Maayke misschien maak je langzaam hcg, weet je zeker dat je berekening voor je NOD klopt? Niet iedereen test toch voor de NOD (licht) positief. Een vriendin van me die nu zwanger is had pas 2 dagen na haar NOD een lichte positieve test. Als mijn ongi ook weg blijft test ik ook zaterdag. Ik zou net als jou het liefste slapen en zaterdag pas wakker worden Spannend! Ik blijf voor je duimen
@Maayke01: ik las van de week iemand die pas 9 dagen na NOD posi testte! Dus ja, het zou altijd kunnen @Diene: Ja ik ben van plan zondag te gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. Kreeg net een ontzettende aanval van misselijkheid, dus dat schiet lekker op! Zo ga ik er natuurlijk steeds meer in geloven dat het wel zo is...
Dat je het nog zolang kan volhouden om niet te testen, zeker met die klachten, dat zou ik dus echt niet kunnen
Hoi meiden, Hier alles oke, geen klachten meer... behalve dan hongergevoel maar goed is ook wel normaal voor ongi. Knap van je anni om nog even te wachten. En vlinder nog maar even afwachten op NOD je hebt nog steeds kan. Ga erzelf gemakshalve ook maar van uit dat het niets wordt.
Nog steeds geen weekend hè? Nog een paar daagies! Kan er nog wel bij. Bij jou gaat het nog steeds goed, gezien je banner? Super zeg!
door76 ja zover ik weet gaat het nog goed. laatste test gedaan vandaag en streep iets donkerder, dus hcg stijgt mooi, nu hopen op mooie echo's deze keer! bijna weekend bijna weekend!
Super Aowyn, ben blij voor je! Zeg je moet toch nog wel even wachten op echo toch? 12 week toch? of ben ik mis, leek hier aan het praten
door76 ik heb geen idee. Als ik bij de vk liep deze keer kan ik in de 9e week komen voor een echo. Maar nu loop ik bij de gyn. Moet 4 feb al heen. Heb gisteren al doorgebeld dat ik weer zwanger bent. Geen idee wat mij te wachten staat en als er een echo wordt gemaakt. Als ik deze banner volgt ben ik dan nog nét geen 6 weken en dus ook geen hartslag nog te zien..
o dan heb je waarschijnlijk geluk, m'n zusje liep ook bij gynocoloog, had nl eerst mk gehad. Mocht in week 8 of 9 al echo hebben. Luchte voor haar erg op.
Hallo allemaal, Helaas mag ik op rood. Hopelijk volgende ronde meer geluk... kan iemand mij op rood zetten? Groetjes
Nou ik mag hopen dat al jullie genoemde opties op mij van toepassing zijn. Net weer een heel klein beetje roze slijm. En weer een klein beetje ongi gevoel. GRRRRRRRR ik ga naar bed denk ik. Hopen dat het niet doorzet.
@ diene, Bedankt voor je reactie... tja wacht het wel af! Maar wil nu eigelijk gewoon graag ongesteld worden, dan kan er weer een nieuwe ronde beginnen!Hoop voor jou dat je 30 jan geen bezoek krijgt van de rode duivels!! @ de rest van het forum... ik lees met jullie mee hoor!! Groetjes
doudoe,helaas,maar nieuwe ronde nieuwe kansen. hier dus sinds vanavond ook giga buikpijn en last van mijn onderrug,ben bang dat ook hier de ongi al gaat doorbreken....
..Bah ik had gedroomd dat ik ongesteld werd, en ik sta op niet veel later rood.. Deze rot voorspellende droom heb ik nu al een paar keer gehad..
patricia balen joh! ik had gedroomd eergister een posi test te hebben, maar helaas..... ook hier een hagelwitte test,denk dat ik maandag dus gewoon ongi ben.
Weer een paar dames op rood Sterkte,dikke knuffel van mij. Ik heb vanmorgen om 7 uur een test gedaan, helaas ook hagelwit Mijn temp was wel 37,0 maar helaas kan dat ook niets betekenen Jij ook al een witte test Sjees? Ik hoop echt dat we iets te vroeg getest hebben en dat het alsnog zondag of maandag positief is en de rode devils weg blijven. Heb wel al een paar dagen het gevoel ongesteld te zijn maar komt nog niets. Word er wel onzeker van Nou we duimen voor de meiden die nog gaan testen en we wachten rustig af wat het weekend word met de rode duivels Groetjes Bianca