Oh wat spannend Knorretje, Majella en Bianca... Mijn duimen draaien voor jullie.... Vervelend voor de meiden die inmiddels op rood kunnen, net als ik.... Maar, we blijven positief, op naar ons nieuwe ei zeg ik!!! Heb net maarliefst twee pakken van die digitale ovulatietesten gekocht!!! ( a 32,95 per stuk!!) Aangezien ik de afgelopenb maand zo'n belachelijk lange cyclus had dacht ik, ik moet geen geneuzel met vage streepjes, dus dan maar effe een hoop geld eraan uitgeven... Volgens mijn zus zijn dat de beste en de meest duidelijke.... Nu maar hopen dat het zn geld terugbetaalt...!!!!! Ben er wel aan toe!! Was eigenlijk 28 februari uitgerekend van ons engeltje, dus kan deze maand wel wat goed nieuws gebruiken....
hanna,zo he jij laat er zeker geen gras over groeien!! op naar de volgende ronde,speuren maar naar die eieren
Ben hier een tijdje niet geweest. Maar had vandaag een positieve test in mijn handen!! Had het totaal niet verwacht. Vorige week woensdag had ik dus de ha gebeld die mij vertelden nog een week of 2 te wachten. Ik had nu nog steeds geen menstruatie en wilde nog een keer de ha bellen. Eerst nog maar ff een test gedaan en die bleek dus hartstikke positief!!! Ben nog steeds verbaasd. Zo gaaf!!!
Overige zwangere dames van harte gefeliciteerd. Ongi dames heel erg balen, hoop dat jullie de volgende ronde meer succes hebben.
Gefeliciteerd Johanna1 ! Gaaf, had je daarvoor al een testje gedaan die negatief was? Ik zit namelijk nu 3 dagen overtijd en ben benieuwd wanneer de testen nu eens goed gaan aangeven dat het positief is hihi. Groetjes Bianca
anni,nou meis jij ook op naar de volgende ronde,kunnen we daar weer verder kletsen en voor elkaar duimen dat we nu een mooi roze naam mogen krijgen. johanna, jaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd,wat goed dat je er toch nog even een testje tegenaan had gegooid,wat zal je blij zijn!!
Hier nog steeds geen rode duivels. Begin langszaam toch te hopen dat het zo mag zijn dat er iets moois groeit in mn buik. Helaas alleen nog geen positieve test. Wel een raar gevoel in mn onderbuik. zo'n 5 cm onder mn navel. Het lijkt wel of het beurs is, of iemand erin heeft lopen beuken. En met lopen af en toe een trekkerig gevoel. Vanmorgen iets misselijk geweest maar was snel over. Ik denk van het weekend maar weer eens testen.
En terecht meid, gefeliciteerd,geniet lekker van je zwangerschap Ik hoop zaterdag ook zo'n mooie positieve test te hebben. Groetjes Bianca
wauw johanna1 dat is super goed nieuws. GEFELICITEERD. je geeft de meiden op het wachtbankje ( waaronder ik) veel moed.
Johanna gefeliciteerd!!!! Binaca ik blijf voor je duimen dat je snel een positest hebt! Dames die nog aan het wachten zijn veel succes en hopelijk krijgen jullie snel een posi test. Dames die ongi zijn, balen! Op naar de volgende ronde en dan is het hopelijk wel raak!
Precies! Wij gaan nu ook voor een roze balkje hoor Tis in ieder geval fijn nu te weten waar we aan toe zijn... Dat geharrewar in niemandsland is ook niks. Op naar de volgende ronde!
Waaahhh toch nog Johanna, wat gaaf!!! Gefeliciteerd meid! @bianca, hopelijk heb je een traag HCG fabriekje en mag je zaterdag positief testen. @rode dames, fijn dat sommigen toch blij zijn met de menstruatie omdat het wachten voorbij is en een volgende ronde kan beginnen. Succes, zet hem op, toi toi!! @Nienke ook nog gefeliciteerd met je posi test!! Voor wie ik vergeten ben, sorry!! Heb beetje last van zwangerschapsdementie en ben vooral met mijn moeder bezig. Morgen operatie en hopen dat alles goed verloopt! XD
HIER NOG ALTIJD NIETS:x ALS IK MORGEN NOG NIET ONGI BEN GA IK MAAR ZATERDAG TESTEN. DAN BEN IK 1 WEEK NA NOD.8)
@sansky, jemig wat naar en verdrietig... Heel veel sterkte met het verlies een plekje geven. @aowyn, hoe is het met jou meis?