beetje vreemd/ziekjes, maar geen krampen meer.
Welkom stemps, Missschien gewoon een keer een lange cyclus, dat kan gebeuren of je maakt misschien heel langzaam HCG aan. Ik heb zelf ook een keer een cyclus gehad die opeens 10 dagen langer was. Ik zou nog even afwachten en als het te lang gaat duren misschien even je HA bellen. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
@Anni85 @Diene Ik heb vanmorgen al negatief getest.Dus vandaag testen doe ik niet. Zaterdagmorgen op zn vroegst als ik nog niet ongi ben. Maar ik weet bijna zeker dat het niet zo is. Anders had ik toch al wel een licht streepje moeten hebben vanmorgen?! Maar bij jullie zijn de rode duivels dus ook nog niet echt doorgebroken?? T is toch wel erg spannend hoor! Het liefst kruip ik in bed en kom er zaterdagochtend pas weer uit!! (en dan testen)