Aowyn, ik ben blij voor je dat je een goed gesprek had bij de gyn. Goed dat hij begrip voor jullie had en dat hij jullie goed gaat onderzoeken en dat hij je ook goed in de gaten wilt houden als je weer zwanger bent. Kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel geeft! Gelukkig hoeven jullie ook geen pauze te nemen, dat lijkt me inderdaad niet fijn als dat nodig zou zijn, gelukkig herstelt je lichaam zich goed. Maar mentaal is dat inderdaad wel anders daarom hoop ik ook voor je dat je snel weer zwanger bent en het dan wel goed gaat, dat verdien je echt!!
Aowyn,wat fijn dat je een begripvolle arts had. Ik hoop toch zo voor je dat hij gelijk krijgt en je de volgende keer zwanger naar binnen ziet lopen,maar toch heel goed dat hij al die onderzoeken heeft aangevraagd,dan kan een en ander tenminste worden uitgesloten. meis,ik wil je heel veel sterkte en succes wensen,en ga toch zo voor je duimen dat alles goed komt en je snel zwanger mag zijn en een plakbeebje zult hebben! bianca,heb jij al nieuws ben zo nieuwschierig..... en de andere dame op het wachtbankje??? hier is de ongi alweer bijna achter de rug,t was heel kort,heb 2 dagen hevig gevloeid en daarna was t al zo goed als over,normaal ben ik een dikke week ongesteld,maar ik klaag niet hoor,.....
Hallo Aowyn, Jeetje wat een verhaal. En wat herkenbaar zeg! Ik krijg a.s. dinsdag de uitslag bij de gyn van het stollingsonderzoek. Dat moest 2 x geprikt worden met een maand ertussen zodat hij het kon vergelijken. En ook omdat de 1 ste keer al afwijkende waarde vertoonde. Chromosomen onderzoek, dat wilde ik niet. Het is heel rot en moeilijk als het telkens mis gaat. De gyn heeft tegen mij gezegd, zwanger worden is voor jou niet moeilijk, maar blijven wel... En dat is zo, alleen heb ik het idee dat dat zwanger worden ook niet meer zo makkelijk gaat... ben inmiddels nog steeds niet van die wachtbank af, en ook niet zwanger...Dus laat het bloed maar komen!!! Dan kan ik weer verder. Nogmaals het is gewoon rot, telkens als je dan zwanger bent, ben je heel bang dat het weer mis gaat.... De laatste keer was ik inmiddels 10 weken, en had bij 6 weken het hartje al gezien. Dus wij het toch maar verteld, zelf tegen mijn dochter....wat denk je. 10 weken echo, bleek het bij 9 weken al niet meer te leven. En zo heb ik nog wel wat verhalen, maar daar zal ik je niet mee vermoeien! Ben blij dat ze je onderzocht hebben, Het komt vast goed!!!! Ik denk aan je!! En Bianc...hoe ist met jou al nieuws???? Ik zit nog steeds en ga nu echt niet meer testen. Fijne dag vandaag meiden!!
Dames dankjewel voor de lieve woordjes!! Ik word er emo van.. Stemps idd, ook al ben ik mijn langst grens voorbij, 8/9 weken blijf ik die onzekerheid en angst houden omdat het vaker fout is gegaan. Vertrouwen hebben nee.. daarom ben ik erg blij dat ik dit niet eens aan de gyn hoefte te melden maar dat hij wel een inlevingsvermogen had en gaat mij hierin begeleiden. Ik hoop dat je snel ongi wordt, dit is niks zo!
Aowyn, lieverd, ik blijf voor je duimen dat je echt een plakbeebje krijgt. En wel super dat je een begripvolle arts hebt en je goed onderzocht word. Ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan,ik gun je zo een plakbeebje meid. Mijn duimen blijven draaien hoor. Groetjes Bianca
Hier nog steeds overtijd,en geen ongi te bekennen nog. Morgen weer een test ertegen aan gooien en dan hup weer laten weten aan de dokter hoe het is met de test en dan hup naar de dokter,krijg een bloedtest en niet veel later gevolgt door echo. Ik vind het toch wel spannend hoor ondanks het lange wachten. Mijn temp is nog steeds best wel hoog. Dus dat is volgens mij wel een goed teken groetjes Bianca
Nou Bianca, jij voert de spanning wel op zeg! Dacht, zal es even koekeloeren hoe het in mijn "oude" topic staat, maar jij weet dus nog steeds niks? Das ook lastig zeg. Ik hoop dat het gewoon roze is hoor op die test! @Aowyn: Ik wil je nog even een hart onder de riem steken meid. Wat fijn dat je een goede gyn. hebt die begripvol is. Ik hoop echt voor je dat het volgende keer wel allemaal goed mag zijn! Dikke knuff!
