Hey dames, Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ben hier ff flink aan t janken en duw me vol met lekkers......comfort food. Het is ff gewoon heel moeilijk om positief te blijven, maar ja..
@alle zwangere meiden: Gefeliciteerd! @alle meiden die ongi zijn: wat ontzettend balen zeg! Kop op, hopelijk mag het volgende ronde wel raak zijn voor jullie! @hier: 1 dag overtijd, nog geen ongi en begin nou te twijfelen of ik morgenochtend zal testen...? welles, nietes, welles, nietes...
- Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje) Heb mezelf er ook bijgezet
He diene! Wat balen meis, getverderrie...ik ga gewoon weer mee met je de volgende ronde in hoor! Hier nogsteeds geen nieuws!
Hmm... 2 dagen overtijd en een negatieve test! Snap er echt niks meer van! Ga er maar vanuit dat de rode duivels dus later komen dan gepland...
Balen Anni85!!! Hoop dat ze alsnog uitblijven en dat je over 2 dg toch nog positief test (en dus weinig HCG hebt in het begin )
Nou, hier alweer een negatieve test. Echt veel witter kon mijn kruidvat test niet zijn. Maar ook niet ongesteld. Snap er inmiddels niks meer van. Weet niet eens zeker waar in dan nu in mijn cyclus zit. Inmiddels al 6 weken na de laatste menstruatie in elk geval. Laat mij maar gewoon ongesteld worden nu, want dan kan ik tenminste met frisse moed naar de volgende ronde, i.p.v. dit gewacht op niks. Ik lees het wel vaker hier, dames die niet ongi worden en een negatieve test hebben. Meestal worden die uiteindelijk toch nog ongesteld toch?
@roos2008, Geen idee of er niemand is geweest in die situatie die wel zwanger is geworden. Wel vervelend zo'n hagelwitte test zeker nu je braaf 6 weken gewacht hebt. Hoop stiekem toch dat je gewoon een trage tester bent en dat je toch zwanger bent.. Was toch niet je eerste ronde..of wel?
Tweede ronde. Tweede kind ook, bij mijn andere kind had ik wel direct een goede test op het 'juiste' moment, dus in mijn hoofd vind ik het niet logisch dat ik dan bij een volgende zwangerschap ineens wel traag zou testen. Maar ik heb er geen verstand van natuurlijk, dus weet niet of het zo zou kunnen. Andere ervaringen zijn natuurlijk welkom.
"ik breek even in" Ik ben zo'n voorbeeld. 4 dagen voor NOD negatief, test op NOD negatief, dag na NOD negatief! 4 dagen na NOD positief test van Kruidvat en ook de clearblue test gaf zwanger aan. Ik ben nu 5 weken zwanger. Dus het kan wel. "Breek weer uit"
Ik ben ook twee dagen over tijd en een negatieve test, voel me ook niet zwanger ofzo, maar begin nu wel te twijfelen, vooral na het bericht van amber22! Krijg ik toch stiekum weer hoop, maar ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer te testen en het gewoon af te wachten. (tot na het weekend in elk geval, twijfel, twijfel, manlief vond ook dat ik maar beter gewoon af kan wachten en ik wil nu niet posi testen zonder hem erbij! en hij werkt vandaag de hele dag, maar volgens mij wordt ik over een paar dagen gewoon ongi). Mijn laatste test was woensdag en die was negatief, spierwit. (sensitest)
@waxientje, volgens mij vinden de mannen het zowiezo altijd veel te vroeg... hebben misschien nog wel gelijk ook. Kan zelf ook niet wachten
@Sjees, zou het bijna vergeten(had me zo voorgenomen niet te doen). Gaat ie hoor "lang zal ze leven... lang zal ze leven... hieperdepiep hoera" van harte gefeliciteerd. Heb je er trouwens nog een testje weer aan gewaagd?
Ja das waar, Sjees van harte gefeliciteerd meid,met je verjaardag. Ik hoop dat je vandaag psoitief test. Ik heb gisteren al getest dus mijn mannetje zei doe het dan morgen of overmorgen weer,dan zie je hoe duidelijker hij word als je op je nod zit. Dus ik wacht de nieuwe test weer af,ik hoop dat het streepje dan een stuk duidelijker is geworden hihi. Hier nog geen ongi te bekennen en mijn temp was nog mooi hoog voor alle meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel en sterkte, en ik duim dat de volgende ronde positiever is en een schitterende test op leverd. en alle zwangeren: Proficiat Ik ga er weer gauw vandoor ff boodschappen doen. groetjes.
Nou hier ist gebeurd hoor... De duivel op visitie!!! Had t al verwacht dus geen verassing! Op naar volgend forum dan maar hè ga jullie weekend ladies nog wel ff in de gaten houden!!! Toi toi toi en anders samen op naar volgende maand x
Jammer,vlinder.. hier nog steeds niets.. kan nog allemaal morgen officieel NOD dus nog maar rustig afwachten. Lief dat je ons nog ff blijft volgen. Wordt hier wel een beetje leeg zo!
16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje) Anni85, Roos2008 en waxinetje balen ik blijf duimen! vlinder13 jammer veel succes komende ronde!
Laat mij maar gewoon ongesteld worden nu, want dan kan ik tenminste met frisse moed naar de volgende ronde, i.p.v. dit gewacht op niks. Ik lees het wel vaker hier, dames die niet ongi worden en een negatieve test hebben. Meestal worden die uiteindelijk toch nog ongesteld toch?[/QUOTE] Heej Roos2008, heb precies hetzelfde als jij!! Laat me nou in hemelsnaam dan maar ongesteld worden, dan zit je in ieder geval weer op dag 1!! Ik ben inmiddels een week overtijd, om gillend gek te worden, want uit mn bloed was al gekomen dat ik niet zwanger ben... Ik ken trouwens wel een paar meiden die na een negatieve test alsnog een paar dagen later positief testten, dus houd hoop... Na een bloedtest volgens mij niet, dus bij mij is het zeer waarsch echt gewoon irritant niemandsland waar ik in zit.... ZUCHT...