net aan een dag hoor, en door alle wisselende cyclussen blijf ik nuchter want dat heb ik wel geleerd in die periode, ik zei ergens anders ook al, je hebt 75% kans dat het NIET is gelukt, dus als je daar van uit gaat dan valt het aan het van iedere maand wel weer mee zeg dit ondertussen wel maar vindt reuzespannend en ik blijf toch wel hopen hoor bij ieder gevoel van zie je me ongi breekt toch door ren ik naar de wc, maar nee tot zo ver niks
Ja dat gevoel heb ik nu dus ook.... ben vanmorgen al vier keer naar het toilet geweest in de veronderstelling rode vlekken te vinden.... nog steeds niets
Hey dames, spannend allemaal zeg!! Ik zit ook te wachten op mijn ongi maar die komt ook maar niet... ben nu bijna een week overtijd dus ja nog even wachten en dan maar opnieuw testen. Het gevoel dat je denkt dat je ongi bent ken ik ook hihi. iedere keer als ik kramp o.i.d. heb dan ren ik ook naar de wc maar iedere keer niets.... liefs.
Hoi dames, Jeetje, wat spannend voor de dames die overtijd zijn. Gisteren mijn NOD. Geen rode duivels, wel in de loop van de avond vreselijk in mijn rug... bah! Ik dacht, misschien word ik dan alsnog 's nachts ongi, maar vanmorgen nog niks. Wel licht bruine afscheiding. Net weer, maar kan het (nog) geen ongesteldheid noemen. Toch zegt mijn gevoel dat het wel door gaat breken, maar dat deze ronde mijn cyclus een beetje van slag is, dus op naar de volgende ronde dan maar weer. Ik probeer te gaan voor mijn eerste kindje by the way en ben 31 jaar! Wel heel spannend hoor. @ Soesje1986, wanneer wil je weer gaan testen? Joh, het zou toch wat zijn zeg, dat het zo snel al raak is. Ik hoop het voor je. Ik duim voor iedereen!!! Veel succes!!! Liefs Keli! Cyclus: 22-26-23-23-23-23-23-??
@keli, ik gooi er morgen nog even een testje tegen aan. En als dat negatief is moet ik contact opnemen met de HA omdat ik vorig jaar ook 10 maanden niet ongi ben geworden. Gaat ze bloed laten prikken en waarschijnlijk ook een echo als er niets uit de bloedtest komt. dus is nog even spannend en even afwachten maar het komt goed . Als ik meer weet horen jullie het natuurlijk . Oja ik ga morgen wel testen maar mijn ventje moet vroeg werken dus ik wacht eerst tot ik het mijn ventje kan vertellen (want ja die heeft voorrang hihihi) en dan vertel ik het hier op het forum... dus dat wordt morgen avond of zaterdag pas (sorry dames) Maar goed jullie horen het vanzelf. Of ik moet een hele vage test hebben dan gooi ik ff een foto op het forum om jullie oordeel te geven. dus het enige wat we kunnen doen is afwachten. Liefs.
Nou Soesje1986, heel veel succes, got my fingers crossed! En we lezen het hier wel. Als ik nieuws heb, lezen jullie het hier ook wel, goed of slecht/tegenvallend. Liefs! Cyclus: 22-26-23-23-23-23-23-??
Mocht er bij mij vanmiddag nog nieuws zijn, dan horen jullie het nog wel. Anders wordt het niet eerder dan maandag
Dames, staan jullie allemaal ook al "geregistreerd" in het topic NOD lijst juli? Zo niet dan ook graag even doen.... hebben we een mooi overzicht van een mooie roze maand!!! Die 18 roze dames die er nu staan kunnen wel versterking gebruiken. En de andere niet-roze dames kunnen het HCG wel gebruiken!!!!
Grrr.... heb nu ook ineens koortsuitslag :x En dat heb ik sinds een jaar al niet meer gehad.... Normaal gesproken (naja voor de bevalling dan) heb ik regelmatig koortsblaren wanneer ik ziek, zwak en misselijk was, voornamelijk bij heftige verkoudheden. Tijdens de zwangerschap zelfs iets vaker dan normaal, maar na de bevalling april 2009 heb ik denk ik nog een of twee koortsblaren gehad..... En toch een aantal keren heftig ziek geweest zonder dat er blaren te zien zijn geweest. En nu dus toch weer eentje!!!! Zou het dan toch???????
Dames ik kom afscheid nemen! Ik mag door naar augustus! De vierde ronde is een feit geworden met het aankomen van de duivels :x
Goedenmiddag Lady's! Wat een dames overtijd wat spannend ik duim voor jullie hoor het is jullie gegund.......!!ou ons op de hoogte! Hier inmiddels weer aan de betere hand gelukkig!dus kwaaltjes zijn hier niet echt te herkennen zit nog met een halve griep in mijn lijf!
@ hopmarjanneke wat jammer ja dat die rode duives zich toch bij je hebben gemeld.... nou succes in de volgende ronde en ik hoop je niet te volgen
Hier ook nog steeds op de wachtbank, spannend voor ons de komende dagen.... Ben uitgegaan van een cyclus van 40 dagen met Clomid. Ook omdat er op dag 14 nog niks op de echo te zien was. Ben benieuwd of het nog gaat gebeuren deze maand....
hallo, misschien een beetje laat om me aan te melden maar heb dit topic net gevonden. Mijn eerste NOD van onze reis naar een 2de kindje is 26 juli. Bij onze dochter hebben we veel rondes gedaan, 32 namelijk. Hopelijk deze keer niet meer zoveel. Groetjes Linny
Hey Meiden! Meer mensen in spanning? Ik heb dit weekend mijn NOD, maar ik voel echt helemaal niets (kan ook betekenen dat het positief is, want normaal heb ik allemaal kwaaltjes...)
Wow wat spannend al die dames die overtijd zijn, ik duim voor jullie!! @hopmarjanneke: balen zeg dat je ongi bent geworden, succes in je 4e ronde. Ik wacht ben nog steeds ongeduldig aan het wachten, gelukkig een druk weekend voor de boeg dus lekker wat afleiding!!