@jamejozie GEFELICITEERD!!! (Natuurlijk ook voor alle andere) Wat een heerlijk gevoel he Balen voor degene die op rood staan... Liefs Noek
gefeliciteerd voor alle zwangeren. jammer voor de mensen die ongesteld zijn geworden... Ik hoor daar helaas ook bij... 24 augustus weer NOD...
iedereen thanks, voor iedereen die op rood ging, succes voor de volgende ronde, alle andere dames op roze ook gefeliciteerd en me vriend gelooft me nog niet hihihihi
Iedereen die zwanger is; van harte gefeliciteerd! Voor degene die nog in spanning zitten, ga voor jullie duimen! Houden jullie ons op de hoogte? Wie op rood staan, volgende ronde hopelijk beter!
Ik ben ZWANGER!! Gisterochtend een licht positieve zwangerschapstest, vanmorgen alleen maar duidelijker. Ik kan het nog niet echt goed geloven.... straks nog maar even een cb testje er tegen aan gooien . Liefs, Sanne
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren Voor de bijna testers: heel veel succes en ik hoop op positieve testen. Voor de dames op rood: heel veel sterkte en helaas op naar de volgende ronde. En niet te vergeten: Voor de klussers: heel veel klusplezier