Chagrijnig zeg je, nou, da's wel degelijk een zw.kwaaltje. Hier ook een mega kort lontje vanaf vorige week. Heb je tijd om een kv2v5 te halen? Zou dan toch even testen.
Vandaag zit ik op dag 36. Mijn gemiddelde cyclus is 33 dagen!! Heel spannend allemaal... Als ik zondag nog niet ongesteld ben ga ik testen!!! Ik hoop zo dat het raak is.... Hopelijk voor jullie allemaal deze maand ook een dikke streep op de zwangerschapstest....
@Waxientje Nou bij mij heeft het doorgezet hoor!! En hoe. Ik ben nog nooit zo erg ongi geweest!! Weet niet wat me overkomt. Heb besloten deze ronde nog af te wachten. Kijken of de klachten blijven tijdens mn cyclus en anders de volgende ronde een doorverwijzing naar de gyn vragen. Niet zozeer voor het zwanger worden (gaan pas de 6e ronde in), maar voor mijn gevoel klopt er iets in mijn lichaam/kippenhok niet. Aangezien mijn moeder er ook jaren mee heeft aangetopt, en uiteindelijk bm en eileiders heeft moeten laten verwijderen,wil ik dingen uitsluiten. Om "ontspannen" zwanger te kunnen worden Voor iedereen op het wachtbankje: succes ik weet dat wachten erg moeilijk is. Voor de zwangeren een super zwangerschap en een gezonde baby toegewenst. En de meiden die met mij mee gaan naar de volgende ronde: We gaan er weer voor!!
Maayke, jammer zeg! Ik kan goed begrijpen dat je wat meer "zekerheid" wilt. Zeker met de voorgeschiedenis van jouw moeder. Hoop dat het niet nodig is en dat je deze ronde posi test! Dushi, wat knap dat je zolang kunt wachten met testen! Mijn duimen draaien.
Hoi allemaal Ik ben nieuw hier op het forum, maar lees wel al een tijd mee. Mijn NOD is morgen en wacht met spanning af, ik heb wel wat last van zw kwaaltjes...ik ga dinsdag testen als ik nog niet ongi ben
@All Hoi dames, wilt iemand mij op rose zetten? Ik ben zwanger heb vanmorgen getest en hij was POSI Het lukt me niet om het te veranderen. Alvast bedankt! Zet me maar op de 28e....
@ Doradiego: maar ik ben ook altijd zo sjacharijnig als ik ongesteld moet worden. Ik heb nog wel een test in huis. Mmmm ik weet niet! Ben er eigenlijk gewoon van overtuigd dat ik niet zwanger ben want vorige keer stonden mijn boobs op springen al voordat ik positief getest had! En nu hangen ze er maar zielig bij ... Wat vervelend Maayka!! Klinkt verstandig om naar de huisarts te gaan. Vooral omdat je er zo mee zit. Uitsluiten van dingen is alleen maar goed inderdaad. Ben pas ook naar de HA geweest omdat ik dus altijd de laatste 2 weken van mijn cyclus pijn in mijn onderbuik heb, misschien heb je het hiervoor al wel gelezen, ik schreef er al over. Schijnt een hormonenkwestie te zijn, heeft me wel gerustgesteld. Ik dacht dat er bij mij misschien ook wel iets niet helemaal lekker zat vanwege mijn vorige zwangerschap en de nasleep daarvan. Nu maak ik me geen zorgen meer en dat is wel zo rustig! Succes en ik hoop dat het niks ernstigs is!
@ Doradiego: Tof meid... Gefeliciteerd!!!!!!!!!! @ Sansky: Jij ook van harte.. Heerlijk weer wat roze op de lijst erbij... Staat anders zo saai al dat rood Andere meiden die zwanger zijn: Gefeli & GENIETEN!!!!
@doradiego nu echt wel een duidelijke streep zeg. Super van harte gefeliciteerd! @mienie en @Sansky ook van harte natuurlijk. super zeg schiet op. En al die positieve testen geeft de mens moet. @sjees je hebt toch nog alle kans. Hopelijk morgen beter.. Daarnaast had ik van collega gehoord dat in eerste weken nog niet kwaad kan om een wijntje te drinken. Weet niet wat daar waar van is. Durf zelf niet aan maar hoop voor je dat je alsnog zwanger bent. Voor de meiden die ongi zijn geworden, Jammer... maar succes in volgende ronde.
Door, wanneer ga jij testen? Spannend! Wax, nee, dan is dat bij jou niet een teken. En de boobs....ik hoop dat ze dan binnenkort niet meer te harden zijn (klinkt vreemd, maar je begrijpt me vast wel) Charlotte;sjips. Veel succes in de volgende ronde!
door,ik heb zelf ook niet het gevoel zwanger te zijn,denk ook wel dat die gevoelige test wel iets had moeten aangeven,dus ga er echt maar vanuit dat het niet raak is deze keer,en wacht mijn ongi af..... alle zwangeren gefeliciteerd!!!!! meiden met ongi,op naar de volgende ronde!
Ga er gemakshalve ook maar gewoon van uit dat het dit keer niet wordt. Ga zondag als ik nog niet ongi ben testen, NOD is ook zondag dus weet maar nooit. Blijf telkens een ja hoe moet ik het omschrijven een band om m'n buik gevoel houden. En sjees moet niet verliezen hoor, nog niet ongi betekend nog een kans naar mijn idee.
Hallo dames..nou vanmiddag op mijn test had ik een duidelijke streep..maar durf mijzelf nog niet op roze te zetten..omdat ik eigenlijk zondag of maandag ongesteld moet worden. Ik hoop dat de rest van het weekend ook een positieve test hebben..duim voor jullie!
Hoi dames, ik heb vanmiddag opnieuw getest,en na 3 minuten had ik een vaag 2de streepje met kruidvat test Ik moet de foto's nog van mijn foon halen maar ze zijn alleen niet zo helder, als het me gelukt is plaats ik de foto wel even Morgen en overmorgen doe ik ook nog een test om te kijken of die vage streepje wat donkerder word Mijn vriend zei maar ja hij is wel een vaag streepje hoor,maar ja streepje is een streepje. Ik lees zo ff de rest bij. groetjes Bianca
Fijn al die positieve berichten. Dames het is weekend... testweekend! Ook voorzichtig al gefeliciteerd biancam
Boehoehoe.... Ik stond hier eens op de lijst (op vandaag), maar ben vandaag ook precies ongi geworden.... Baal ontzettend en erg verdrietig, voelde me zoooo anders deze maand. Nou ja, volgende maand dan maar weer.... Ik vertrek tot mijn eisprong van dit forum, wordt er een beetje depri van... Maar natuurlijk eerst alle roze dames van harte!! Geniet er lekker van!! Greetz, Pinda83
@Door: ik ga zondag ook weer testen. @Cherry: 't is nog vroeg he. Ik kan begrijpen dat je wat terughoudend bent. Maar dit beloofd veel goeds. @Bianca: spannend hoor. Over een paar dagen nog maar eens testen. Hopelijk is het dan helemaal duidelijk.