helaas,hier net weer een testje gedaan(kon t toch niet laten) maar is echt hagelwit hoor, dus laat die ongi maar komen,begin nu ook een ongigevoel te krijgen,dus voor mij is het nu echt over denk ik. maar de datum 11-11-'11 lijkt me ook een mooie datum om te bevallendus gaan we gewoon daarvoor!
Hoi Sjees, nog ff de moed erin houden meid,ongesteldheidsklachten zijn de zelfde symptomen als zwangerschapssymptomen. Zolang je niet ongi bent is het een goed teken. Bij mij was hij vanmorgen ook hagelwit. Maar ik wacht rustig af voor ik weer gaat testen. Ik duim voor je meid. Groetjes Bianca
Sluit me helemaal bij Bianca aan....ongi-klachten kunnen ook een teken van zwangerschap zijn. Dat hoop ik dan ook van harte voor jullie! De maand januari is na vandaag voorbij, maar ik blijf jullie nog wel volgen. Ik wil namelijk allemaal roze dames zien de volgende maand!
bianca,jij dus ook nog geen nieuws, tja ergens heel ver weg houd ik hoop maar mijn nuchterheid zegt als ik op de dag van nod negatief test dan moet ik me daar toch echt bij neerleggen. Ik ben nog niet ongi,heb wel heel vervelende steken rechts in mijn buik,sta soms gewoon krom. dora lief van je! ik ben benieuwd hoe het met de dames gaat die nu al ruim een week overtijd zijn,ik ben zo nieuwschireig hoe het bij hun gaat lopen
]16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje) Mezelf ff roze gezet! [/QUOTE]
Vervelend Sjees en Biancam, Hopelijk over paar dagen toch nog posi! Biancam vergis ik me nu, jij had toch ook al posi getest?
Hallo, Ik sluit me bij jullie aan. Ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden. Mmmaaaarrrr... Tot nu toe nog niets. Heb zonet wel een test gedaan maar deze was negatief. Ik heb vandaag ook wel veel water gedronken, misschien kan ik beter morgenochtend een test doen. Verder voel ik niets anders dan normaal. In blijde afwachting dus.
Spannend knorretje! Bianca en sjees en nienke... hier een beetje hetzelfde verhaal. Nog niet ongesteld, wel gerommel in m'n buik maar das al drie dagen. Gisteren nega getest met cb digitaal. Vandaag kv 2v5 gekocht dus morgen maar eens proberen als ik dan nog niet ongesteld ben. Maarre had nog even een vraagje... heb vanmorgen temp opgenomen was 37.0 maar weet niet of dat wat zegt,want heb het tot nu toe niet bijgehouden. Hebben jullie daar verstand van?
joolz,nee sorry van dat tempen weet ik niets,misschien bianca wel.. voor jou dus ook spannend knorretje,ook in afwachting, ik hoop met de wachtende die we nog hebben dat we toch nog wat roze op de lijst kunnen zetten ook al hebben we nu allemaal nega testen.....
16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje) was nog niet op oranje, dus bij deze..
Heb nu trouwens hele irritante steken in m;n lies, auw! Zou dat ook met 't hele circus te maken hebben?
Als je niet eerder getempt heb kun je niet vanuit gaan wat 37,0 is nee. Pas als jij weet wat jouw basale temp is (de mijne is 36.2/36.3) en hoe jouw "lijn" normaal volgt weet je of het wat inhoudt. Dit duurt ong 2 a 3 mnd tempen om wat redelijke inzicht te hebben
bedankt! ben eigenlijk niet van plan hoor om te gaan tempen, we zijn nog maar zo kort bezig... Weet ook niet waarom ik het vanmorgen wel deed, kwam zomaar in me op.
aowyn,ik hoop dat de volgende ronde jullie nu eindelijk gegund zal zijn,vond het zo erg te lezen van jou bericht..... die steken in mijn lies heb ik ook...
Lang geleden dat ik hier was.. maar nog steeds niet ongesteld, en nog steeds negatieve test! Pff waarschijnlijk nog ontpillen?? x
heey dames was ik even weer!! nou steken heb ik niet maar heb wel steeds drang(onlasting) en rommelen in mn buik word steeds erger en wat buikpijn bovenin mn buik. en ook af entoe wat lichte zeurderige pijntjes in mn onderbuik! mn vriend vind dak een test moet doen maar ik durf echt niet! miss wel omdat ik denk dat ik morgen gewoon ongi word! nou ja eerst morgen maar afwachten. en ik blijf moe!!!
Daar heb ik ook last van! En ik ben al 4 dagen overtijd... Ik kan wel dagen slapen, heb zo'n zanikgevoel in mijn buik... En moet ook wel 2 tot 3 keer per dag naar de wc Als ik van de week nog niet ongi ben ga ik ook echt testen hoor
Heey dames,ben ik weer. Aowyn, jeetje meis,is dus toch mis Heel veel sterkte meid, ik ga heel hard voor je duimen dat het je goed blijft gaan,want dit is gewoon niet leuk, zelfs ik word er verdrietig van. @ Sjees en jools, ook hier nog geen ongi en ook steken in mijn linker lies(en mijn vagina). Jools, Mijn temp is nu nog steeds 36,9 maar mijn eigen temp zit tussen de 36,3 en 36,5. Dus is zo'n 0,4 a 0,5 graad hoger dan normaal, juist omdat ik het bij hebt gehouden weet ik dat het aan de hoge kant is, meestal als je ongi word schiet hij weer naar je normale waarde,daarom zolang hij hoog blijft hou ik hoop @ Door, ik had indd een licht positieve test 4 dagen terug,maar helaas was hij vandaag hagelwit, nu heb ik al 2 maal meegemaakt bij mijn kids dat mijn hcg heel laag is in het begin en weken duurd voordat hij positief kan worden, daarom hoop ik dat het dit keer over een paar dagen wel goed en duidelijk te zien zal zijn op de test(zolang ik niet ongi bent ga ik testen) Ik hoop zo voor de dames allemaal dat we op roze kunnen. Er is veelste veel rood Ik hoop dat de steken in onze liezen een teken is van zwangerschap. En dat onze hcg hard gaat stijgen. groetjes Bianca
nou ik hou wel een beetje hoop! wel heb ik t gevoel dat ik mijzelf veeel te druk maak!! en kan daardoor de ongi ook uitblijven? miss bedenk ik me die tekentjes?!?!?