Sansky, jeetje wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het volgende beebje goed blijft plakken!! Johanna, proficiat meid! Alle ongi-dames; tis balen dat toch de ongi gewonnen heeft, maar voor sommigen in ieder geval is de onzekerheid even weg. Ik hoop dat het de volgende ronde voor jullie raak is. Nog steeds dames die nega testen, maar toch al ver over de NOD heen zitten. Toe nou, testen...laat er snel een tweede streepje verschijnen. Ik blijf trouw duimen voor jullie! Hoeveel wachtenden zijn er nu nog? Hier: mijn snothoofd is heel iets minder, maar wel giga hoofdpijn.
16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje)
Sansky,meid wat ontzettend balen,sterkte en hopelijk heb je de volgende ronde wel een plakbeeb(ik heb het aangepast) Stemps,en heb je al nieuws??? 10 dagen na nod wat een lange tijd wachten zeg.... knorretje, succes in de volgende ronde miep,gefeliciteerd!!! Bianca,is er bij jou al nieuws???
Hee dames, hier nog steed geen ongi:s heb ook geen testen in huis.. Miss morgen toch maar even halen! Verder nog wachtende??
harma,oei voor jou dus ook nog heel spannend,wat zijn er veel toch nog die zo lang over tijd lopen zeg,ik hoop voor jullie allen toch roze berichtjes!!!
Jaa heel spannend.. Heb ook helemaal niet het gevoel dat m'n ongi gaat komen, voel je meestal wel aan he! Baal dat ik geen test in huis heb haha!
dan zou ik morgen zeker maar eens een test gaan halen!!!! spannend hor,ik kom morgen nog wel even spieken Heb je nog helemaal niet eerder getest dan????
Heey Sjees, Nee helaas zit nog steeds op die keiharde wachtbank. Mijn kont doet zeer joh...hihihi. Ik heb zulke zere borsten echt niet normaal. Lijkt wel of ze ontstoken zijn. En die testen, heb ik vandaag lekker in de winkel laten liggen. Uit het bloedonderzoek van afgelopen dinsdag bleek dat ik niet zwanger was. Maar dinsdagavond toch weer een test gedaan en woensdag ook... deze waren negatief, maar na 30 min ineens positief. Zouden wel de bekende indrooglijntjes zijn... ben in totale verwarring!! Groetjes, en voor de andere wachtende....succes met wachten, ik weet het die bank is keihard!!!
Ook hier nog steeds geen ongesteldheid, zit dus nog steeds op het bankje, wel krijg ik weer mega last van mijn borsten en ook van mijn longen constand heb ik daar steken in,ook weer het gevoel dat ik ongi gaat worden,misselijkheid en geen trek hebben in eten. en last van borrelende darmen. Ik wacht nog rustig af,ben ik het volgende week nog niet en ik heb negatieve testen dan laat ik bloed prikken bij de dokter. De dokter zegt nog 2 weken wachten maar daar heb ik totaal geen zin in om in onzekerheid te blijven zitten. Ik blijf nog steeds voor iedereen duimen die op het wachtbankje zitten voor een roze test. Groetjes Bianca
He Stemps en Bianca, om GEK van te worden he.... Bianca ik zou inderdaad eerder om een bloedtest vragen hoor, maar, bij jouw eerdere zwangerschap werd t toch ook pas extreem laat duidelijk of vergis ik me nou? En Stemps, bij mij kwam t dan eindelijk op dag 38, en was daar eerlijk gezegd nog blij mee ook, kon mn kont weer bijkomen van die harde bank, hahaha... Succes nog even meiden!!!