@ Aowyn: inderdaad heel fijn dat je een gynaecoloog hebt die met je meedenkt en begrijpt wat de mk steeds met je doet mentaal ook... Ook ik gun jou snel een mooi klein wondertje meid...! @ Stemps: ik las net dat jij een mk hebt gehad na 10 weken, en dat jullie dus ook al een goede echo met kloppend hartje hadden gezien... Wij hebben dat afgelopen september meegemaakt... Met 9,5 weken de termijnecho, alles prima, en bij de eerstvolgende controle( 14 weken) geen hartslag te vinden, en toen bleek op de echo dat ons frummeltje was overleden. Mag ik vragen hoe lang jij daar van slag van bent geweest? En dan bedoel ik puur mentaal... Ik loop er nl best wel tegenaan dat mijn omgeving nu wel zo'n beetje vindt dat t eens klaar moet zijn, maar dat is t bij mij nog lang niet.... Ik heb er nog steeds heel erg veel verdriet van. Als je het een te persoonlijke vraag vindt, even goede vrienden hoor... @ Bianca: meid wat houd je ons in spanning zeg....!!! Kom op met die dubbele streep!!
@Aowyn, ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan, het is je/jullie gegunt! @Bianca, ik heb een vermoeden.......... dat jij nog wel eens zwanger kunt zijn. En ik hoop het ook voor je
bianca,kwam speciaal voor jou nog even kijken maar nog steeds niet ongi,tja ik begin nu toch ook wel serieus te denken dat het gewoon raak is bij jou,ik hoop t zo!!! waren er nog meer meiden op de wachtbank,of is verder iedereen al door??
Dank je Sjees, Hier nog steeds geen ongi, heb wel meer kwaaltjes gekregen, mijn pijnlijke borsten waren een paar dagen over en nu komt het weer terug, ook de steken in mijn lies komen weer terug, en de zeurende steekjes in mijn buik ook. Maar zolang mijn temp hoog blijft en de ongi wegblijft heb ik hoop Mijn vriend zei dat hij aan mij kan merken dat er toch iets anders is,ik ben sneller op mijn teentjes getrapt(normaal bijna nooit) Ik ben knuffeliger(ik knuffel meer) en mijn lichaam veranderd,ook mijn buik is opgezwollen(darmen? ) morgen is het zover,dan heb ik hopelijk meer zekerheid, vind het nog steeds niets hoor dat in onzekerheid zitten,ik wil gewoon dat mijn hcg veel sneller stijgt en dat ik een knaltest heb. Maar ben wel blij dat ik bloed mag laten prikken en later nog een echo krijgt Dan ben ik wat geruster op dat ik weet wat mijn lichaam heeft,wel of niet zwanger. Ik voel me echt anders,en ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd. Groetjes Bianca
Nou dames.. hier is de ongesteldheid dan begonnen hoor, eindelijk! Op naar de volgende ronde.. maar geen idee wanneer ik nu m'n ongesteldheid kan verwachten!
Goeiemorgen dames, heb vanmorgen weer een testje gedaan en helaas is de vage 2de streepje weer lichter geworden, heb gelijk maar de dokter gebeld en het verteld. Ze vind het echt vreemd dat die lijntjes heel vaag blijven en steeds lichter worden :s Tja ik vind het ook vreemd want mijn temp was vanmorgen weer 36,8 graad dus weer hoog. Mijn temp blijft gewoon hoog dus snap niet waarom mijn hcg gewoon niet stijgt. Morgen om half 9 heb ik een afspraak bij de dokter, ze kijken dan mijn plas na en ook nog eens extra voor een blaasontsteking omdat mijn plas vrij donker is. Kom daar niets uit bloed laten prikken en als daar niets uitkomt dan een echo laten maken. Vind het zo vreemd, als mijn lichaam mij voor de gek zal houden dan blijft mijn temp toch niet zo hoog? Mijn ongesteldheid voel ik meestal aankomen,maar heb daar deze afgelopen weken geen last van gehad,en loop nu dus een week over tijd. Snap er niets meer van. Groetjes Bianca
Grrrrrrrrrrrrrr.....! kan me zo goed voorstellen dat je nu wel eens wat duidelijkheid wil!!:x Goed idee morgen bij de dokter.... Succes ermee meid!!!!! xxx
@ Bianca... Succes morgen bij de dokter, ben heel benieuwd!! Ik ga morgen naar de gyn dus ben ook wel benieuwd wat hij te melden heeft!! Ik hou je in de gaten hoor hihihihi Groetjes Stemps....nog steeds op het wachtbankje trouwens
Heey Stemps, thnx meid, ik ga ook duimen dat je gyn goede nieuws te melden heeft. Ik hou je op de hoogte en ik lees natuurlijk graag hoe het jou morgen is gegaan bij de gyn. Ik ga hard duimen draaien meid, hoop op goed nieuws. Tja het wachten is nu gewoon niet leuk meer heb vanmiddag andere testen gekocht,maar die geven helemaal niets aan. Of ik heb in de maand terug later een innesteling gehad,of mijn hcg wil gewoon niet mee werken. Groetjes Bianca
hanna,wat ontzettend balen meid,hopelijk de volgende ronde wel raak! stemps en bianca ik blijf hier nog steeds duimen voor jullie!