Heey Hanna, ja klopt bij mijn oudste heeft een zwangerschapstest nooit wat aangegeven, en bij mijn 2de zoon gaf hij pas na 4 weken overtijd aan dat ik zwanger was,daarvoor dus nooit een lijntje te zien gehad. Maar omdat elke zwangerschap anders is dacht ik misschien is het nu wel sneller te zien,maar helaas, dus toch niet. Ik moet dus toch afwachten, hier nog steeds geen ongesteldheid te zien en te voelen. Ik hoop zo dat volgende week de test toch positief gaat worden,hoewel ik met een bloedtest toch weer meer vertrouwen heb. Ja het is lang wachten idd. Hoop dat we snel meer nieuws hebben meid, zodat we of door naar de volgende ronde kunnen of op Roze kunnen Want echt zo in onzekerheid zitten is ook niet leuk. Krijg er een houten kont van groetjes Bianca
16 jan - Slimpie ( 4de ronde, 1ste kindje) - Zippy (3de ronde, 1ste kindje) - Manoe (1e ronde, 2e kindje) zwanger - Adora - Gylaine (4e ronde clomid, 1e kindje) - mamsvan2 (ronde n.v.t., 3e kindje) 17 jan - Ricmar94 (1e kindje) - PrincessD (1e ronde, 2e kindje) - Corrientjuh (3e ronde, 2e kindje) - Elsken27 (7e ronde, 4e kindje) 18 jan - Aggie(5e ronde, 1e kindje) - Dianana (zoveelste ronde, 2e kindje) - Bhappy (2e ronde, 2e kindje) 19 jan - Lunacy (2e ronde, 1e kindje na hersteloperatie) - Bobbie (2e ronde, 1e kindje) - Es22 (6e ronde, 1e kindje) - Johanna1 (3e ronde, 2e kindje) - enomis (12e ronde, 2e kindje) - djones (1e ronde, 1e kindje) - Moisie (2e ronde, 2e kindje) 20 jan - berenbotje (3e ronde, 3e kindje) - Antares (1e ronde clomid en metformine, 2e kindje) - Pindakoek (12e ronde, 1e kindje) - Topolino (2e ronde, 1e kindje) - Anouk79 (2e ronde, 1e kindje) 21 jan - Bren79 (10e ronde, 1e kindje) - Breastmommy (3e kindje) - Karine (10e ronde, 2e kindje) 22 jan - anz87 (1e ronde, 2e kindje) - J82 (4e ronde, 3e kindje) - Biejie (2e ronde, 2e kindje) - Tess2010 (4e ronde, 2e kindje) 23 jan - Bianca87 (5e ronde, 1e kindje) - Miss C (6e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde, 2e kindje) - Lonneke123 (8e ronde, 1e kindje) - stemps 24 jan - eikie79 (2e ronde, 2e kindje) - mamavansje (13e ronde, 2e kindje) 25 jan - Lauraa (3e ronde, 1e kindje) - Kylie1986 (2e ronde, 1e kindje) - Aowyn (langer dan een jaar, 2e kindje) - Lindaaatje (15e ronde, 1e kindje) - Happy1980 (1ste ronde, 2e kindje) - Guapetona (7e ronde, 2e kindje) - Mel05 (4e ronde, 3e kindje) - Fleurop (1e ronde, 1e kindje) - Mama van zoon (2e ronde, 2e kindje) - WarmHart (2e ronde, 3e kindje) 26 jan - Doudou (10e ronde, 3e kindje) - Floortje82 (2e ronde met Clomid, 1e kindje) - Harma00 (2e ronde, 1e kindje) - Mammie Patricia (zoveelste ronde, 2e kindje) - Flippo123 (16e ronde, 1e kindje) 27 jan - Karine (10e ronde, 2e kindje) - Female (2e ronde, 3e kindje) -Krengeltje1986 (2e ronde, 2e kindje) - Soepkip (3e ronde, 1e kindje) - Futuremama28 (1e ronde, 1e kindje) - Charlotte23 (3e ronde, 1e kindje) 28 jan - Mieni (5e ronde, 4e kindje) - doradiego (2e ronde, 2e kindje) - priscillaq (18e ronde, 1e kindje) - Anni85 (2e ronde, 1e kindje) - Maayke01 (5e ronde, 2e kindje) - Scarlett (2e ronde, 3e kindje) - Waxientje (3e ronde, 2e kindje) - vlinder13 (1e ronde, 1e kindje) 29 jan - SuzieQ (3e ronde, 1e kindje) 30 jan - Petatje (1e ronde, 2e kindje) - Joolzz (1e ronde, 1e kindje) - Sallie (1e ronde, 1e kindje) - majella (1e ronde, 2de kindje) - Diene (12e ronde, 1e kindje) - Cherry27 (1e ronde, 1e kindje) 31 jan - Roosje31 (3e ronde, 2e kindje) - Sansky (2e ronde, 1e kindje) - Chicken1975 (2e rondje, 2e kindje) - miep8 (5e rondje, 1e kindje) - Bonnie1 (2e ronde, 2e kindje) - Biancamv2 (1e ronde,3e kindje) - Sjees (1e ronde,2de kindje) - Door76(1e ronde, 1e kindje) -Minke03 (1e ronde, 3e kindje)
Nou net een test gedaan en daar stond met dikke letters Niet zwanger dus helaas, nu maar hopen dat ik snel ongesteld word..
bonnie,jee wat jammer meis,ik zie je bij de maart nod's wachtende,houd vol,wie weet is het voor goed bericht!!
Hallo wachtende... Nou ik kan volgens mij wachten tot ik een ons weeg...hihihi. Toch weer een testje gedaan...kan het niet laten, maar helaas weer negatief!!! Hou ik mezelf nou zo voor de gek, ik weet het niet. Mijn borsten staan op springen en ben ook steeds misselijk. Maar dit kan ook horen bij een aankomende menstruatie... Dus tja ik wacht maar, en wacht maar en wacht maar..... Groetjes
He Stemps en Harma, irritant he, als je lichaam je andere dingen vertelt dan zo'n test.... Ik zag Harma dat jij nu ook 10 dagen overtijd bent, dat was ik ook afgelopen maand, zou er iets in de lucht hangen....?? Heb jij normaal gesproken een regulaire cyclus? Spannend nog Bianca!!! Ik zal van het weekend ook weer even komen kijken of je al nieuws hebt!! Balen Bonnie, op naar de volgende NOD dan amar....!
@hanna80 Nou ik ben in november gestopt met de pil, toen in dec 3daagjes later dan normaal ongesteld geworden, en nu dus nog steeds aan het wachten.. Dus waarschijnlijk toch m'n cyclus die nog niet helemaal op gang is zoals het hoort. Wel irritant pff
Stemps en hanna knuffs met het wachten! Bianca houdt het nog spannend Hier is mijn verslag van de Gyn vanmiddag Ff copy/pasten voor jullie Wij hadden een aardige mannelijke Gyn (v.d. Linden) met co ass erbij. Na de laatste vmk en alle 5 mk's te hebben besproken een echo gehad. Ik was weer schoon en mooi. Hij kon niet meer zien dat ik zwanger was geweest. Maar door de testen en zondagavond en kwaaltjes was het overduidelijk. Snelle pijnloos echo en liet mij beide stokken zien en die bekende streep in mijn bm. Toen verder besproken. Hij vond dat wij erg vruchtbaar waren. Vooral omdat ik 5 keer zwanger bent geweest in een jaar tijd en ook na de mk's meteen weer mijn cyclus had. En ook door de feit van K. en mijn MA kan ik een gezonde zwangerschap hebben. En daarmee, samen met ons vruchtbaarheid maken wij de percentage's nog kleiner dan dat ze al waren (onder 1%) Maar door de 5 mk's gingen we voor alle zekerheid testen doen. Ik moet bloed testen voor de volgende dingen: TRO (hematologie) APT (stolling) HOM, GLU, TSH (bloed chemie) En hij heeft zelf bijgeschreven: hupus anticoagulaus en anti cardiolipine en samen beide een chromosomen onderzoek. Ik heb begrepen van een vriendin (arts) dat de meeste onderzoeken zijn voor stollingsonderzoek. Als de bloed ingeleverd is dan een nieuwe afspraak maken voor de uitslagen (chromosomen niet, duurt erg lang, ong. 6mnd. Tenzij ik weer zwanger raak, dan worden wij vooraan geschoven). Omdat de chr. onderzoek alleen op ma di en wo kan doen we alles op dinsdag. En dan gelijk naar boven voor een nieuwe afspraak voor de meeste onderzoeken. Hij zei dat hij verwachte dat het gewoon puur pech was. Maar komt er toch iets uit (hij hoopt en verwacht van niet) dan helpt dit ook met alles begrijpen. Hij begreep dat wij het goed zat waren maar dat wij zo door moesten gaan (klonk flauw zei hij maar was niet zo bedoeld) en wachten en hopen dat de volgende zwangerschap wel goed bleef gaan. Hij zei dat hij niet van op zou kijken als ik volgende keer zwanger binnenkomt. Als ik posi test moet ik ook gelijk bellen en wordt er een afspraak gemaakt voor 2 redenen. De eerste voor mij/ons om enige zekerheid of geruststelling/duidelijkheid te geven. Tweede om mijn zwangerschap te volgen of het goed blijft gaan en hoe het eruit ziet in het begin. We hebben weer frisse moed en zijn ook opgelucht want wij hoeven geen rust/break te nemen. Mijn lichaam herstelt zich tot nu toe steeds super, dus was het nvt! Lichamelijk kan mijn lichaam het hebben maar mentaal is het wel steeds zwaar zei hij en begreep hij.
Bianca, wat vervelend dat je zo laat pas posi test.....lijkt me echt niet fijn die onzekerheid. Hoop dat je snel een mooie posi test krijgt. Alle meiden de nog niet ongi zijn en negatief testen, hopelijk hebben jullie snel allemaal duidelijkheid. Echt gek dat er deze maand zo veel meiden overtijd zijn.....Ik duim dat jullie lange wachten beloond wordt met een positieve test! Meiden die ongi zijn, balen en veel succes in de volgende ronde!